• .. jury gaan spelen ^^
    like ,, Nicol en ik gaan jury spelen bij quizjes dingen.. EN dan gaat ik op mijn pro son lijstje bijhouden van series die wij hebben gejureerd XD [/leuk woord] Met een cijfer erachter ^^ Duss wie wil zijn serie opgeven??
    Like ,, Niet al te veel delen hebben aub XD

    Dus wie wil er meedoen?? Geef hier je serie op + een kort stukje waar het over gaat+ link [/tussen URL]


    Deelnemers:

    PokemonSEX - Behind beautyfull eyes [/serie]Cijfer: 8.5
    Orgineel ,Goed geschreven, Leuk om te lezen,Duidelijk,ER zat een verhaal achter ^^


    Unwritten- Vaarwel zeggen bestaat niet [SA]Cijfer: 8
    Niet megagoed geschreven maar ook neit slecht, Je kan begrijpt goed waar het over gaat,ZIt een verhaal achter


    RoseLoverx - PS. I love you [/SA] Cijfer:7
    Bij het begin is het verhaal moeilijk te vinden,Niet megagoed geschreven,Het is wel duidelijk wat er gebeurt


    Aurelia - Sarah, vampier verscheurd tussen twee werelden [/serie] cijfer: 9.9
    Orgineel ,Geweldig goed geschreven,Je word als het ware opgezogen in het verhaal,Duidelijk


    HappyKiss - Tom Is Our Only Hope At This Moment [/serie]
    KIKAxSLET - WTF Tom!! I’m your girlfriend!! Remember?! [/serie]
    Lovejoy - The dreamer [/serie]
    BrokenxWings - Last Chrismas... [/serie]
    SelinjSHITx3 - It's all about the shit that they make dude! [/serie]


    Crack a bottle

    Lezen jullie ook Tc's?
    anders moet ik een oud verhaal uit de kast vissen :'D

    Damn, ik heb alleen stand alone's.

    okee dan ik ben dus jurylid xD cool n_n


    We can only learn to love by loving.

    Hij reikt me de koffer aan waardoor mijn moeder weer ontploft. “Zeg, zij heeft geen superkrachten of zo, hoor!” gilt ze. “Nou, sorry hoor! Maar ik ben niet diegene die met andere mannen in bed duikt!” Die woorden voelen aan als een enorme klap in mijn gezicht en de wereld rondom me lijkt stil te staan. “George – Aurora staat erbij!” mompelt mijn moeder. Met tranen in mijn ogen grist ik zo snel mogelijk mijn hutkoffer uit mijn vaders handen en mompel iets wat op ‘ik schijf jullie wel’ lijkt.

    http://www.quizlet.nl/quiz/265409/behind-beautiful-eyes-proloog/

    Nicol ,lezen wij ook TC's??
    EN btw ik vind dat wij ook SA's lezen XD
    DUss ENya je mag ook wel een SA opgeven ^^


    Crack a bottle

    Comments&Stars syn altijd welkom hoaa x'D

    Nicol ,lezen wij ook TC's??
    EN btw ik vind dat wij ook SA's lezen XD
    DUss ENya je mag ook wel een SA opgeven ^^

    Yay, en nu ga ik een moeilijke keuze gaan maken van welke ik opgeef.

    'De dromer..<3'
    á twincest story.

    Inleiding:
    Dit verhaal gaat over de zeer ‘bekende’ Tom en Bill Kaulitz. Bill verliest zijn leven, maar ziet alles door de ogen van een geest. Hij zweeft bij Tom. Tom weet hier niks van, hij is er kapot van. Het enige moment waarneer hij weer met Bill kan communiceren, is in zijn dromen.Bill ziet alles wat Tom doet, hij voelt alles wat Tom voelt. Tom voelt al maanden lang wat voor Bill, Bill komt hier achter.. Bill probeert terug te keren op aarde. Maar zal dit hem ook lukken..?

    http://www.quizlet.nl/serie/17151/ltpinkgttltpinkgthe-dreamerlt3
    -Gewoon de hele dinges gekopieerd- :'D

    Ja wij lesen tc's

    weetje tc klinkt als wc x_x


    We can only learn to love by loving.

    Ja wij lesen tc's

    weetje tc klinkt als wc x_x

    XD OMG , Weetje dat wij al 2 deelnemertjes hebben;o OF 3 wnr Enya heeft besloten welke se op wil geven XD
    Like ,wnr gaan wij beginnen met jureeren [/heb je dat leuke woord weer XD]


    Crack a bottle

    Is iemand al begonnen mijn serie te maken?

    (...)
    XD OMG , Weetje dat wij al 2 deelnemertjes hebben;o OF 3 wnr Enya heeft besloten welke se op wil geven XD
    Like ,wnr gaan wij beginnen met jureeren [/heb je dat leuke woord weer XD]


    uwhh.. als we er 5 hebbe ?

    maar ik ga vast lesen xP


    We can only learn to love by loving.

    Na lang beraad koos ik voor; Vaarwel zeggen bestaat niet.
    Deze sa gaat over een meisje waarvan haar lief stierf in een autoongeval. Ze vertelt hoe het gebeurde. En er speelt ook een stuk zich af op de begraafplaats.

    (...)

    uwhh.. als we er 5 hebbe ?

    maar ik ga vast lesen xP

    Dude XD Als we der 5 hebben beginnen we en dan begin je al XD Logika >< Maar honnie ,, Like hoe gaat we dat doen ,, Gaan we beslissen over het cijfer via PB als we beiden dat ding gelezen hebben??


    Crack a bottle

    (...)
    Dude XD Als we der 5 hebben beginnen we en dan begin je al XD Logika >< Maar honnie ,, Like hoe gaat we dat doen ,, Gaan we beslissen over het cijfer via PB als we beiden dat ding gelezen hebben??

    Jaa erg logisch en idd over pb i think


    We can only learn to love by loving.