• Met de nieuwe Joepie van deze week waarin staat dat Bill homo blijkt te zijn omwille van het altijd in gezeldschap zijn van Andy gaat iedereen de Joepie weer haten, waarom? Omdat sommige kindertjes nog steeds denken dat ze Bill en co kunnen krijgen en dat ze ermee gaan trouwen enz.

    nu ga ik mijn gedacht eens zeggen over dat Bill is homo-gedoe, en je moet me nu niet gaan haten ofso


    Al is hij homo big deal, ga je daarom minder fan zijn? Ik bedoel, het gaat op de muziek niet om de jongens, Bill kan mooi zingen en al dat gedoe.
    Maar heeft hij een vriendin ofso, of doet dat gerucht de ronde gaat iedereen het lopen ontkennen, net als bij dít!
    Al is Bill homo, dan is hij dat toch? Zolang hij maar gelukkig is, nou zo denk ik, weet je, ik ben niet zo fanatiek dat ik alles ga lopen ontkennen, Bill kan bést homo zijn, oké, persoonlijk denk ik eerder Biseksueel, maar het maakt me niet uit zolang de jongens zelf maar gelukkig zijn vind ik het best, iedereen zou zo moeten denken en niet alles lopen ontkennen, of de vriend/vriendin van Bill en co willen vermoorden ofso of uit hun leven laten verdwijnen, ooit komt er een dag dat we zoiets niet meer kunnen ontkennen en dat de jongens een gezin bouwen, daar moeten we eenmaal mee leren leven...


    Nu mag je me gaan haten, maar zo denk ik erover, ik wil hiermee geen ruzie, ik wil, denk ik, enkel iets duidelijk maken, dit is mijn standpunt erover in ider geval.

    Hoe denken jullie erover dan?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Agree. maar ik heb niet echt een mening, ik ben geen fan meer. :Y)

    mee eens.


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Zal ik is wat zeggen.. Heel stiekem he.. Is Bill al 4 jaar homo x]

    Zusje; ik ben het met je eens, maar ik geloof de joepie gewoon niet zo!>,< omdat dat blad al zó vaak leugens/roddels heeft geplaats.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik ben met je eens liefert
    mar ik heb de joepi nog ni geleze bij ons komt da nu op vrijdag binnen --'

    Ik heb altijd een hekel gehad aan het boekje 'joepie' omdat ze altijd te laat waren met hun nieuws in het algemeen en ze Georg en Gustav niet uit elkaar kunnen houden.Over Bill, weet ik niet wat ik moet denken.Mij maakt het niet uit ofdat hij bi,homo of hetro is, zolang hij maar gelukkig is en hun muziek goed blijft.Daar draait tenslotte alles om.Ik zou nooit hun vriendin is, er zijn toch nog wereldbekende sterren die homo waren ?.


    The soul needs autumn.

    Zusje; ik ben het met je eens, maar ik geloof de joepie gewoon niet zo!>,< omdat dat blad al zó vaak leugens/roddels heeft geplaats.

    xX


    Ja dat weet ik ook wel, de Joepie zuigt alles uit zijn duim big deal? Geloof ze dan toch niet en maak er niet zo'n drama van, want wat als Bill nou echt een relatie zou hebben met Andreas? Oké, de Joepie liegt dus serieus, want ze hebben niet naar B&T kunnen bellen met de top 10 hotties 'cuzz volgens mij zaten ze toen in Ibiza? oÔ en helemaal niet thuis, en al ver van tevoren hadden ze al mee gedeelt dat ze naar Ibiza gingen, dus dat is dan ook weer niet op het laatste moment beslist, maar daar gaat het helemaal niet om, ik vind het kinderachtig van iedereen dat ze het gaan lopen ontkennen en er eend rama over gaan maken als het bést waar kan zijn!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb altijd een hekel gehad aan het boekje 'joepie' omdat ze altijd te laat waren met hun nieuws in het algemeen en ze Georg en Gustav niet uit elkaar kunnen houden.Over Bill, weet ik niet wat ik moet denken.Mij maakt het niet uit ofdat hij bi,homo of hetro is, zolang hij maar gelukkig is en hun muziek goed blijft.Daar draait tenslotte alles om.Ik zou nooit hun vriendin is, er zijn toch nog wereldbekende sterren die homo waren ?.


    Ja ook een band, ik ben de naam effe vergeten, het waren zeg maar ook knappe jongens bleken ze achteraf alle 4 gay te zijn enz. Maar wat is het probleem? Ze kunnen er zelf neits aan doen het is een geen dat bij hun geboorte is aangemaakt en dus niet verloop der tijd is gekomen


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Idd, zelfde als TOMSQUEEN hierboven, en ik moet ook niet veel van de joepie hebben. >< Mijn zus koopt het en ik krijg dan wel de posters (a)


    The aliens are attacking from mars! ö

    (...)

    Ja ook een band, ik ben de naam effe vergeten, het waren zeg maar ook knappe jongens bleken ze achteraf alle 4 gay te zijn enz. Maar wat is het probleem? Ze kunnen er zelf neits aan doen het is een geen dat bij hun geboorte is aangemaakt en dus niet verloop der tijd is gekomen

    Deze zijn ook allemaal homo:
    Elton John, George Michael, Freddie Mercury, Paul de Leeuw en nog vele anderen.

    Dus homo's kunnen best beroemd worden^^


    The soul needs autumn.

    (...)

    Ja dat weet ik ook wel, de Joepie zuigt alles uit zijn duim big deal? Geloof ze dan toch niet en maak er niet zo'n drama van, want wat als Bill nou echt een relatie zou hebben met Andreas? Oké, de Joepie liegt dus serieus, want ze hebben niet naar B&T kunnen bellen met de top 10 hotties 'cuzz volgens mij zaten ze toen in Ibiza? oÔ en helemaal niet thuis, en al ver van tevoren hadden ze al mee gedeelt dat ze naar Ibiza gingen, dus dat is dan ook weer niet op het laatste moment beslist, maar daar gaat het helemaal niet om, ik vind het kinderachtig van iedereen dat ze het gaan lopen ontkennen en er eend rama over gaan maken als het bést waar kan zijn!

    mij kan het niet schelden wát Bill is. Al was hij een Aliën, dan nog, blijft hun muziek nog goed!^^ Wat het draait toch om de muziek? Okéé het is een pluspunt als dat ook nog knappe jongens zijn, maar laat die mensen, die denken dat ze met Tom, Bill, Georg, of Gustav, later een koppel kunnen worden, lekker dromen. Ze knappen vanzelf wel af. En natuurlijk blijf ik dan wel fan, ookal is Bill eender wat.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    Deze zijn ook allemaal homo:
    Elton John, George Michael, Freddie Mercury, Paul de Leeuw en nog vele anderen.

    Dus homo's kunnen best beroemd worden^^
    Ja zie dat kan best, dus waarom zou Bill het neit kunnen zijn? ^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hier word ik zoo gek van he..
    Iedereend enk dat hij weet wat bill is!!
    Maar wees nou eerlijk,, niemand weet iets!! Je kunt nu zeggen. 'Kijk naar hem, hij kan geen Hetro zijn' Oke, daar sta ik agter,, dat is ook mijn MENING! Maar je kan hier geen mening meer hebben, of iemand flipt hem al ><
    E like, hallo inderdaat Mening! want niemand kan het vastleggen. dus mensen doe alsjeblieft niet of je weet, wat Bill is, betreft zijn Relatsie's.. Want je weet het egt niet..
    [/Dit is niet pesoondelijk op jouw vastgelegt]

    Hier word ik zoo gek van he..
    Iedereend enk dat hij weet wat bill is!!
    Maar wees nou eerlijk,, niemand weet iets!! Je kunt nu zeggen. 'Kijk naar hem, hij kan geen Hetro zijn' Oke, daar sta ik agter,, dat is ook mijn MENING! Maar je kan hier geen mening meer hebben, of iemand flipt hem al ><
    E like, hallo inderdaat Mening! want niemand kan het vastleggen. dus mensen doe alsjeblieft niet of je weet, wat Bill is, betreft zijn Relatsie's.. Want je weet het egt niet..
    [/Dit is niet pesoondelijk op jouw vastgelegt]


    Dat zeg ik ook niet >< ik ben het gewoon beu dat iedereen alles gaat lopen ontkennen, weet je, straks valt hij op aliëns >.o' Big deal!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson


    [/Dit is niet pesoondelijk op jouw vastgelegt]


    Sorry, had ik over gelezen ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson