• Ok. Heb een soort van probleemgeval.

    Binnekort is er, weer,Gala, @ mijn school. En er is vorig jaar iets best wel ergst gebeurt op Gala waardoor ik er niet meer heen wil omdat ik het like; niet goed verwerkt heb enzeu.. 0-o [ wat doet er niet toe denk ik zo maar toch; mijn beste vriend is voor mijn ogen in elkaar geslagen toen. ]

    Maar nou gaat de rest van mijn vriendengroepgeval wel... en ze proberen mij over te halen om ook te gaan... En tis ook vreemd om niet te gaan 0-o Wat nou?


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Tsja, ben bang dat ik je daarbij niet kan helpen. Ik weet niet hoe zwaar hetgene wat er toen gebeurd was mee weegt.


    No growth of the heart is ever a waste

    evi! (L)
    uh .. ik zou gewoon heen gaan (: met je vriendinnen lekker plezier maken en gewoon proberen om niet aan vorig jaar te denken.


    -

    Dat moet je zelf beslissen.Je vrienden niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Misschien helpt het júist als je gaat? Misschien kan je het dan wél verwerken. Ga met iemand die je vertrouwd en zeg het tegen hem/haar. Dan kan die je vast helpen, niet?

    mis moe je tg mr gaan en als je het niej leuk vin gaa je tg nr huis


    love is dead and dead is love

    Nja, moet je zelf over beslissen. Denk je dat je het gaat aankunnen? Anders zou 'k het niet doen.


    I'm Mrs. Lifestyles of the Rich & Famous

    Misschien helpt het júist als je gaat? Misschien kan je het dan wél verwerken. Ga met iemand die je vertrouwd en zeg het tegen hem/haar. Dan kan die je vast helpen, niet?


    Misschien doek dat wel.



    Dankjullie .


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Jeetje =/, nja ik zou gewoon gaan, als je het niet oké vind dan kun je altijd nog weg gaan, toch? Sterkte!


    I don't need words to feel those lips.

    Danku.


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^