• hallo ik ben haike(doeg)



    ik heb lang geleden een foto geplaatst van mezelf maar ik heb voor het laast gezecht dat ik emo was maar ik ben dat nu niet meer maar eigelijk de klacht is dat ik 13 paginas vol zit van scheld berichten ze zeggen dat ik fake ben en zo'n dingen en ik heb al en paar keer gezecht dat ik geen emo meer was maar ze negeren het gewoon dus ik vindt het echt niet meer leuk!!!!!als je wilt weten wat ik bedoel moet je maar eens naar men fotoboek gaan en naar het mapje 'ik' gaan dan zie je derekt dat er 13 paginas vol gemene berichten staan!!!


    Amen!!!xD



    xHelloKitty


    F*ck off !

    hallo, mensen,

    je gaat toch niet dat hele reactieding volschelden?

    jullie kennen haar toch niet?

    kunnen jullie bepalen of zij nou emo is of niet?


    *anna is even boos*



    1. Je bent niet emo, want kinderen van 11 kunnen nog niet echt beslissen waarbij ze horen. X_X
    2. Emo is een foute benaming, het is gewoon een 'rage, hip dus' en iedereen is dat nu. En het is dus ook geen stijl, maar gewoon een trent. X_X Daarom vind ik de mensen die zich 'emo' gaan noemen, ook zwaar triest.


    1. emo's zien erni zouit !
    2. emo's zeggen niet van hun zelf dat ze het zij !
    3. in je album emo scene... BLABLABLA daar staat geen ene fuking emo by !
    4. ZIELigg !


    ja, zielig? zielig?

    emo`s zeggen niet van hun zelfdat ze het zij!

    waarom zie ik dan zo vaak in blogs, op profielen staan?


    nee, zij noemt zichzelf zo, dat vind ik niet zielig.

    ik vind de mensen die zo`n reactie achterlaten zielig.


    Dat vind ik helemaal!

    (A)


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Dude, dat hele Scene/Emo gedoe is echt alleen maar gezeik. De een zegt: 'Oh, kyk my, ik ben emo' en dan komt de ander weer met zo'n reactie van:'Blablabla.. nee dat ben je niet, je bent Wemo'. Jezus, je kan geen emo zyn, dus waarom wel wemo? Emo is een muziekstyl. Je bent hoe je bent (: Maar in ieder geval niet emo.


    Precies, maar je bent best wel heel zielig als je dan een reactie gaat zetten als ie toch alleen maar negatief is, als je dat dan vind verspil je alleen je eigen tijd toch:P Maar net als half Q meer zelfs ineens scene is. Dat 'Kijk mij! Ik ben de alternatieve huppel, scene nu ben ik mooi' gedoe komt onderhand ook me strot uit. Ben hoe je bent zonder hokjes hoor -.- ik ben mezelf, en dat is een mengeling van stijlen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mensen noemen jullie dit respect?
    Mag ze dat even zelf weten.

    Ik ga er in ieder geval nu iets aan doen.
    Laat mensen ookal bevalt het je niet.

    Achterlijk dit, en dat dit hier nog gebeurt maakt me echt boos.
    Heb ze allemaal aangepakt.
    Slotje