• Gutentag Quizletters!
    Lynn en ik vonden het zo jammer dat HP afgelopen is, en daarom hebben we besloten, (samen met waarschijnlijk honderd anderen.) een HP story te beginnen! Het word geen Draco story, of Harry, het worden Ron & George! En nee, geen slash :3.


    Twee meisjes, twee Weasley jongens.

    Veel ruzie, gebroken neuzen, grappen, tranen en haat, maar ligt haat dichtbij liefde?

    A love & hate story about Ron & George Weasley.
    Lynn - Oogieboogie
    Emmi - Carcass
    © Oogieboogie & Carcass



    Tada! Kort maar krachtig. Op of aanmerking waarderen we zeer, en we zijn van plan om vaak te updaten, minstens eens per week of niet meer. Hopelijk vinden jullie het wat (:

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:07 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Oeh... (wbw)
    Link?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I'll give it a try. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Roux schreef:
    Oeh... (wbw)
    Link?


    Oeps, ik wist dat ik iets vergeten was, t staat er nu bij! In de titel (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Oké ik heb het gelezen, maar ik ga het niet lezen. Sorry. Ik kan er namelijk helemaal niet tegen als er alleen al het woordje 'fucking' in een Harry Potter verhaal staat, ik vind dat niet passen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    Oké ik heb het gelezen, maar ik ga het niet lezen. Sorry. Ik kan er namelijk helemaal niet tegen als er alleen al het woordje 'fucking' in een Harry Potter verhaal staat, ik vind dat niet passen. (:


    Oke, snap ik, is helemaal jou keuze (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    Oke, snap ik, is helemaal jou keuze (:


    Verder vond ik het niet slecht geschreven, hoor, dat niet. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    Verder vond ik het niet slecht geschreven, hoor, dat niet. (:


    Haha, no worries! Als jij het gewoon niet leest omdat er fucking in staat, kan ik je nergens toe dwingen :').


    I hope heaven needs you more than I do now.