• Hmm, fijn ><

    Tijdens onze pauze, kwamen er een aantal leerlingen uit het 2de middelbaar naar me heen om te zeggen dat een seut uit hun klas haarzelf aan het bevredigen was in de klas. Je weet wel met je vinger. De leerkracht merkte het op en maakte er een opmerking van. Eerst had ik zoiets van; "iewl, dat doe je toch niet in de klas?!", maar daarna klinkt het best wel ongeloofwaardig.
    Edit.
    Ik zit niet in het eerste, maar in het derde. En who the f*ck zei dat ik het geloofde? Ik vertel gewoon wat ze mij komen zeggen. Ben je niet geboeit, antwoord dan niet zo bot, dank u.


    -

    Oké..............................
    Conclusie?


    Uncontrollable.

    Nasty kienders. o.o


    blame the bully.

    Wat is een seut?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    xD midden in de klas haha xD


    love is dead and dead is love

    Omg, gadver O.o
    x


    ok

    What is een seut? o.o
    Maar het is gewoon ranzig, en dat de leraar het nog eens zien en er een opmerking over maakt. xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Oke, ik denk niet dat als je gewoon veel leert, ofzo dat je een seut bent ,en dan niets weet over die dingen.
    Maar komop, zoiets in de klas?
    YAK


    I'm Mrs. Lifestyles of the Rich & Famous

    jij 1e klasser? x3

    hogere klassers nemen graag lagere klassers [vooral 1e klassers, zijn vaak extreem goed gelovig^^] in de zeik =3

    geloof me^^ ik doe het zelf niet, maar der zijn der genoeg die al die kinders doodsbang om niks maken enzo ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT


    hogere klassers nemen graag lagere klassers [vooral 1e klassers, zijn vaak extreem goed gelovig^^] in de zeik =3

    geloof me^^ ik doe het zelf niet, maar der zijn der genoeg die al die kinders doodsbang om niks maken enzo ><


    ^^ klopt hoor... ik zie het ook vaak genoeg ik nu zelf 3e klasser... maar het is echt zo dat vooral de 1e klassers van alles en nogwat geloven... [/ik zeg niet alle maar het valt mij op xD] het is alleen zo jammer dat wij ze dan moeten duidelijk maken dat het niet zo is best vermoeiend...
    annyways ik zelf vind het nogal een sterk verhaal... mocht het op de een of andere manier waar zijn ofzow...
    dan zeg ik 'iell' xD


    A Noble was Born in Chaos

    weet je. dat was bij mij in de klas ook eens het geval. alleen was het dan een jochie. o_o dat was in de eerste en dat kind zat zichzelf gewoon af te trekken in de klas. x_x die zijn echt niet lekker in hun hoofd hoor. x_x


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Helleuw,
    ten eerste ben ik geen eerste klasser, maar zit ik in het derde.
    Ten tweede wie heeft er gezegd dat ik het geloof? Ik vertel maar wat ze mij komen zeggen.
    En ten derde een seut is iemand die veel leert, bijna niets anders doet dan leren. Zoiets wordt ook een nerd genoemd. En geloof me, dat kind is echt niet iemand die over seks gaat leren.
    Zelf heb ik er ook mijn twijfels bij of het klopt, ik vertel gewoon wat ze mij komen zeggen.


    -

    wtf is een seut en why the fuck is dit interesant?


    Reageer niet zo, man. Je mag hier toch vanalles vertellen. Er zijn kinders die nog dommere dingen vertellen zoals: dat kind kan echt niet playbacken, wat is daar dan interessant aan?


    -

    gatveredamme dat doe je toch thuis en toch niet in het oppenbaar.

    Serieus:8
    Gatver ! x')


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Seut= nerd ;)

    En tjaah ik zou me doodlache als ik zoiets zou horen:Y)


    I solemny swear i am up to no good