• Nee, even serieus. Ik meen dit. Hij is mijn ex vriend, en hij heeft een vriendin. -vind ik niet erg, ik vind het hartstikke leuk voor hem- en tijdens onze relatie was hij echt super lief. Hij schreef een liedje voor mij op de gitaar, en maakte veel gedichten over mij. Nou ja, uiteindelijk ging het uit en na een half jaar heeft hij een nieuwe vriendin. Ik denk dat ie nu ong. 2 maanden met 'r heeft en weet je wat hij met 'r gaat doen? Hij gaat met 'r naar London met kerst. How romantic is that? Hij heeft er ontzettend veel zin in en kan er maar niet op ophouden, en dat vind ik echt ontzettend schattig. Toch?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 20:02 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat lief, ook heel tof van jou. Dat je zo blij voor hem bent.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    how cute (;


    it's ok to be gay!

    Goed van jou dat je er vrede mee hebt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh men, doe mij ook maar *.*

    Maar mijn moeder zou mij echt never, NEVER nooit niet laten gaan met mijn vriendje (niet dat ik die heb ofzo). Samen op een hotelkamer? In het buitenland? Dan heb ik mijn eigen executieformulier ondertekend.

    Bang bang, I shot you down. Bang bang, you hit the ground.

    Wel happy for that couple though :]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 20:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het lief van die jongen. En ook van jou, omdat je zo leuk over hem praat :')


    Never run out of reasons to smile...

    Zijn we nu over mijn vriendje bezig?
    want hij heeft net het zelfde gedaan
    wij zijn 2 maand, bijna 3 xD en hij is altijd kei lief enzoo ^^


    Your Butt is Mine!

    Wat lief^^
    En ook wel goed van jou dat je er zo goed mee om kan gaan (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vind het goed en lief van je dat jij dat allemaal zo super voor hem vind. Menig mensen zouden gewoon stront jaloers zijn, maar idd dat is zo ontzettend lief en romantisch van hem. Hoe oud is hij als ik vragen mag? Kan me namelijk niet voorstellen dat een 14/15 jarige jongen met dit soort ideeën zou komen. (no offence voor de leeftijd natuurlijk!(krul))


    Wie du mir, so ich dir.

    Hij is 14, morgen 15. Zij is 19.
    Hij was zelf ook echt verbaasd dat ie mocht van zijn ouders.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 20:08 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind het knap hoe jij ermee om gaat!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Demure schreef:
    Hij is 14, morgen 15. Zij is 19.
    Hij was zelf ook echt verbaasd dat ie mocht van zijn ouders.
    Wauw, dat vind ik nou is leuk. Dat niet alle jongens van die leeftijd gewoon, zeg maar, geen hersenen hebben -om het even heel bot en zwart/wit te zeggen-. Ook appart dat hij een oudere vriendin heeft, meestal komt dat niet zo snel voor en is het eerder andersom.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Wauw, dat vind ik nou is leuk. Dat niet alle jongens van die leeftijd gewoon, zeg maar, geen hersenen hebben -om het even heel bot en zwart/wit te zeggen-. Ook appart dat hij een oudere vriendin heeft, meestal komt dat niet zo snel voor en is het eerder andersom.

    Nee, precies. Hij is sowieso een slimme jongen, en wat volwassener dat zijn mede-vrienden. In de klas gaat ie om met 14 jarigen, maar buiten school met allemaal boven de 16.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is echt lief


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Wat lief !
    en het is geweldig dat je zo blij voor hem bent, voor hetzelfde geld had je hem een bitchklap ofzo gegeven ;x


    Just a simple "I love you" (:

    Asphyxia schreef:
    Oh men, doe mij ook maar *.*

    Maar mijn moeder zou mij echt never, NEVER nooit niet laten gaan met mijn vriendje (niet dat ik die heb ofzo). Samen op een hotelkamer? In het buitenland? Dan heb ik mijn eigen executieformulier ondertekend.

    Bang bang, I shot you down. Bang bang, you hit the ground.

    Wel happy for that couple though :]

    Haha. Ik vind jou reacties toch altijd zo geniaal.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?