• Met de nieuwe Joepie van deze week waarin staat dat Bill homo blijkt te zijn omwille van het altijd in gezeldschap zijn van Andy gaat iedereen de Joepie weer haten, waarom? Omdat sommige kindertjes nog steeds denken dat ze Bill en co kunnen krijgen en dat ze ermee gaan trouwen enz.

    nu ga ik mijn gedacht eens zeggen over dat Bill is homo-gedoe, en je moet me nu niet gaan haten ofso


    Al is hij homo big deal, ga je daarom minder fan zijn? Ik bedoel, het gaat op de muziek niet om de jongens, Bill kan mooi zingen en al dat gedoe.
    Maar heeft hij een vriendin ofso, of doet dat gerucht de ronde gaat iedereen het lopen ontkennen, net als bij dít!
    Al is Bill homo, dan is hij dat toch? Zolang hij maar gelukkig is, nou zo denk ik, weet je, ik ben niet zo fanatiek dat ik alles ga lopen ontkennen, Bill kan bést homo zijn, oké, persoonlijk denk ik eerder Biseksueel, maar het maakt me niet uit zolang de jongens zelf maar gelukkig zijn vind ik het best, iedereen zou zo moeten denken en niet alles lopen ontkennen, of de vriend/vriendin van Bill en co willen vermoorden ofso of uit hun leven laten verdwijnen, ooit komt er een dag dat we zoiets niet meer kunnen ontkennen en dat de jongens een gezin bouwen, daar moeten we eenmaal mee leren leven...


    Nu mag je me gaan haten, maar zo denk ik erover, ik wil hiermee geen ruzie, ik wil, denk ik, enkel iets duidelijk maken, dit is mijn standpunt erover in ider geval.

    Hoe denken jullie erover dan?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Dat zeg ik ook niet >< ik ben het gewoon beu dat iedereen alles gaat lopen ontkennen, weet je, straks valt hij op aliëns >.o' Big deal!

    Honn, Ik sta agter je hoor.. Ik persoondenlijk DENK ook dat bill Gay, is.. Ik heb op me voorge Acoutn zelfs een Sirie gesgreven, ofer Bill en Andreas! Maar Het is geen Feit! En Sommige mensen hier,, denken dat ze alees weten betreft Bill en Co. terwel ze niks weten.. Maar dan ook egt NIKS, niks van Hun realatsie, met al die Groopies waar Tom mee naar bed is gwewwest.. Ze kunnen ze veel zeggne, of de helle wereld gelooft het! Maar als ik zeg, dat ik zoon Groopie van Tom was, dan lul ik opeens uit me nek..
    Like. Spot niet met Alié's Jij!! Die zijn Sexxi, en ik ken er een Paar :]

    (...)

    Sorry, had ik over gelezen ><

    Jha, stond er eerst ook nog niet bij.. maar ik las het na. en het klonk best wel, alsof ik Dit alemaal op jou sgoof.. Maar dat was dus niet zo,, dus heb ik het er daarna bij dezet ;]

    (...)
    Honn, Ik sta agter je hoor.. Ik persoondenlijk DENK ook dat bill Gay, is.. Ik heb op me voorge Acoutn zelfs een Sirie gesgreven, ofer Bill en Andreas! Maar Het is geen Feit! En Sommige mensen hier,, denken dat ze alees weten betreft Bill en Co. terwel ze niks weten.. Maar dan ook egt NIKS, niks van Hun realatsie, met al die Groopies waar Tom mee naar bed is gwewwest.. Ze kunnen ze veel zeggne, of de helle wereld gelooft het! Maar als ik zeg, dat ik zoon Groopie van Tom was, dan lul ik opeens uit me nek..
    Like. Spot niet met Alié's Jij!! Die zijn Sexxi, en ik ken er een Paar :]


    Ik spot niet met aliëns, weet je, als ze niet sexxii waren zou Bill er niet voor vallen ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    Jha, stond er eerst ook nog niet bij.. maar ik las het na. en het klonk best wel, alsof ik Dit alemaal op jou sgoof.. Maar dat was dus niet zo,, dus heb ik het er daarna bij dezet ;]


    Oké ^^

    Weet je, ik weet ook wel dat ik like; waarschijnlijk NIETS weet over de jongens, maar enkel de mensen die dicht bij de jongens staan [/opvriendschappelijkenzakelijkgebied] weten iets over hen, wij helemaal NIETS >< Und Tom heeft volgens mij nooit aan O-N-S gedaan!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Oké ^^

    Weet je, ik weet ook wel dat ik like; waarschijnlijk NIETS weet over de jongens, maar enkel de mensen die dicht bij de jongens staan [/opvriendschappelijkenzakelijkgebied] weten iets over hen, wij helemaal NIETS >< Und Tom heeft volgens mij nooit aan O-N-S gedaan!
    Jha, dat bedoel ik.. en Allee mensen hier.. denknen dat dus wel >< en dat irriteerd mij dus zo!
    en ik denk dat persoondenlijk ook niet.. want in elk Interfuw hoor je weer wat anders,, dan zijn ze alemaal nog maagt dan weer niet.. zo zal het blijfen, gaan en komen we dus ook niks te weten,, en dat is hun bedoleing :]

    (...)

    Ik spot niet met aliëns, weet je, als ze niet sexxii waren zou Bill er niet voor vallen ><

    GneGne,, was ook maar gappje.. en Bill mag best op Alié's vallen, zolang hij mij er maar niet mee lastug valt, En voorzigtig met ze doet.. want ze zijn Heilug :]

    (...)
    GneGne,, was ook maar gappje.. en Bill mag best op Alié's vallen, zolang hij mij er maar niet mee lastug valt, En voorzigtig met ze doet.. want ze zijn Heilug :]


    Weet je, er zijn niet zo heel veel aliëns hoor :'D Dus moet ie wel voorzichtig doen met ze!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Weet je, er zijn niet zo heel veel aliëns hoor :'D Dus moet ie wel voorzichtig doen met ze!

    Jha, hallo Ze verdwaalen nog wel eens..
    Ze moeten in hun ruimtesgip ook maar een TomTom Maaken.. Dan raaken ze de weg niet zo snel kwijt.. x']

    (...)
    Jha, hallo Ze verdwaalen nog wel eens..
    Ze moeten in hun ruimtesgip ook maar een TomTom Maaken.. Dan raaken ze de weg niet zo snel kwijt.. x']


    Ja maar dan moeten ze zich niet vergissen en een echte TomTom pakken en geen TomTom Kaulitz want die kent niets van de ruimte en al die dingen [/dudettewegaanoff-topic]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind Joepie gewoon in het algemeen sucken. x__x

    (...)

    Ja maar dan moeten ze zich niet vergissen en een echte TomTom pakken en geen TomTom Kaulitz want die kent niets van de ruimte en al die dingen [/dudettewegaanoff-topic]

    Jha,, dan moeten ze hem wel van agter pakken.. Maar dat is Zielug voor de Alién's !x']
    Oef sorry, jha een bejte wel he [a]
    Maar!!
    Ik vind, Dat Bill ook HArtstike Gay, is.. Maar like zekker weten gaan we het tog nooit doen, zoals ik al zij.. zolang hij op ze wolkje zit,, en toe ziet, hoe de fans hem aanbidden bij hun zelfgemaakte altaar. Vind hij het wel best, en kan hij ongestoort met Andy vedder kloote

    Ik sluit me bij jou mening aan.


    -

    bill doet met zijn leven wat hij wilt, ik erger me gewoon aan joepie omdat ze het hele blad vol liegen... Er staat bij datzelfde artikel dat ze naar bill en tom op vakantie hebben gebeld, opibiza, maar ze zaten helemaal niet op ibiza! ze zaten op de malediven -_-

    Ik ben het met je eens(H)
    Het gaat ook om de muziek niet alleen om de jongens en als hij gelukkig is dan is dat toch het belangrijkste.
    Ik zelf heb een zwak voor Tom en als die een vriendin zou hebben zou ik het in het begin kut vinden omdat ik veel voor hem voel.

    Maar ja ze zullen niet eeuwig vrijgezel blijven. Het is slechts een kwestie van tijd


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Ik haat je niet (K)

    maar ik heb wel de Joepie het booste mailtje gestuurd dat ze ooit hebben gekregn denk ik
    niet omdat ik niet zou kunnen accepteren dat Bill homo is maar omdat ik vint dat ze moeten stoppen met steeds op ZIJN kap te zitten en ik vint dat Bill hetero is want je hebt gelijk Bill=Bill maar wij kennen Bill als iemand die niets verzwijgd en niet bang is om zijn ware ik te tonen toch?!
    Dus wáárom zou hij dan zeggen dat hij Hetero is als hij homo is? Voor mij is Bill hetero en allesbehalve homo. Ik geloof hem,z'n vriende die het zeggen en m'n hart dat het zegt.
    + k vint het verschrikkelijk ver gezocht! Volgens mij zocht de Joepie gewoon weer een sappige roddel om th-fans om stang te jagen! komaan geef nu toe ..ik ga ook veel naar bepaalde dingen met m"'n bff maar ben ik daarom direct een lesbienne? nee toch?! Joepie overdrijft en ookal lees ik hun tijdschrift iedere week ik weet dat ze soms kunnen overdrijven en van het kleinste ding de grootste ramp kunnen maken


    en de JoepieRedactie hun ogen gaan eruit valln als ze m'n angry mail leze whaha xD

    My Mening Is Said!:Y)

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....