• Isaa, als je zegt bedrog ga ik op je mule slaan :'d
    Neen, ffkes serieus. Wat is dat eigenlijk? Iets dat je in je onderbewustzijn wilt of watte? :P

    (...)
    Wss wel, want het is altijd direct of indirect.
    Wist je dat een mens per nacht ongeveer 7 keer droomt? x]

    Neey dat wist ik niet, maft :'d dus als ik het goed begrijp wil ik heel graag naast een knapperd zitten in het vliegtuig (aldannietalex), op reis gaan met m'n oma en opa en balletjes in tomatensaus eten ;'D

    (...)

    whaha leuke begroeting. x'D
    straks worden we vijanden ipv vrienden als we dat doen. :o vetslecht. x'D
    ik droomde dat ik met jullie naar een tokio hotelconcert ging. o_x
    maar het was echt vet gezellig. :o en het was op een veldje. een heel groot veld en er waren fakking weinig mensen. x'D wij stonden heulemaal vooraan en bill was er niet. :o die was verdwenen en toen was er geen zang. x'D [/dom]
    xx

    oohn, wat een maffige droom :'d hoe cute :'d haha alleen maf dat bill er is neit was x'D maarsoit ;'d neeh, vijanden worden we niet???

    (...)
    Neey dat wist ik niet, maft :'d dus als ik het goed begrijp wil ik heel graag naast een knapperd zitten in het vliegtuig (aldannietalex), op reis gaan met m'n oma en opa en balletjes in tomatensaus eten ;'D

    dat zijn je stiekeme verlangens, chiaar. b]a[/b
    accepteer het nou maar. :D
    xx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    oohn, wat een maffige droom :'d hoe cute :'d haha alleen maf dat bill er is neit was x'D maarsoit ;'d neeh, vijanden worden we niet???

    jaaa hij was heel maf. x'D
    misschien had bill geen zin om voor ons op te komen treden, whaha. ;p
    en vijanden worden we nooit. :D
    da's gewoon onmogelijk. x_o
    xx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    jaaa hij was heel maf. x'D
    misschien had bill geen zin om voor ons op te komen treden, whaha. ;p
    en vijanden worden we nooit. :D
    da's gewoon onmogelijk. x_o
    xx

    haha maf dus ;'d en mss was hij te luizig :'d haha neen, vijanden kan niet o-o onmogelijk en ik accepteer het :'d
    haha ik heb nu zin in balletjes in tomatensauuusss :'d
    xx

    @ xLoveIsDeadx,
    Nee, als ik slaap, kan ik met moeite wakker worden. Ik kies altijd wat er in mijn dromen gebeurt. Ik heb nog nooit een droom gehad die ik niet verzonnen heb.


    als ik realizeer dat ik droom word ik altijd wakker >< ik wil dat ook kunnen! ö


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    whaha chiaar. x'D
    je droom was voorspellend!
    misschien droom je vanavond wel over onze ontmoeting, dat ie zo geweldig wordt enja.
    dan voorspelt ie ook. :D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    whaha chiaar. x'D
    je droom was voorspellend!
    misschien droom je vanavond wel over onze ontmoeting, dat ie zo geweldig wordt enja.
    dan voorspelt ie ook. :D

    Hmm, sweet :'d wat heb ik daar toch zin in, dat meeten :'d muhahah, ik wil je eens zien ;'d echt hea daar wachten we al 'n jaar op ofzoooo, aarrgh ;'d
    moet jij niet naar school btw? o-o
    en tsja, voorspellend dromen :'d
    xx

    (...)
    Hmm, sweet :'d wat heb ik daar toch zin in, dat meeten :'d muhahah, ik wil je eens zien ;'d echt hea daar wachten we al 'n jaar op ofzoooo, aarrgh ;'d
    moet jij niet naar school btw? o-o
    en tsja, voorspellend dromen :'d
    xx

    misschien wachten we er al wel meer dan een jaar op. :o
    ik vind het eigenlijk wel vet koel.
    dat we dan vrienden zijn geworden door internet. :'D
    nooit gedacht dat je daar zulke lieve personen op kon vinden. :'D
    en nee, ik hoef niet naar school, goede vrijdag. :'D
    dan hebben wij vrij. maandag ook; pasen. :'D
    xx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    misschien wachten we er al wel meer dan een jaar op. :o
    ik vind het eigenlijk wel vet koel.
    dat we dan vrienden zijn geworden door internet. :'D
    nooit gedacht dat je daar zulke lieve personen op kon vinden. :'D
    en nee, ik hoef niet naar school, goede vrijdag. :'D
    dan hebben wij vrij. maandag ook; pasen. :'D
    xx

    Jaa, juistern, Naan melde me net dat dat vandaag was ;'D Hahah ^^ En echt heaaa, wie had ooit gedacht dat je zo'n lieve poeperdjes tegen kon komen :'d aahn koetsjie koetsjie :'d en ja, langer dan 'n jaar ofzo :'d heheeeeeeeeeee :'d
    xx

    jaaa hè. :'D
    oké, daarkomtie:
    het lot heeft ons samengebracht. :D
    whaha, dat klonk vet kut. x'D
    maar koetsjie koetsjie x'D
    dat klinkt zo leuk. ;p
    xx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat zijn dingen die je onderbewust zijn wil.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @ xLoveIsDeadx,
    Je hebt er toch wél controle over? oÔ
    alé, ik toch. Ik kan kiezen wat er in mijn dromen gebeurt en wat niet. Ik verzin gewoon alles terwijl ik slaap en zie het voor me. [/of ben ik nu raar aan het worden]

    Nee, dat kan niet. Als je slapat dan werkt een deel van je hersenen niet. Dus kun je ook niet denken.

    @ xLoveIsDeadx,
    Je hebt er toch wél controle over? oÔ
    alé, ik toch. Ik kan kiezen wat er in mijn dromen gebeurt en wat niet. Ik verzin gewoon alles terwijl ik slaap en zie het voor me. [/of ben ik nu raar aan het worden]


    Dat had ik gister ook, voor het eerst in mijn leven, was echt fucking weird O_o


    x


    Scream for mercy!

    jha goeie vraag =\
    idd met onderbewuste heeft het cker te maken en soms heb je er ook controle over, maar ik herinner me soms helemaal niet wat k droom..
    n wrm lijken dromen zo écht? allemaal goeie vragen waar denk k geen perfect antwoord op is x.x

    -The End-

    x


    It's just me hunney