• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 13:08 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Een prik voorkomt juist dat je dood gaat, en als het echt dodelijk was zouden ze dat heus eerst wel testen ¬¬


    Life is hard and then we die

    damn
    iedereen gaat ooit dood,
    en laat je niet bang maken door die geruchten.


    -

    Nee die dode meisjes kwam door iets anders. Dat is bewezen geloof ik


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Als je al een allergische reactie zou krijgen zou je die bijna meteen al naar de prik krijgen lijkt mij, en niet nog eens ´s avonds.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een prik voorkomt juist dat je dood gaat, en als het echt dodelijk was zouden ze dat heus eerst wel testen ¬¬

    ik wil je niet bang maken dude D:
    maar ik hoor het ook van iedereen
    en dat is de reden dat ik het niet hoef.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Je moet niet alles geloven wat mensen zeggen. En dat een iemand een allergische reactie krijgt, wil niet zeggen dat iedereen dat krijgt. Als je je er zo'n zorgen over maakt, praat dan met je moeder. Misschien is het een idee om er een gesprek met de huisarts over te hebben. Die weet er vast meer van. Misschien dat dat je wat rustiger maakt.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee die dode meisjes kwam door iets anders. Dat is bewezen geloof ik

    Echt waar?! Ö


    Sometimes it's best not to care.

    en btw, moesten er werkelijk doden door gevallen zijn, zouden ze die spuit niet meer geven <<.


    -

    Wees niet bang, je gaat niet dood door een simpel prikje, mensen lulle slap.
    en als dat wel zo was lieten ze meisjes zich niet inenten, dus dont be afraid!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Je moet niet alles geloven wat mensen zeggen. En dat een iemand een allergische reactie krijgt, wil niet zeggen dat iedereen dat krijgt. Als je je er zo'n zorgen over maakt, praat dan met je moeder. Misschien is het een idee om er een gesprek met de huisarts over te hebben. Die weet er vast mee van. Misschien dat dat je wat rustiger maakt.

    x.



    Ik heb eral met me moeder over gehad,maar ze gelooft dat shitt niet dat je er aan dood gaat. Maar ik ben dus zo'n iemand die gelijk erover gaat nadenken. Ik ben gwn bang =[


    Sometimes it's best not to care.

    (...)
    Echt waar?! Ö

    Ik stond een boterham te maken ik luisterde maar half >< maar ik geloof het wel.
    Ik vind mijn boterham belangrijker dan de geruchten over zo'n domme spuit.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Ik stond een boterham te maken ik luisterde maar half >< maar ik geloof het wel.
    Ik vind mijn boterham belangrijker dan de geruchten over zo'n domme spuit.


    Okey,:$


    Sometimes it's best not to care.

    Je gaat er niet van dood tenzij het met HIV besmet is. In België of Nederland gebeurt dat niet vaak. Er gebeurt niets slecht met je, you'll be fine.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    de helf van nederlands heeft prikje al gehad
    Dusss


    ...

    uhu. Als hij dodelijk zou zijn dan waren er nauwelijks mensen meer in nederland. Hij maakt je júist beter! wees gerust x]


    EGYPTIAN GOD