• Ik ben er namelijk achtergekomen dat 1+1 2 is en niet 3!

    Goed, na dit flauw grapje gaan we weer serieus doen.:Y)

    Ik ben er namelijk achtergekomen dat vliegen kunnen steken en bloed drinken. Ik kwam tot die conclusie doordat een vlieg mij zojuist zat te steken.
    Het doet niet echt zeer maar het is wel een steekje.

    Zijn jullie ooit gestoken door een vlieg? Of hebben jullie vandaag iets ontdekt wat jullie niet wisten?

    J


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben er nog nooit door gestoken, maar ik wist het wel. M'n moeder zegt altijd dat het met verandering in het weer te maken heeft. Geen idee of dat klopt, maar ik merk wel dat er van die momenten zijn dat vliegen extra vervelend worden.


    The fire keeps us warm.

    Nog nooit gestoken, nog nooit meegemaakt.
    Ugh, nog een dier dat steekt D:


    wat was dit ookalweer

    Ik word altijd aangevallen door die beesten. :')

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 21:24 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Yup. Op mijn gezellige, warme eiland, heerst het vaak genoeg van de vliegen en muggen. Dus niet geprikt worden is haast onmogelijk xp. Alleen ben ik nog nooit door een bij gestoken en daar ben ik best blij om. *O* Als ik verhalen hoort, doet dat pas zeer.


    -

    Aldea schreef:
    Yup. Op mijn gezellige, warme eiland, heerst het vaak genoeg van de vliegen en muggen. Dus niet geprikt worden is haast onmogelijk xp. Alleen ben ik nog nooit door een bij gestoken en daar ben ik best blij om. *O* Als ik verhalen hoort, doet dat pas zeer.


    Muggen en vliegen zijn alleen irritant.
    Bijen en wespen zijn iets kwaadaardiger.


    Queer zijn is gewoon alles

    Op de een of andere manier is mijn bloed zeer aantrekkelijk voor allerlei soorten insecten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Debbaut schreef:
    (...)

    Muggen en vliegen zijn alleen irritant.
    Bijen en wespen zijn iets kwaadaardiger.

    Dat is waar. Vliegen en muggen kan je nog altijd wegjagen opdonderen. Maar bijen en wespen zijn zoals je al zei: kwaadaardiger.


    -

    Ja, deze week al een paar keer.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Aldea schreef:
    (...)
    Dat is waar. Vliegen en muggen kan je nog altijd wegjagen opdonderen. Maar bijen en wespen zijn zoals je al zei: kwaadaardiger.


    Met bijen heb je nog geluk, dat zijn namelijk de kamikazes van de dierenwereld. één keer steken en hij steekt je nooit meer. Zijn vriendjes helaas wel.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik dacht dat vliegen niet echt steken, maar gewoon zuur uitspugen... Dat doen ze ook op hun voedsel zodat het al een beetje verteerd is.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dat zijn steekvliegen. :Y)
    Ik ben nog nooit gestoken geweest door een steekvlieg, maar muggen vinden mijn bloed verukkelijk. En een wesp besloot om op mijn vijftiende verjaardag zijn angel als cadeau te geven. Achteraf gezien vond ik dat het minst leuke cadeautje dat ik ooit heb gehad.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wauw, creepy, dat wist ik niet!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Barnabas schreef:
    Op de een of andere manier is mijn bloed zeer aantrekkelijk voor allerlei soorten insecten.

    Hmm, herkenbaar.
    Ik heb exact hetzelfde probleem...Zet mij in een kamer vol mensen, laat een mug los en ik ben altijd de enige die aangevallen wordt. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat heb ik al heel vaak meegemaakt eigenlijk. Ik weet alleen niet zeker of ze wel echt bloed drinken hoor. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ja, in Noorwegen. Daar zaten van de minuscule vliegjes die in zwermen vlogen en ook beten :'). Mijn vader is er allergisch voor, best vervelend


    Sidera nostra contrahent solem lunamque