• Ooh ik ben echt zo dom.
    Uit verveling ging ik mijn kamer opruimen en toen vond ik een aansteker - uit de periode van mijn leven dat ik nog rookte - en ik ging dus kijken of ie het nog deed. Nou, dus ik steekt dat ding aan en toen stond de helft van mijn hand in de fik. Vraag me niet hoe. Misschien is die aansteker lek of ik heb vanochtend per ongeluk deodorant op mijn hand gespoten..
    Ik rennen naar de badkamer, hand onder de kraan voor zeker tien minuten en aansteker weggegooid.

    Nu doet mijn duim heel erg pijn (helemaal rood/blaren). Ik ben alleen thuis en ik vraag me dus af of ik het zo moet laten of nog iets kouds tegen aan houden?

    Greetz, een erg domme blondine uit Den Helder (cat)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    ik zou er iets kouds tegen aan houden. Je weet maar nooit.
    Sterkte!(flower)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ehm, als ik jou was zou ik even naar de dokter gaan. voor hetzelfde geld heb je 2e graads brandwonden ofzo. ik zal er maar ff iemand naar laten kijken.


    Miep

    o en trouwens, volgens mij moet je koelen met lauw water. toch?


    Miep

    Heb je er geen zalfje tegen?
    Je kan hem koelen, maar dan met lauw water en niet koud water.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ieuw, dat doet vast pijn. ;O


    Alles wat we zijn is het resultaat van wat we dachten. <3

    Auw. o.O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    RainbowShine schreef:
    Heb je er geen zalfje tegen?
    Je kan hem koelen, maar dan met lauw water en niet koud water.


    Lauw water schijnt idd beter te zijn. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    RainbowShine schreef:
    Heb je er geen zalfje tegen?
    Je kan hem koelen, maar dan met lauw water en niet koud water.


    Ik heb net mijn hand nog even gekoeld en er nu een dikke laag kalmerende gel op gesmeerd, dus hopen dat het minder word. ):


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Inure schreef:
    ehm, als ik jou was zou ik even naar de dokter gaan. voor hetzelfde geld heb je 2e graads brandwonden ofzo. ik zal er maar ff iemand naar laten kijken.



    Rood + blaren is tweede graads (:

    Mja, zoals wat de rest zei. Goed koelen met lauw water, verder weet ik het even niet zo goed.. In ieder geval de blaren niet kapot maken


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Niet met koud water koelen. Gebruik lauw water.
    En ga voor de zekerheid langs de apotheek of een goede drogisterij. Daar zijn ook vaak mensen die soorten brandwonden herkennen en kunnen zeggen of dat ze daar een zalfje voor hebben, of dat je beter naar de dokter kunt. :]


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    Niet met koud water koelen. Gebruik lauw water.
    En ga voor de zekerheid langs de apotheek of een goede drogisterij. Daar zijn ook vaak mensen die soorten brandwonden herkennen en kunnen zeggen of dat ze daar een zalfje voor hebben, of dat je beter naar de dokter kunt. :]


    Mijn moeder is nu thuis en we gaan ff snel langs de dokter, thanks allemaal(flower)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”