• Isaa, als je zegt bedrog ga ik op je mule slaan :'d
    Neen, ffkes serieus. Wat is dat eigenlijk? Iets dat je in je onderbewustzijn wilt of watte? :P

    (...)
    Jawelles, daarna gaan we remembering sunday dueten x'D

    nou, tussen dat vechtpartijtje zal ik een hockeystickje steken. :'D
    en mag ik mee dueten?
    dan wordt het trio'en. o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Jawelles, daarna gaan we remembering sunday dueten x'D

    Eerst vechten dan duet'en om het bij te leggen. :Y)
    Grrrrrrrrr.

    (...)
    nou, tussen dat vechtpartijtje zal ik een hockeystickje steken. :'D
    en mag ik mee dueten?
    dan wordt het trio'en. o_x

    Omg, trio'en? x'D

    kan ik dan niets doen om jullie te laten stoppen met vechten? (huil)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Isaa, ik zou ook niet zo'n dromen willen hebben, dat is eng o-o en ik zwijg beter maar over die droom :'d ik had 'm beter voor mezelf gehouden ofzo :p en ik weet niet of Naoom mag meezingen met ons? :'D wat zeg je, mag ze de backing vocals doen bij jou stukje anders? :'d
    Die hockeystick antvaard ik wel ;'d
    xx

    (...)
    Omg, trio'en? x'D

    jaaa
    trio'en x'D
    niet verkeerd denken. b]a[/b


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Isaa, ik zou ook niet zo'n dromen willen hebben, dat is eng o-o en ik zwijg beter maar over die droom :'d ik had 'm beter voor mezelf gehouden ofzo :p en ik weet niet of Naoom mag meezingen met ons? :'D wat zeg je, mag ze de backing vocals doen bij jou stukje anders? :'d
    Die hockeystick antvaard ik wel ;'d
    xx

    Tsja, stiekem wou je 'm gewoon graag aan me kwijt. ;p En die droom over Tine droomde ik al te vaak, dus we zwijgen er beter over. >-<
    Ahja, dat kan Naooom doen, als ze dat wil? :'d Dan doen we Remembering Sunday trio'en, nice! :D
    Ik ga eten. :Y) Dag poepjes! xx

    ik doe mee! :'D
    ik doe de backing. :'D
    wij gaan trio'en!
    en als naan mee wil doen gaan we kwartetten. :'D
    smakelijk isaapoepke. n_n
    xx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik doe mee! :'D
    ik doe de backing. :'D
    wij gaan trio'en!
    en als naan mee wil doen gaan we kwartetten. :'D
    smakelijk isaapoepke. n_n
    xx

    Ahjaa, ze kan samen met me het Alex deel doen ;'d dat is toch veel te lang voor mij alleen x'D
    wat een idee, gaan we antwerpen verdoezelen met ons gezang, mss krijgen we nog geld, ha ha :'d
    xx

    Dromen verwerken je dag ook. Ahja dat is wat wij hebben geleerd. x]
    Kan om de stomste dingetjes gaan, als jij vandaag heel hard aan school gedacht hebt, bijvoorbeeld over een test, is er grote kans dat er een school in je dromen komt. Als ik opgewonden ben om iets dat we de volgende dag gaan doen, dan droom ik daar ook altijd over. x]
    Lijkt raar maar bijna alles in je droom verwijst naar iets van je dag, of de vorige dag. Kan direct zijn, maar ook indirect.
    Volgens mij had Freud dat onderzocht. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dromen verwerken je dag ook. Ahja dat is wat wij hebben geleerd. x]
    Kan om de stomste dingetjes gaan, als jij vandaag heel hard aan school gedacht hebt, bijvoorbeeld over een test, is er grote kans dat er een school in je dromen komt. Als ik opgewonden ben om iets dat we de volgende dag gaan doen, dan droom ik daar ook altijd over. x]
    Lijkt raar maar bijna alles in je droom verwijst naar iets van je dag, of de vorige dag. Kan direvt zijn, maar ook indirect.
    Volgens mij had Freud dat onderzocht. x]

    Oké, dan klopt dat niet voor mij :'d

    (...)
    Ahjaa, ze kan samen met me het Alex deel doen ;'d dat is toch veel te lang voor mij alleen x'D
    wat een idee, gaan we antwerpen verdoezelen met ons gezang, mss krijgen we nog geld, ha ha :'d
    xx

    jaaa!
    dan worden we straatmuzikanten en dan struikelt alex over ons net als in je verhaal. :'D
    trouweens.
    ik heb al weleens over jullie gedroomd. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    jaaa!
    dan worden we straatmuzikanten en dan struikelt alex over ons net als in je verhaal. :'D
    trouweens.
    ik heb al weleens over jullie gedroomd. :Y)

    Ohjaaa, mag ik 'm dan hebben ;'d aub??? (A) ik droomde al vaak over Isaa, maar over jou ook al eens dacht ik :'d ik weet nog dt Isaa eens droomde over ons, dat we zouden meeten in de aldi en elkaar gingen begroeten met een middelvinger ;'d
    xx

    (...)
    Ohjaaa, mag ik 'm dan hebben ;'d aub??? (A) ik droomde al vaak over Isaa, maar over jou ook al eens dacht ik :'d ik weet nog dt Isaa eens droomde over ons, dat we zouden meeten in de aldi en elkaar gingen begroeten met een middelvinger ;'d
    xx


    whaha leuke begroeting. x'D
    straks worden we vijanden ipv vrienden als we dat doen. :o vetslecht. x'D
    ik droomde dat ik met jullie naar een tokio hotelconcert ging. o_x
    maar het was echt vet gezellig. :o en het was op een veldje. een heel groot veld en er waren fakking weinig mensen. x'D wij stonden heulemaal vooraan en bill was er niet. :o die was verdwenen en toen was er geen zang. x'D [/dom]
    xx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Oké, dan klopt dat niet voor mij :'d

    Wss wel, want het is altijd direct of indirect.
    Wist je dat een mens per nacht ongeveer 7 keer droomt? x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury