• Jaa, ik heb ook een klacht. En deze keer klaag ik over die duizenden topics die over één iets gaan. Als er hier al een topic over is moet je het maar even zeggen en dan laat ik deze sluiten en ga ik over op dat andere topic.
    Ik ben het dus beu dat er topics geopent worden terwijl er daar al een topic over is. Is het zo moeilijk om zo een paar trefwoordjes in te typen in de zoekmachine en dan op 'zoeken' te klikken? Blijkbaar wel.
    Srry, maar dit moest ik even kwijt.

    hmm.. Honnie,,waren hier niet ookal topics over x]
    En daarbij ,, is die zoekfunctie egt te vaag wnt hij soekt niet wat je wil en hij vind te weinig><


    Crack a bottle

    ik weet niet of hier al topics over zijn maar ik vind het wel irri... de heletijd denk je over een ander onderwerp een topic te krijgen{als je die opent} en dan krijg je het zelfde... ik ben t met je eens dus!xD

    hmm.. Honnie,,waren hier niet ookal topics over xD

    Ik heb gezocht en ik heb er gene gevonden.

    Nou, mensen nemen allemaal verschillende titels. Je weet dus nooit zeker of dat toppic al bestaat. Toch?


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    ^^ met je eens <3


    We can only learn to love by loving.

    Nou, ik was juist hetzelfde aan het denken. Ik kwam juist on-line en ik ging naar het forum en meteen zie ik allemaal titels die ongeveer over hetzelfde gaan --" Ik erger mij daar dus echt dood aan. Ik bedoel, als iemand al eens een topic daarover heeft geopend, dan heeft het toch absoluut géén nut om nog een topic te openen. Dat vat ik toch wel even niet o.O Maarja, Ze doen maar, Ik zal er dan in ieder geval niet meer op reageren : )


    Listen to what we're not saying..

    Nou, mensen nemen allemaal verschillende titels. Je weet dus nooit zeker of dat toppic al bestaat. Toch?

    Trefwoorden? Woorden waarvan je bijna zeker met dat die persoon ook zal gebruiken in zijn/haar topic.

    hmm.. Honnie,,waren hier niet ookal topics over x]
    En daarbij ,, is die zoekfunctie egt te vaag wnt hij soekt niet wat je wil en hij vind te weinig><
    idd, hij vindt alleen nieuwere berichten, de oudere worden weggelaten ;s


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    Trefwoorden? Woorden waarvan je bijna zeker met dat die persoon ook zal gebruiken in zijn/haar topic.

    Nouja... Wist ik niet. Aangezien ik Bijna nooit een toppic aanmaak, of nooit de zoekfunctie gebruik. :')


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Leuk dat je dit topic opent, hiermee heb je gelijk. Maar hier is er dus ook al een topic over, meis. I'm sure of that. De zoekfunctie is gewoon te vaag en niet echt te vertrouwen. (':
    Als je veel topics vind op een onderwerp, natuurlijk wel. Maar als je géén topic vind, ben je nog steeds niet zeker of er misschien toch wel eentje over is. ^^

    Ja, ik heb wel eens van zoeken gehoord =O!


    Life is hard and then we die

    Ik ben het zó met je eens. En hebben mensen nooit van google gehoord? Wekrt de zoekfunctie niet dan zoek je op quizlet en dan de trefwoorden van wat je wil! En vragen over artiesten/wat dan ook kun je ook gewoon op google opzoeken! -.-


    BAM!

    als je altijd maar zou moeten zoeken of er misschien wel een topic over datgene waar jij het over houd is, wordt je ook doodziek van.

    geef eerlijk toe.. zou jij élke keer maar topics afzoeken om te kijken of jouw onderwerp ertussen zit?

    MAARRR.. ik vind wel dat als er pas een topic over dat onderwerp is geopend dat je dan wél even dat topic kan gebruiken :Y)


    MAARRR.. WEER AAN DE ANDERE KANT ><

    dan wordt er niet egt tegen jouw geluld maar is het meer naar de maker van het topic.. begrijp je wat ik bedoel?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT