• Met de nieuwe Joepie van deze week waarin staat dat Bill homo blijkt te zijn omwille van het altijd in gezeldschap zijn van Andy gaat iedereen de Joepie weer haten, waarom? Omdat sommige kindertjes nog steeds denken dat ze Bill en co kunnen krijgen en dat ze ermee gaan trouwen enz.

    nu ga ik mijn gedacht eens zeggen over dat Bill is homo-gedoe, en je moet me nu niet gaan haten ofso


    Al is hij homo big deal, ga je daarom minder fan zijn? Ik bedoel, het gaat op de muziek niet om de jongens, Bill kan mooi zingen en al dat gedoe.
    Maar heeft hij een vriendin ofso, of doet dat gerucht de ronde gaat iedereen het lopen ontkennen, net als bij dít!
    Al is Bill homo, dan is hij dat toch? Zolang hij maar gelukkig is, nou zo denk ik, weet je, ik ben niet zo fanatiek dat ik alles ga lopen ontkennen, Bill kan bést homo zijn, oké, persoonlijk denk ik eerder Biseksueel, maar het maakt me niet uit zolang de jongens zelf maar gelukkig zijn vind ik het best, iedereen zou zo moeten denken en niet alles lopen ontkennen, of de vriend/vriendin van Bill en co willen vermoorden ofso of uit hun leven laten verdwijnen, ooit komt er een dag dat we zoiets niet meer kunnen ontkennen en dat de jongens een gezin bouwen, daar moeten we eenmaal mee leren leven...


    Nu mag je me gaan haten, maar zo denk ik erover, ik wil hiermee geen ruzie, ik wil, denk ik, enkel iets duidelijk maken, dit is mijn standpunt erover in ider geval.

    Hoe denken jullie erover dan?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik geloof die bladen niet zo snel.
    ze zuigen alles uit hen duim.

    Ik ben het eens met 'lovertjeth'
    Inderdaad, ik geloof het allemaal ook niet zo snel. Zeker niet als de Joepie ermee komt.


    -

    (...)

    Ja ook een band, ik ben de naam effe vergeten, het waren zeg maar ook knappe jongens bleken ze achteraf alle 4 gay te zijn enz. Maar wat is het probleem? Ze kunnen er zelf neits aan doen het is een geen dat bij hun geboorte is aangemaakt en dus niet verloop der tijd is gekomen


    die band:get ready?

    My maakt het niks uit. Ik vind hun muziek leuk. Dus Sowhat als ze Homo's zijn. Th4Immer(H)

    Mij boeit het eigenlijk nieteens, als Bill homo is.. So what?! Homo's zijn anders best wel supervet hoor :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Blablablabla. Boeit het wat of Bill gay is.
    Je bent fan, of niet. Het gaat hier om het fanzijn en je het enorm domme klotefans die gewoon afhaken bij ieder minpuntje dat rondom TH gebeurt zoals grotendeels hier op quizlet.


    Uncontrollable.

    Ik ben het bijna helemaal met je eens, al ben ik er vrijwel bijna helemaal zeker van dat hij homoseksueel is ^^
    Maar ik ben geen fan meer want ik vind het eigenlijk best wel een slechte band ^^


    Life is hard and then we die

    bill doet met zijn leven wat hij wilt, ik erger me gewoon aan joepie omdat ze het hele blad vol liegen... Er staat bij datzelfde artikel dat ze naar bill en tom op vakantie hebben gebeld, opibiza, maar ze zaten helemaal niet op ibiza! ze zaten op de malediven -_-


    :'D ze zaten wel op Ibiza! Ze hebben het zelf gezegd in een intervieuw!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je hebt gelijk hoor. (: Als hij homo is, tsja, dan is dat zo. ^^ Daar moet men dan maar vrede meenemen.

    joepie rules !


    I’m not acceptin another apology

    Met de nieuwe Joepie van deze week waarin staat dat Bill homo blijkt te zijn omwille van het altijd in gezeldschap zijn van Andy gaat iedereen de Joepie weer haten, waarom? Omdat sommige kindertjes nog steeds denken dat ze Bill en co kunnen krijgen en dat ze ermee gaan trouwen enz.


    I totally agree dat stukje hier. Dat is wat ik ook zal zei. Iedereen gaat nu Joepie haten omat dit volgens die gefreakte obsessde TH-fans een domme roddel is die ze bedenken om iedereen boos te krijgen >,< Ik krijg het op m'n heupen van die mensen die er zo over denken. Like élk boekje liegt wel eenkeer, maar dít is volgens mij ze-ker geen leugen. En btw: Áls HK dit zegt: Gaan jullie dan óók zo reageren? Denk het niet hé. Volgens mij heeft iedereen hier op Quizlet zoiets van 'Haat aan Joepie' ofsoo --'

    Ik haat je niet (K)

    maar ik heb wel de Joepie het booste mailtje gestuurd dat ze ooit hebben gekregn denk ik
    niet omdat ik niet zou kunnen accepteren dat Bill homo is maar omdat ik vint dat ze moeten stoppen met steeds op ZIJN kap te zitten en ik vint dat Bill hetero is want je hebt gelijk Bill=Bill maar wij kennen Bill als iemand die niets verzwijgd en niet bang is om zijn ware ik te tonen toch?!
    Dus wáárom zou hij dan zeggen dat hij Hetero is als hij homo is? Voor mij is Bill hetero en allesbehalve homo. Ik geloof hem,z'n vriende die het zeggen en m'n hart dat het zegt.
    + k vint het verschrikkelijk ver gezocht! Volgens mij zocht de Joepie gewoon weer een sappige roddel om th-fans om stang te jagen! komaan geef nu toe ..ik ga ook veel naar bepaalde dingen met m"'n bff maar ben ik daarom direct een lesbienne? nee toch?! Joepie overdrijft en ookal lees ik hun tijdschrift iedere week ik weet dat ze soms kunnen overdrijven en van het kleinste ding de grootste ramp kunnen maken


    en de JoepieRedactie hun ogen gaan eruit valln als ze m'n angry mail leze whaha xD

    My Mening Is Said!:Y)

    Xx


    Weetje? Hoe kan JY nou weten of Bill gay is of niet? Like je zegt wel duidelijk dat je dat hierin blijkt te weten niet dan? En weetje? Ik háát het zó dat iedereen zegt dat ze alleen op Bills kap zitten, wat helemaal niet waar is you know? Like, op hoeveel Bekende mensen hun kap zitten álle boekjes niet? Juist: Héél erg veel.
    Plus: Ik vind jouw boze mail naar Joepie, als je dat gestuurd hebt be-lachelijk. Nee serieus, denk je nu écht dat ze hun er iets van gaan aantrekken? Volgens mij gaan ze dan jullie gefreakte TH-fans in het belachelijk trekken. Haha sorry, maar dít vind ik persoonlijk té ver gaan.

    En weetje wat ik hier nog zó straf aan vind? Iedereen is het hier 'opeens' akkoord mee --'

    En weetje wat ik hier nog zó straf aan vind? Iedereen is het hier 'opeens' akkoord mee --'



    Omdat ze allemaal gewoon f*cking met me mee willen praten ^^ Terwijl ze allemaal met Bill en co willen trouwen :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)


    Omdat ze allemaal gewoon f*cking met me mee willen praten ^^ Terwijl ze allemaal met Bill en co willen trouwen :Y)


    Inderdaat. Voor mij zit ver heel Quizlet, er zijn uitzonderinge, vól met van die gefreakte kinders die denken dat ze met Bill&co kunnen trouwen.