• omg,weetje.ik moet om acht uur opstaan!weet je hoe vroeg.iedereen segt dat het super laat is maar telkens als m'n vader me oproept dan blijf ik liggen tot kwart na agt >.< maar dan brengt me vader me snel naar sgool^^

    njaa like om hoe laat moet jij opstaan? (A)

    Xx.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    omg :O das laat >.<
    ik sta soms op om HALF 7!!!
    Om 8 uur ben ik al in herntals!! xD


    Your Butt is Mine!

    Mam maakt me om 7 uur wakker, maar dan moet ik de ene week de tafel dekken, en daarna ga ik snel weer in bed liggen, of de andere week om half 8.


    Your make-up is terrible

    Kwart over 7. Mijn school begint om kwart over 8 >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik moet opstaan om half 7. Veel te vroeg.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik moet al opstaan om 7 uur als ik alles chill wil doen XD maar meestal ben ik om 4 uur al wakker maar uit bed gaan is te koud XD DUss blijf ik altijd tot half 8 liggen niksen XD en dan kijk ik op de klok en dan denkik : SHIT ,en dan moek alles heel snel doen omdak rond 8 uur wegmoet XD EN dan moek al doorfietsen wil ik op tijd komen :X


    Crack a bottle

    kwart over 6 half 7 !!
    school begint om 5 over 8
    maar ik ben neit zosnel sochtend s met eten


    Be nyappy

    als jij opstaat ben ik al een kwatier op de fiets xD, ik sta al om 10 voor half 7 op

    Ik sta om 6.45 op als ik om 8.15 moet beginnen, anders ben ik echt een dode ziel.


    blame the bully.

    wth? da's helemaal niet vroeg x) like, ik sta half 8 op en ik moet door die kou heenfietsen :(


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    7 uur half 8 opstaan (mama maakt me wakker(baby))

    en dn snel douche enzeu en om 8 uur komt mijn vriendin me al op halen ;)

    Om half 9 gaat men eerste les..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik moet om kwart voor 7 ten laatste uit bed zijn, of ik kom telaat.


    Tanya is de beste.

    Ik sta om 4 na 7 op, maar ik moet al om 20 na 7 vertrekken naar de bushalte in het dorp. Dat is ongeveer 10 minuten stappen. En dan een half uur op de bus zitten. Als jij opsta, zit ik al meer als een half uur op de bus.


    It's all for you, my butterfly.

    6u. gaat men wekker af en om kwart na 7, half 8 stap ik met veel moeite myn bed uit. mr dn bn ik meestal ng te laat . : S
    die stomme scholen ook.


    Some people make the world special just by being in it

    Rond 7 uur. In de badkamer kleren aandoen en wakker worden en gezicht wassen en al die dingen, eten, drinken, tanden poetsen, klaarmaken, duurt bij mij allemaal lang. Na zo'n half uur vertrek ik rond 10 voor 8 met de fiets naar school. Een half uur later ben ik daar. ><
    Als ik ga werken moet ik dat allemaal een half uur vroeger doen...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    om 8 uur zit ik al op school -_-
    ik moet der half 7 uit


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz