• haai peeps!
    wel, ik heb dus zonet ondekt dat netlog aan het freaken is ^_^ cuss.. ik had dus een onschuldige pic van avril lavigne erop staan, en dan nadat ie er zo al een paar maand heeft op gestaan, krijg ik een melding dat 1 van mijn foto's (die dus..) is geblokkeerd omdat die niet in overeenstemming was met de gedragscode.. en dat vind ik ds héél weirdo enzow..
    iemand nog zoiets meegemaakt? x'D
    && iemand ook enig idee waarom die geblokkeerd was enzow?

    p.s. dese pic was het; http://img2.timeinc.net/people/i/2006/features/magstories/060508/avril_lavigne.jpg


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Like ,,Ja hoar ><
    Hseu sou die foto er niet op mogen staan?? Das bull ¬¬'


    Crack a bottle

    Vreemd O.o
    Helaas heb ik een tijdje geleden mn account gewist dus ik kan niet meer helpen. -zucht-


    No growth of the heart is ever a waste

    Like ,,Ja hoar ><
    Hseu sou die foto er niet op mogen staan?? Das bull ¬¬'

    vind ik dus ook..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Raar da's inderdaad een onschuldige foto, dus 'k zou niet weten wat daar mis mee is.
    Misschien hebben ze ergens een fout gemaakt ofzo?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Raar da's inderdaad een onschuldige foto, dus 'k zou niet weten wat daar mis mee is.
    Misschien hebben ze ergens een fout gemaakt ofzo?

    ja da kan wel..
    als'k es zin heb ga ik er hem wel weer opzette ^_^ want een mail sture naar netlog heeft toch geen zin..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    ja da kan wel..
    als'k es zin heb ga ik er hem wel weer opzette ^_^ want een mail sture naar netlog heeft toch geen zin..

    Je kan altijd proberen, misschien dat een mail sturen wel helpt dan zien ze misschien hun fout in. Daarbij netlog heeft toch zijn basis in België dus denk we dat ze gaan reageren, al kan dat enigszins een tijdje duren.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Je kan altijd proberen, misschien dat een mail sturen wel helpt dan zien ze misschien hun fout in. Daarbij netlog heeft toch zijn basis in België dus denk we dat ze gaan reageren, al kan dat enigszins een tijdje duren.

    naja, niet voor 1 stomme foto x'D
    ik red me wel :P
    als het nu zou blijven duren dat er foto's van mij worden verwijderd.. oke dan x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!