• Ik heb het over mijn goede vriend Ruud. hij is dus echt zo'n jongen die zich stoer voor doet maar innerlijk echt heel lief is. ik had like eerst een little crush op hem maar dat is allang over omdat ik vriendschap belangrijker vind dan liefde maar goed :
    Ruud had dus met een meisje Laurentia en hij vond haar echt,ECHT leuk. en vandaag heeft Laurentia het uitgemaakt en ik vond het zo zielig om hem zo verdrietig te zien.

    hebben jullie dat ook wel is dat je er gewoon niet tegen kan om iemand verdrietig te zien en dat je het liefst naar ehm toe wil gaan om hem te knuffelen,te troosten en te zeggen dat alles goed komt ookal is het misschien wel nuiet zo ?


    We can only learn to love by loving.

    Ja, vaak genoeg.
    Maar alleen al het feit dat je zo met die persoon inzit, is al een hele opkikker voor diegene. (:

    Ja, dat heb ik best vaak. Maar ook als die gene gewoon niet vrolijk is ofz:)

    hmm.. ja.
    iets te vaak. x)

    Ja, zo vaak zelfs. Myn vrienden worden altyd gedumpt door hun vriendje/vriendinnetje >,<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nee, practies en alleen, omdat je makenlijk kan zeggen, dat ik geen echte vrienden heb.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jawel, dan voel je je ook zo lekker machteloos.


    blame the bully.

    Dat heb ik altijd, zelfs met wildvreemde mensen. Een schoolgenoot van me heeft altijd problemen met zijn ouders die hem verplichtingen opleggen die niet thuishoren in deze maatschappij. Dan komt hij helemaal overstuur op school en weigert hij te zeggen wat er aan de hand is. Vandaag is eindelijk de sluis opengegaan. Dan heb je toch gewoon de neiging om hem vast te grijpen en een vette knuffel te geven.
    -Heeft nu spijt dat ze dat niet heeft gedaan-


    No growth of the heart is ever a waste

    I agree,
    Soms hebben mensen nou eenmaal iemand nodig die zo over ze denkt, en het enigste dat je dan kan doen is diegene vertellen dat het goed komt <3


    believers never die.