• Hoe zetten jullie jezelf er toe aan om huiswerk te maken...? als ik nu m'n huiswerk maak mag ik weg, maar ik heb er echt totaal geen zin in x_x


    Als je maar een ananas hebt..

    hou je van uitdagingen?

    ja dan moet je een tijd klok inzette bv :

    je zet dat ding op 15 min en dan moet je probere binne 15 min je hw te maken miss helpt het ;)

    ps. niet afraffelen!


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    hou je van uitdagingen?

    ja dan moet je een tijd klok inzette bv :

    je zet dat ding op 15 min en dan moet je probere binne 15 min je hw te maken miss helpt het ;)

    ps. niet afraffelen!

    Ik moet 20 opgaven wiskunde..O.O Dat krijg ik nooit optijd af!


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik maak mijn hw de helft van de tij niet.


    We can only learn to love by loving.

    Als ik school heb gehad maak ik het altijd meteen want dan moet ik het 's avonds niet meer doen. En kan ik daarna op de computer en naar Q.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Ik moet 20 opgaven wiskunde..O.O Dat krijg ik nooit optijd af!


    die van die 15 min was een voorbeeld je kan ook half uur of driekwartier pakken ;)

    of beloon jezelf met elke opgave die af hebt een paaseitje ofzo :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb niet zo veel huiswerk. Ik heb meestal lessen. --'
    En die leer ik amper. :'D
    Daarvoor ben ik te lui. (A)

    Als ik school heb gehad maak ik het altijd meteen want dan moet ik het 's avonds niet meer doen. En kan ik daarna op de computer en naar Q.

    Ik normaal ook maar ik ben vandaag echt lui.. Maar ik ga het nu proberen hoor.


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)

    die van die 15 min was een voorbeeld je kan ook half uur of driekwartier pakken ;)

    of beloon jezelf met elke opgave die af hebt een paaseitje ofzo :O

    Ja, dat snap ik hoor ><
    En dat van die paaseitjes is goed! (ga ik doen x3)


    Als je maar een ananas hebt..

    eet je niet misselijk aan de paas eitjes he ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik begin soms en soms niet xD je moet gewoon denken: IK WIL WEG XD dan doe je het uiteindelijk wel want er staat wat tegenover

    eet je niet misselijk aan de paas eitjes he ;)

    Moet wel, ik heb 20 opgaven..:3


    Als je maar een ananas hebt..

    Zet je lievelingmuziek op :Y)
    Dan gaat alles vèèl sneller ;]


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Zet je lievelingmuziek op :Y)
    Dan gaat alles vèèl sneller ;]

    juist niet.. dan ga ik meezingen ><


    Als je maar een ananas hebt..

    Meestal doe ik het op school tijdens bepaalde lessen zoals, nederlands, voeding, chemie, ecologie, zedenleer! En soms maar voor de les dat ik die toets heb.
    Thuis lukt het mij gewoon niet. En als ik dan toch iets thuis doe is het voor het slapengaan rond 23h, lezen en opzeggen.
    Tijdens de examens lukt het natuurlijk, dan moet het! en dan leer ik meestal met muziek op de achtergrond.. stil natuurlijk!

    Ik maak enkel huiswerk als ik in myn bed lig :'D Vanaf 22 uur begin ik altijd :'D


    Some people make the world special just by being in it