• Heey:D

    Sorry mensen,maar hoe aantrekkelijk Bill ook is,hij is gewoon echt gay&ik ben zeker fan van Tokio Hotel,maar Bill is gay of biseksueel.Niks mis mee ofzo,maar ik wil gewoon dat jullie de realiteit gaan inzien.Ik was eerst ook zo van: Hou toch je mond,Bill heeft zijn eigen stijl en is geen gay.En je mag me nu haten omdat ik dit zeg,maar ergens weet je ook gewoon dat hij heel veel vrouwelijke trekken heeft.


    Laat maar een reactie achter,en wens me maar dood als je dat fijn vind xD


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Waarom zou je dat hopen?Ik zie hem liever met een lieve jongen lopen dat met een arrogante hoer&btw



    je maakt toch geen kans als je dat denkt¬¬


    GERECHTIGHEID!

    (...)


    MENSEN DIE 13 JULI BACKSTAGE GAAN VRAAG HET HEM xD


    Hahaha, hij gaat toch liegen, of niet, misschien zegt hij gewoon vollop;

    "Yes, I am gayyy... * Jjjieas ijm kaaj xD *

    Ik kan zeggen tegen je wat ik wil, niemand gaat je toch geloven als je het tegen een ander verteld ^^ moehowhaahahahauahuahaaa, evil Bill xD

    _O_ Meligheid.

    ik weet t niet:O


    <3

    Weetje? Ik wet op Bi.

    Ik wed op 100 % Homo.. Ach het spat er van alle kanten af, maar boeit het wat laat hem mooi homo zijn!!

    Homo´s zijn totaly cute!!(H)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wed op 100 % Homo.. Ach het spat er van alle kanten af, maar boeit het wat laat hem mooi homo zijn!!

    Homo´s zijn totaly cute!!(H)

    ;hihi; Ik ga een hyves aanmaken; I love homo's <3 XD
    Nee, zal ik dat echt doen?

    Doen doen.. Homo´s zijn lovely.!<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.


    I don't care.


    I recycle my thoughts.

    omg... bill heeft misschien wel wat vrouwlijke trekjes maar gay... i don't think so.


    (L) remco

    Die hyves heb je al... ^^

    En ohja,

    Het is geen dieren-attractie ^^

    nee, ik wil ook wa zeggen, ik dacht dat een band nog altijd draaide om de muziek die ze maken ?en dat 'het andere' slechts een bijzaak was...
    Maar goed dit bewijst nog maar is wat voor een besproken groep th wel niet is ;)
    En of Bill nu homo is of niet is zijn zaak, bemoei ik me niet mee. Ik denk dat het ook niet veel zou uitmaken....Jep ik ben uitgepraat ^__^

    Xx<3_-*

    kheb 1 vraag: waarom willen ze dan met de Olsen-twins aanpappen?! GOD, stop met deze onzin! -_-'

    nee, ik wil ook wa zeggen, ik dacht dat een band nog altijd draaide om de muziek die ze maken ?en dat 'het andere' slechts een bijzaak was...
    Maar goed dit bewijst nog maar is wat voor een besproken groep th wel niet is ;)
    En of Bill nu homo is of niet is zijn zaak, bemoei ik me niet mee. Ik denk dat het ook niet veel zou uitmaken....Jep ik ben uitgepraat ^__^

    Xx<3_-*


    And again,

    AMEN.

    kheb 1 vraag: waarom willen ze dan met de Olsen-twins aanpappen?! GOD, stop met deze onzin! -_-'


    Durf je de waarheid niet onder de ogen te zien?


    Ik kan ook zeggen;

    NEE, ik wil iets met Paris Hilton -.-'

    Geloof je dan direct dat ik Lesbi of Bi ben?
    kom op zeg,
    De kans is er toch? Laat ons gewoon,
    Voor hetzelfde geldt is Tom Gay, of zijn ze gewoon alle vier harstikke GAY!
    "Oh maar nee, ze hadden verteld dat ze allemaal geilen op Nicole, Eva longoria, of wie dan ook! Dus ze zijn hetero!"

    -.-'

    hij is ook gewoon een mens dus mij zou het niet boeie als hij gay of bi is als fans gaan afhaken als bill zegt dat hij gay of bi is dan ben je geen echte fan want je moet maar denken hij is dan gelukkig en als je om ze geeft dan telt dat.
    als je goed naar zijn gezicht kijkt zie je ook een paar vrouwelijke trekkjes aan hem en hoe hij soms doet en hoe hij zich kleed zie je het ook wel als hij maar zichzelf is is hij toch gelukkig

    (K)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt