• Isaa, als je zegt bedrog ga ik op je mule slaan :'d
    Neen, ffkes serieus. Wat is dat eigenlijk? Iets dat je in je onderbewustzijn wilt of watte? :P

    beelden waar je geen controle over hebt in het onderbewustzijn? :D
    xxx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat zijn dingen die je hebt opgeslagen in je onderbewuste blablabla.
    Ofzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bedrog.

    Ik ben Redwan. :Y)

    Dromen zijn inderdaad iets wat je in je onderbewustzijn wil.
    Maar daar geloof ik niet altijd in, er zijn dingen die ik droom en die ik écht niet wil. ;o
    En jij vraagt je dat nu natuurlijk af door je "knappe" droom. :'d

    @ xLoveIsDeadx,
    Je hebt er toch wél controle over? oÔ
    alé, ik toch. Ik kan kiezen wat er in mijn dromen gebeurt en wat niet. Ik verzin gewoon alles terwijl ik slaap en zie het voor me. [/of ben ik nu raar aan het worden]


    You'll never dream alone. <3

    dromen zijn bedrog van marco borsato? :D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    @ xLoveIsDeadx,
    Je hebt er toch wél controle over? oÔ
    alé, ik toch. Ik kan kiezen wat er in mijn dromen gebeurt en wat niet. Ik verzin gewoon alles terwijl ik slaap en zie het voor me. [/of ben ik nu raar aan het worden]

    maar dat kun je toch niet verzinnen?
    je slaapt dan toch en dan heb je óf helemaal geen beelden óf beelden die je niet kunt kiezen..
    tenzij je niet goed in slaap bent gevallen en je kunt bewegen enzeu, dan kun je ook je dromen zelf uitkiezen. :o
    volgens mij.. not sure.. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dromen zijn inderdaad iets wat je in je onderbewustzijn wil.
    Maar daar geloof ik niet altijd in, er zijn dingen die ik droom en die ik écht niet wil. ;o
    En jij vraagt je dat nu natuurlijk af door je "knappe" droom. :'d

    Tuurlijk, x'D omg als ik dat echt wil dan jammieeee :9~ Ik kan niet beschrijven hoe knap ze waren ^^ en blijkbaar had ik zin in balletjes in tomantensaus want dat at ik daar haha :'D en je krijgt een slag op je gezicht zodra ik je zie :'d
    xx

    @ xLoveIsDeadx,
    Nee, als ik slaap, kan ik met moeite wakker worden. Ik kies altijd wat er in mijn dromen gebeurt. Ik heb nog nooit een droom gehad die ik niet verzonnen heb.


    You'll never dream alone. <3

    dromen zijn bedrog van marco borsato? :D

    Neey x'D ik vertelde zo m'n droom aan Isaa en toen zei ze dat dromen bedrog waren ;'d de bitch. ^^
    xx

    chiaaar :o Isaaa :o
    jullie gaan toch niet vechten in antwerpen hè? :o
    :D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dromen zijn inderdaad iets wat je in je onderbewustzijn wil.
    Maar daar geloof ik niet altijd in, er zijn dingen die ik droom en die ik écht niet wil. ;o
    En jij vraagt je dat nu natuurlijk af door je "knappe" droom. :'d

    Btw, ik wil ook niet alles, zoals het delen van een lichaam met Alex Turner, dat pas ik toch liever? :'d

    @ xLoveIsDeadx,
    Nee, als ik slaap, kan ik met moeite wakker worden. Ik kies altijd wat er in mijn dromen gebeurt. Ik heb nog nooit een droom gehad die ik niet verzonnen heb.

    wow, dat is apart.. :o
    ik heb nog nooit kunnen kiezen wat ik droom..
    jammer genoeg. :D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    chiaaar :o Isaaa :o
    jullie gaan toch niet vechten in antwerpen hè? :o
    :D

    Jawelles, daarna gaan we remembering sunday dueten x'D

    (...)
    Tuurlijk, x'D omg als ik dat echt wil dan jammieeee :9~ Ik kan niet beschrijven hoe knap ze waren ^^ en blijkbaar had ik zin in balletjes in tomantensaus want dat at ik daar haha :'D en je krijgt een slag op je gezicht zodra ik je zie :'d
    xx

    Jammie. >-< Waarom is er geen braak dingetje?
    Je hoeft het niet te omschrijven, ik deel je mening niet. :'d Ik vind balletjes in tomatensaus niet zo lekker, enkel die van oma. ;p
    En ik zou ook niet graag in Alex Turner z'n lichaam zitten. Hahh. Maar ik droom soms dat Anna een relatie heeft met papa. >-< Of dat Tine sterft aan kanker. Dat wil ik écht niet. ö