• dit is het hele verhaal:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=34737
    en ik zit met haar in een band en hebben hier een account op q opeens was het wachtwoord veranderd ik kon er niet meer in en opeens ben ik eruit gegooit. en die band was kinda mijn alles. maar die vriendin ook

    help?

    EXTRA: het account is : Deyavu (verwijderd

    ze hebben mijn serie erop uitgewist en gaan gwn opnieuw beginnen met bijna al MIJN ideen. de naam was MIJN idee het logo hebben ik en een bandlid verzonne(meelopertje) maar IK heb het uitgewerkt. de meeste liedjes komen van MIJ!

    ze zijn gelukkig nog zo eerlijk geweest om het logo de naam en liedjes terug te geven. en nu gaan ze door met een persoon die geen liedjes kan schrijven hilarisch xD

    extra : het het maakt me niet uit dat ze hier een account op q hebben ze mogen het van mij weten.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Die kinderen zijn echt ziek >.<

    KimxBill schreef:
    Die kinderen zijn echt ziek >.<

    er zitten dus zieke kinderen op quizlet

    en neej ik ga ze niet beter maken ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    er zitten dus zieke kinderen op quizlet

    en neej ik ga ze niet beter maken ><


    Ze hebben het verpest en als ze dan komen zeiken van kom aub terug niet doen want hebben ze je precies waar ze je hebben wil :O

    KimxBill schreef:
    (...)

    Ze hebben het verpest en als ze dan komen zeiken van kom aub terug niet doen want hebben ze je precies waar ze je hebben wil :O

    weet ik
    ik ken hun heel goed dat is altijd zo geweest ik geef ze hoog uit 2 weken(XamaranthX minder) en dan komen ze met hangende poootjes terug maar nu hoef ik ze niet meer ik voel me zelfs beter minder stress meer tijd voor hw (elke keer als ik in mn msn naam zet hw maken storen ze me toch en dan komt er niets meer van >< )


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    weet ik
    ik ken hun heel goed dat is altijd zo geweest ik geef ze hoog uit 2 weken(XamaranthX minder) en dan komen ze met hangende poootjes terug maar nu hoef ik ze niet meer ik voel me zelfs beter minder stress meer tijd voor hw (elke keer als ik in mn msn naam zet hw maken storen ze me toch en dan komt er niets meer van >< )



    Oke :)

    Dat account Deyavu is ook verwijderd? :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    Dat account Deyavu is ook verwijderd? :'D

    ja het account is gelukkig verwijderd

    maar de mensjes die me dit hebben aangedaan zitten nu nog gwn vrolijk op q en daar kan ik zeg maar niet tegen want ook q betekend veel voor me
    maarja je kan niet alles willen he ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat is best wel gemeen. Ik zou geen wraak nemen, want dat lost echt niks op. Ik heb wel een paar ideeën;
    1. Laat het effe rusten. Elke vriendschap heeft wel eens een ruzie nodig ;].
    2. WRAAK NEMEN! Ook al helpt dat niet zo veel denk ik xd.
    3. Ga naar haar toe en praat het uit. Werkt dat niet, dan zou ik aan haar ouders vragen of ze met haar willen praten. En als je het niet durft te vragen aan die ouders, dan zou ik het via de jouwe doen.
    4. Praat met de andere bandleden. Het lijkt me sterk dat ze állemaal hebben ingestemd om jou er uit te gooien. Ze weten hoe dat meisje is, anders zat ze er niet in lykt my.
    Verder heb ikgeen ideeën, misschien dat ik er later ofzeu nog een paar bij doe.


    you're my favourite part of the day ~

    xTOMSGIRL schreef:
    Dat is best wel gemeen. Ik zou geen wraak nemen, want dat lost echt niks op. Ik heb wel een paar ideeën;
    1. Laat het effe rusten. Elke vriendschap heeft wel eens een ruzie nodig ;].
    2. WRAAK NEMEN! Ook al helpt dat niet zo veel denk ik xd.
    3. Ga naar haar toe en praat het uit. Werkt dat niet, dan zou ik aan haar ouders vragen of ze met haar willen praten. En als je het niet durft te vragen aan die ouders, dan zou ik het via de jouwe doen.
    4. Praat met de andere bandleden. Het lijkt me sterk dat ze állemaal hebben ingestemd om jou er uit te gooien. Ze weten hoe dat meisje is, anders zat ze er niet in lykt my.
    Verder heb ikgeen ideeën, misschien dat ik er later ofzeu nog een paar bij doe.

    mij uit de band gooien hebben ze niet eens overlegt. ik moest het zelfs aan een band lid zeggen o.O ond contact was zeg maar slecht
    dus.. ik wens ze succes maar het gaat ze toch niet lukken als ze niet eens over leggen en ze kennen elkaar niet eens goed en nee het komt niet meer goed....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Wat kinderachtig. Als zij zo meteen reageren ipv het op een deftige en volwassen manier het proberen uit te praten, moeten zij dat weten. Maar als jij zegt dat jij in de band de meeste liedjes maakt enzo, zullen ze snel terug komen met heel veel spijt. ze zullen wel rap doorhebben dat ze niet zonder jou kunnen, niet alleen als liedjes schrijven, maar ook als vriendin. En als ze hun excuses ofzo niet aanbieden en zo blijven doen, zijn ze je niet waard, vind ik..

    UseSomebody schreef:
    Wat kinderachtig. Als zij zo meteen reageren ipv het op een deftige en volwassen manier het proberen uit te praten, moeten zij dat weten. Maar als jij zegt dat jij in de band de meeste liedjes maakt enzo, zullen ze snel terug komen met heel veel spijt. ze zullen wel rap doorhebben dat ze niet zonder jou kunnen, niet alleen als liedjes schrijven, maar ook als vriendin. En als ze hun excuses ofzo niet aanbieden en zo blijven doen, zijn ze je niet waard, vind ik..

    er was nog 1 iemand anders die de liedjes schreef maar die waren slecht die van mij waren goed(zegt een echte vriendin van me) en dat meisje is zo vol van haar zelf dat ze goed kan schrijven he xD ik vindt dat echt hilarisch xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dit is redelijk kinderachtig van haar.
    Ga het uitpraten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat kinderachtig.
    Je mag ruzie hebben, maar dan meteen wachtwoorden veranderen, je uit de band gooien, en alles, dat is echt heel zwak.
    Dan is het waarschijnlijk ook geen echte vriendin geweest!.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Probeer het uit te praten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Fuck ze allemaal
    Zoek een nieuwe band en schrijf nieuwe nummers, die nóg beter zijn

    ik weet dat het niet zo makkelijk is, maar het is wel te doen denk ik.
    Maak je geen zorgen om hun nieuwe liedjes, want die slaan natuurlijk nergens op als iemand die het helemaal niet kan schrijft.
    Btw doe volgende keer iets voorzichtiger over je quizzen en zet ze op je eigen account.

    Denk eraan, alles komt toch goed;)