• Hyee.
    kennen jullie 2Pac ?.
    ik las op internet dat hij dood was, maar op een andere site las ik dat het ook weer niet zeker was.
    weten jullie het misschien ?.
    & hoe lang hij al dood is ?
    want ik ben fan van hem geworden om een speciale reden [/die ik nu niet ga uitleggen want dat is te lang]
    maar ik zou het super jammer vinden als hij echt dood was.

    Alvast bedankt!
    xx'


    ' niks is wat het zijn moet '

    ja, hij is dood. en ik geloof al best lang. ö


    we're just misguided ghosts

    Hij is al vet lang dood, doodgeschoten in een benderuzie


    Your make-up is terrible

    Ik heb geen idee, maar als het zo was zou ik het erg jammer vinden voor de fans.


    -

    Tuurlijk ken ik Tupac.
    En hij is echt al lang dood. Ergens in de 20ste eeuw is hij doodgeschoten geweest.

    jaa he's gone.
    ik weet niet precies hoe lang enzeu.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Die's dood, al sinds 1996


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja, hij is dood geschoten in een benderuzie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jep hij is dood, en naar het schijnt werd P-Diddy verdacht van de moord op Tupac, heb ik ergens gelezen.
    Maar hij leeft echt niet meer, dat heb ik ook gelezen, maar het was een look-a-like of zo.

    Al lang dood.

    Doodgeschoten, maar sommige aanhangers geloven dat hij nog steeds leeft. Er zijn aanwijzingen dat hij zich teruggetrokken heeft uit de muziek, omdat hij het beu was en dat dat hele gedoe opgezet spel was.


    All was well.

    BarbiesDICK schreef:
    Doodgeschoten, maar sommige aanhangers geloven dat hij nog steeds leeft. Er zijn aanwijzingen dat hij zich teruggetrokken heeft uit de muziek, omdat hij het beu was en dat dat hele gedoe opgezet spel was.

    dat hoop ik dan maar.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Conspiracy schreef:
    Jep hij is dood, en naar het schijnt werd P-Diddy verdacht van de moord op Tupac, heb ik ergens gelezen.
    Maar hij leeft echt niet meer, dat heb ik ook gelezen, maar het was een look-a-like of zo.


    wat was een look-a-like?


    ' niks is wat het zijn moet '

    Heavenly schreef:
    (...)

    wat was een look-a-like?


    Op teletext van TMF in België stond er dat mensen Tupac zouden gezien hebben, bleek een look-a-like te zijn :} Ik denk dat dat hetzelfde is van wat jij hier zegt (:

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Op teletext van TMF in België stond er dat mensen Tupac zouden gezien hebben, bleek een look-a-like te zijn :} Ik denk dat dat hetzelfde is van wat jij hier zegt (:

    ow so.
    okee.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Hij is officieel dood. maar naar het schijnt zou hij nog leven. En dat denken ze omdat er na zijn dood nog veel nieuw muziekmateriaal vrijkwam, en hij is al verschillende keren gespot enzo.


    Get outta my head!