• --

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 22:53 ]


    damn. :$

    meid zo'n jongen is jou tranen niet waard :)

    of juist wel, want ze hebben het toch 7 maanden met elkaar volgehouden. daar mag je best om huilen en verdriet om hebben. alleen moet je dat verdriet niet uiten in snijden. ga afleiding zoeken, dat helpt!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    of juist wel, want ze hebben het toch 7 maanden met elkaar volgehouden. daar mag je best om huilen en verdriet om hebben. alleen moet je dat verdriet niet uiten in snijden. ga afleiding zoeken, dat helpt!



    Dat klopt ook maar het is wel zo van als hij echt van haar houdt word die toch niet verliefd op een ander althans dat vind ik :)

    --

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 22:54 ]


    damn. :$

    xRingFrei schreef:
    (...)


    Dat klopt ook maar het is wel zo van als hij echt van haar houdt word die toch niet verliefd op een ander althans dat vind ik :)

    nou, het kan maar zo gebeuren. 7 maanden is lang, hoor. ik vind het al knap dat ze het zo lang vol hebben gehouden. ergens kan ik wel begrijpen dat je na 7 maanden op elkaar uitgekeken bent.. ik kan daar best inkomen.. het blijft natuurlijk kut voor Lyss.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    maar als hij van je houdt.. dan doet hij het vast om jou niet te kwetsen? misschien kun je nog met hem praten?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    --

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 22:55 ]


    damn. :$

    mygod. ik vind het echt kut voor je, ik meen het. :'S maar dat meisje waar hij verliefd op is, voelt die hetzelfde voor hem dan?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    --

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 22:55 ]


    damn. :$

    als zij er nog over na moeten denken, dan weet hij toch dat het nooit zo wordt als het bij jullie was? ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    '//

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 22:56 ]


    damn. :$

    daarom. het is er of het is er niet. heb je dat al tegen hem gezegd? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    --

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 22:56 ]


    damn. :$

    my god, ik vind het echt erg voor je. maar meis, je moet ff beloven dat je je niet meer snijdt, hoe erg het ook is! als dat littekens worden en je daarna kijkt dan moet je voortdurend aan hem denken.. dus niet meer snijden! daar los je niets mee op!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    --

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 22:56 ]


    damn. :$