• .. jury gaan spelen ^^
    like ,, Nicol en ik gaan jury spelen bij quizjes dingen.. EN dan gaat ik op mijn pro son lijstje bijhouden van series die wij hebben gejureerd XD [/leuk woord] Met een cijfer erachter ^^ Duss wie wil zijn serie opgeven??
    Like ,, Niet al te veel delen hebben aub XD

Dus wie wil er meedoen?? Geef hier je serie op + een kort stukje waar het over gaat+ link [/tussen URL]

Deelnemers:

PokemonSEX - Behind beautyfull eyes [/serie]Cijfer: 8.5
    Orgineel ,Goed geschreven, Leuk om te lezen,Duidelijk,ER zat een verhaal achter ^^

Unwritten- Vaarwel zeggen bestaat niet [SA]Cijfer: 8
    Niet megagoed geschreven maar ook neit slecht, Je kan begrijpt goed waar het over gaat,ZIt een verhaal achter

RoseLoverx - PS. I love you [/SA] Cijfer:7
    Bij het begin is het verhaal moeilijk te vinden,Niet megagoed geschreven,Het is wel duidelijk wat er gebeurt

Aurelia - Sarah, vampier verscheurd tussen twee werelden [/serie] cijfer: 9.9
    Orgineel ,Geweldig goed geschreven,Je word als het ware opgezogen in het verhaal,Duidelijk

HappyKiss - Tom Is Our Only Hope At This Moment [/serie]
    KIKAxSLET - WTF Tom!! I’m your girlfriend!! Remember?! [/serie]
    Lovejoy - The dreamer [/serie]
    BrokenxWings - Last Chrismas... [/serie]
    SelinjSHITx3 - It's all about the shit that they make dude! [/serie]

Crack a bottle

Mijn nieuwe SA

http://www.quizlet.nl/quiz/266569/psi-love-you/

x.(K)

RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

Ik heb twee mogelijke series?xD I dream about you all the time [50redelijkkortedelen] en ~ Stand Alones.* ofso xD met ong. 16 SA's ;l

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Ik heb twee mogelijke series?xD I dream about you all the time [50redelijkkortedelen] en ~ Stand Alones.* ofso xD met ong. 16 SA's ;l

Je zult er tog 1tje moeten kiezen X']
    Xx

Crack a bottle

Hoeveel delen is het maximum? Ik heb er eentje met 35 delen. Als dat te veel is kan je het eerste deel wel nemen dan link ik daar naartoe?
    Ik zeg bij voorbaat al: elk deel van mn serie is vrij lang :']

No growth of the heart is ever a waste

Hoeveel delen is het maximum? Ik heb er eentje met 35 delen. Als dat te veel is kan je het eerste deel wel nemen?

Hmm XD Ik vind het best ;) Like ,, ALs het goed is sullen we vanself wel verder willen lezen XD
    EN als het slegt is.. Dan stoppen we wel een keertje XD

Crack a bottle

(...)
    Hmm XD Ik vind het best ;) Like ,, ALs het goed is sullen we vanself wel verder willen lezen XD
    EN als het slegt is.. Dan stoppen we wel een keertje XD

Oh mooi :]
    Ik dump hier zo ff de link neer.
    EDIT: http://www.quizlet.nl/serie/15783/sarah-vampier-verscheurd-tussen-twee-werelden-
    Have fun ^^
    Hopelijk. Commentaar altijd welkom.

Nicol gaat ff diue van sarah vampier lesen ?? xD

We can only learn to love by loving.

Nicol gaat ff diue van sarah vampier lesen ?? xD

Van wie ?? x_X

Crack a bottle

die van aurelia

We can only learn to love by loving.

Thnx voor het hoge cyfer , dudes <'33
    Hebben jullie nog tips ofzoe?

Of kritiek ><

Thnx voor het hoge cyfer , dudes <'33
    Hebben jullie nog tips ofzoe?

Alsjeblieft ^^
    En ik niet ,Ik vind hem like GEnius XD Kvond het selfs leuk om een soort HP achtig ding te lezen ,wat raar is voor mij X'] Keep up the good work ;)

Crack a bottle

Tom Is Our Only Hope At This Moment
    Zita is een meisje van 4jaar oud. Ze is de dochter van Hilary die nu 18 jaar is. Hilary heeft een hele moeilijke tijd achter haar rug, met haar tienerzwangerschap. Ze werd zwanger op haar 14de van Tom kaulitz. Tom weet het zelf niet dat hij een dochter van 4 heeft. Tom was toen 16 jaar en dus beroemd. Nu vier jaar later heeft Hilary haar eigen huis kunnen kopen en een goed betaalde job gekregen, maar dan plots duikt er een volgend probleem op. Zita haar vier jaar oude dochtertje word doodziek. Er word leukemie bij haar vast gesteld, ze zijn er op tijd bij dat wel, maar wat als Hilary de verzorgingskosten en de chemo niet kan betalen, wat als ze ziet dat er maar één uitweg is om haar dochter het leven te redden. Ze zal contact moeten op nemen met de 20 jaar oude vader van Zita. Tom Kaulitz moet het leven van haar dochter redden...
    http://www.quizlet.nl/quiz/259730/tom-is-our-only-hope-at-this-moment-1/

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Nicol ,ik gaa nu die Sa's van ENya en Merel lezen ^^

Crack a bottle

Hell yeah!
    Oeh.. geweldig
    -is zeer blij-
    (hoera)(yeah)