• Ja die had ik vandaag.. ALWEER ><
    Doodmoe work ervan.. Like ik had mijn Uggs aan duss ik ging op sokken rennen omdat die Uggs suigen. Ja ik doe altijd mijn gewone sgoenen onder mijn gymkleertjes aan XD
    Maar toen trapte ik duss erges in en k had al hoofdpijn+Niks gegeten of gedronken die hele dag.
    EN door de vakantie ertussen had ik duss geen conditie meer over omdat ik meer dan 2 weken heb lopen niksen XD En toen kwam ik dus bij de 65 ofso X']
    Lke , Bij 12 kon ik al niet meer O.o Ik had barstende koppijn,op sokken rennen zuigt, en mijn keel was heel droog.
    De laatste piepjestest stopte ik bij 42 fseu omdak simpelweg geen zin meer had X'] Da was grappig. EN ik wil mijn vriendje Esra een compliment geven Wnt ze was bij 30 fseu al moe ,, ALst niet eerder was da kon je gwn sien en tog heeft se 102 gehaalt O.o Like ,, geloofik de hoogste bij de meisjes..
    Dat kind heeft mii een doorzettingsvermogen ,,tering XD


    Crack a bottle

    whaha ik kwam daar maar bij trap 2 fseu [/slegte conditie]
    but i blame mijn enkelbanden


    We can only learn to love by loving.

    oooh ik haat diej testen ¬¬ ik probeer altij nog trap 6 te halen maar meestal krijg ik dan weer last van astma ¬¬ en dan moet ik diej kut puf er weer bij halen en nja ik haat het gwn ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    Jullie hebben met trappen XD Wij hebben gewoon , 1,2,3,4,5 enzo
    Like ,ALs je 1 keer heen en terug rent ben je al bij 2 XD


    Crack a bottle

    Jullie hebben met trappen XD Wij hebben gewoon , 1,2,3,4,5 enzo
    Like ,ALs je 1 keer heen en terug rent ben je al bij 2 XD


    das niet eerlijk ¬¬
    will ik ook dan lijkt het of ik nog iets heb gedaan xD niet dat we eerst kwee niet hoevaak heen en weer moeten voor je eindelijk trap 1 hebt ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    ik had een 5.5, eerder dit jaar. 'K weet niet of ik nog een keer moet xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hmm ik vind wel grappig heb 1 keer gehad , trap 8 gehaald.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Krijgen wij binnenkort ook. Vorig jaar had ik eens trap 8 gehaald, is me tot nu toe nog een raadsel gebleven hoe dat mogelijk is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hoef hopelijk niet en ik hoop dat je sportschoenen gaat kopen inplaats van vormloze Uggs :'D
    Ik haal altijd trap 5 :']

    Ik stop altijd na 1 minuut, uit principe .
    Ik haat LO .
    -.-"


    /

    Like ,, Waarom doet iedereen met Traps behalfe ik XD
    EN die ik heb is ook niks aan wnt daar moet je minimaal 70 fseu halen XD en ik haalde 65 XD Maark had koppijn en ik trapte met me voet in iets XD
    EN NIET MIJN UGGS BELEDIGEN XD Sijn mijn pantoffels (A)


    Crack a bottle

    Oh die test is zo fucking kut man o.o
    maar zodra ze zegt van; trap ... een 6
    dan stop ik altijd :P [/lui]

    Geen idee hoe het zit met die trappen eigenlijk!ö
    Ik loop dat zo'n 8 minuten vol en dan meot ik op geven omdat die piepen te vlug elkaar opvolgen x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    kging bij de eerste keer heen en weer al door mijn enkel:S ben doorgelopen...slimme ik:S bij trap 4 ongeveer werd ik opeens duizelig..ik doorgelopen...ben gek....en bij trap 5.5 uiteindelijk tog maar gestopt. Stond te trillen op mijn benen en was duizelig:S klote test, maarja kwil niej als eerste afhaken:)


    Music is my drug, I need it all the time!

    Vreselijk hadden wij vorig jaar , Echt ik kwam niet verder dan 5 toen had ik er genoeg van ;D

    Was het tráp 12 ? ;o


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room