• want ik wil daar heen x_x en mijn halve klas wil mee x_x maar Ruud en Sam [lui uit mijn klas] willen daar pikachu gaan killne :'( wnt se haten hem :'( en dat vind ik niet kunnen

    maar goed weet iemand wanneer de pokémondag is xP ??


    We can only learn to love by loving.

    De wat? x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    De wat? x'D

    de pokémondag xP dikke gestoordheid mr ik wil daar heen omdat ik dat grappig vind en een goede vreindin vn mij is pokémon lover x_x


    We can only learn to love by loving.

    uhm.... ik wist niet dat diej er was...:X


    A Noble was Born in Chaos

    ALTIJD.
    Voor ons dan.

    nee..xD^^:P

    Bestaat dat dan?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    de pokémondag xP dikke gestoordheid mr ik wil daar heen omdat ik dat grappig vind en een goede vreindin vn mij is pokémon lover x_x

    Hmmmm.... Dat was ergens rond de zomer vakantie nog in Walibi World daar wou 'k heen :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Hmmmm.... Dat was ergens rond de zomer vakantie nog in Walibi World daar wou 'k heen :'D


    jeaahhh xD
    dan gak daar mr in de zomervakantie heen alsk dan niet in canada sit x_x en dan moet jij ook kome xd


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    jeaahhh xD
    dan gak daar mr in de zomervakantie heen alsk dan niet in canada sit x_x en dan moet jij ook kome xd

    Oké, is goed als ik dan ook niet op vakantie ben zal 'k komen :'D Ik zal wel even kijken wanneer het is :'D Há, kan ik weer met de bus xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Staat nergens nog de laatste keer was ie op 23/24 augustus 2008.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heb geen idee sorry <3


    You can't touch music but music touch you

    Die is toch al geweest?
    Anyway, in Walibi.
    Daar ben ik geweest. :'] met stiefdingen.