• Mijn nieuwe Ava,

    wie houdt er ook zoveel van avatars uit zoeken ? ;3 want ik ben daar echt drie uur mee bezig haha om alleen al te kiezen welke va de drie ik het leukst vind haha :$


    We can only learn to love by loving.

    Mij boeid het nooit zo veel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    avatars uitzoeken? sorry maar ik kan niet volgen, bedoel je nu dat progamma op nickelodeon?


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    avatars uitzoeken? sorry maar ik kan niet volgen, bedoel je nu dat progamma op nickelodeon?
    haha nee die plaatjes naast je naam :3


    We can only learn to love by loving.

    Ik vindt ze leuk, maar ik probeer deze zo lang mogelijk te houden. Ik vindt haar zo knap!


    Brubl

    Enigma schreef:
    (...) haha nee die plaatjes naast je naam :3


    haha, nu snap ik het nog niet, bedoel je je profielfoto? :$


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik ben verliefd op .. Katy Perry :9~:9~


    Some people make the world special just by being in it

    I like your new ava. I think you're a gorgeous girl.
    Ik kan er ook uren mee bezig zijn, met een nieuwe uitzoeken dan.

    Awesome n__n' Ik kan maar geen goeie vinden, ik heb altijd mooie plaatjes op mijn comp maar omdat ze zo klein worden zie je bij de meeste niet wat het is D:


    Alis volat propriis.

    Ik kan er ook urenlang mee bezig zijn om er één uit te zoeken hoor :'D

    Als ik er één zoek, ben ik soms ook wel even bezig. Maar ik weet meestal wat voor iets ik wil, ik moet het enkel nog vinden. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Volturi schreef:
    Awesome n__n' Ik kan maar geen goeie vinden, ik heb altijd mooie plaatjes op mijn comp maar omdat ze zo klein worden zie je bij de meeste niet wat het is D:
    je moet Deviantart gebruiken en gewoon simpele dingen uit kiezen ; een paraplu of regendruppels. zoiets =] die zijn meestal het mooist.


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben tevreden met die van mij. Een simpele ava :]
    Deze heb ik al zoo lang.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vindt mijne trouwens altijd wel oké, bij deze springen de ogen eruit.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind ze wel leuk, maar doe er zelf niks mee. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik ebn verliefd op Bill kaulitz(H)(flower)


    ik niet egt van avatar:$


    Ivar Oosterloo.