• hallo ik ben haike(doeg)



    ik heb lang geleden een foto geplaatst van mezelf maar ik heb voor het laast gezecht dat ik emo was maar ik ben dat nu niet meer maar eigelijk de klacht is dat ik 13 paginas vol zit van scheld berichten ze zeggen dat ik fake ben en zo'n dingen en ik heb al en paar keer gezecht dat ik geen emo meer was maar ze negeren het gewoon dus ik vindt het echt niet meer leuk!!!!!als je wilt weten wat ik bedoel moet je maar eens naar men fotoboek gaan en naar het mapje 'ik' gaan dan zie je derekt dat er 13 paginas vol gemene berichten staan!!!


    Amen!!!xD



    xHelloKitty


    F*ck off !

    Je kan niet emo worden opeens en het ook weer in eens niet worden.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    hallo, mensen,
    je gaat toch niet dat hele reactieding volschelden?
    jullie kennen haar toch niet?
    kunnen jullie bepalen of zij nou emo is of niet?


    *anna is even boos*


    1. Je bent niet emo, want kinderen van 11 kunnen nog niet echt beslissen waarbij ze horen. X_X

    2. Emo is een foute benaming, het is gewoon een 'rage, hip dus' en iedereen is dat nu. En het is dus ook geen stijl, maar gewoon een trent. X_X Daarom vind ik de mensen die zich 'emo' gaan noemen, ook zwaar triest.



    1. emo's zien erni zouit !

    2. emo's zeggen niet van hun zelf dat ze het zij !

    3. in je album emo scene... BLABLABLA daar staat geen ene fuking emo by !

    4. ZIELigg !


    ja, zielig? zielig?
    emo`s zeggen niet van hun zelfdat ze het zij!
    waarom zie ik dan zo vaak in blogs, op profielen staan?

    nee, zij noemt zichzelf zo, dat vind ik niet zielig.
    ik vind de mensen die zo`n reactie achterlaten zielig.

    xxx
    ann

    Nja, ik heb ff gekeken. Maar ik ben het eens met de mensen die zeggen dat je wemo bent.
    Emo is geen kledingstyl. Dus zeg dan ook neit dat je het bent? En hoezo er trots op zijn? Als Emo een kledingstyl zou zijn volgens sommige, dan ben je emotioneler. Nou wauw! Wees daar trots op zou ik zeggen ¬¬'. En stel dat het emo een kleding styl zou zijn. Dan kun je het niet in eens worden en dan opeens weer niet omdat mensen zeggen dat je het niet bent ¬¬.
    Nja, dit is mijn mening.

    Ik vind het gewoon ronduit stom dat ze 13 pagina's gemene dingen tegen je zeggen.
    KOmaan IEDEREEN heeft dromen. Waarom moeten er dan altijd mensen zijn die die verpesten
    okee je hebt je eigen mening, maar als die mensen zich daar nu goed bij voelen, dan heeft niemand daarover te oordelen.
    Waar zijn we mee bezig? Mensen uitmaken voor wemo,... Ik bedoel
    NIEMAND heeft te zeggen over anderen hoe ze zijn, je bent gewoon hoe je je voelt. Als als zij zich vroeger emo voelde , maar nu niet meer, dan moet niemand daar over oordelen.
    Ik vind het gewoon ronduit belachelijk. Het meisje is 11, ze is jong, tuurlijk wil ze vanalles uitproberen van stijlen, zo was ik vroeger ook. Laat het dan toch gewoon en laat iedereen zijn hoe ze zijn.
    Dit was men mening, sorry als ik hiermee iemnd kwets ofzo, maar het is niet men bedoeling iemand te kwetsen, ik verdedig XHelloKitty gewoon! xD

    Dude je kan like, niet emo wezen! ^-^

    het is so heels tiekem een muziekstijl but who cares =)


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    emo, is geen styl het komt gewoon van het word emotioneel. of terwijl het is gewoon een gevoel at je hebt. gewoon depri zijn niks kleding styl gewoon gevoel

    Dat komt niet van emotioneel. Het is een muziekstyl.

    (...)
    Dat komt niet van emotioneel. Het is een muziekstyl.

    I know. Maar dat zeggen sommige. En dan ben je er alsnog niet trots op als je emotioneler bent?
    Achja, ik vind het gewoon dom dat je jeself emo noemt. Maar 13 pagina's vol gemene berichten is wel overdreven. Maar zij reageerd ook overdreven :x

    Misschien kun je, ofwel op de meldknop drukken niet dat eht veel gaat uithalen 'fsow of gewoonweg die berichtjes verwijderen:'D


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Ik vind dat jij het volste recht hebt om jezelf emo te noemen. Emo is idd een muziekstijl, maar is ook afgeleid van het woordje emotional. Ik vind dat je dus ook emo kan zijn zonder dan ook emocore of zwarte kleding aan te hebben. Ikzelf ben ook heel emotioneel, dan kan ik mij ook emo noemen, toch? amen.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Er zijn hier mensen die precies doen alsof jullie haar leven bepalen. Ik vindt het echt dom als iemand zegt: 'zoek een leven'
    Komaan, gewoon omdat zij zichzelf noemt hoe dat ze wilt beginnen jullie meteen zo te doen -.-
    Laat haar haar eigen zin doen, het is haar leven en niet dat van jullie, wat sommige precies niet willen verstaan.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik snap je echt niet!
    Eerst zeg je dat je emo bent [je bent 11 for god sakes!!] Dan opeens niet meer.
    Waarschijnlijk ken je nog niet eens echte emocore enzuu en ben je verliefd op Bill Kaulitz of Alex Evans.
    Ik bedoel het niet lullig, maar zoek je eige stijl..


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Heejj.

    Zelf heb ik niks tegen emo's want veel vrienden van mij zijn emo. Alleen ik denk dat het het beste is ze te negeren en de berichtjes blijven verwijderen want om er aandacht aan te besteden gaat toch allemaal van jou 'kostbare' tijd af?
    En als je dus ook 3 topic's ga posten vinden ze het helemaal leuk want dan weten ze dat je het erg vindt..
    Trouwens, jij weet van jezelf dat je ECHT een emo was. Daar kan niemand over oordelen.
    Doe gewoon lekker wat je zelf wil en negeer die berichten ;)


    xxxx.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Uhm.. I don't get it.. What's your point?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb een reactie gezet bij die foto.
    Maar damn, wat word Q kinderachtig zeg, laat dit meisje gewoon man, jullie hebben jezelf ook ooit emo genoemd zeker 3/4e van heel Q maar nu is iedereen opeens scene, right. En zeg neit dat het neit zo is want het is wel zo. Lekker makkelijk hea, met zijn allen op 1 persoon, en fuck off met je fucking agree en amen, heb zelf ook eens een mening, een ECHTE mening zonder dat je meeloopt met het kliekje.

    En nu zeg ik gewoon amen op mezelf. Amen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dude, dat hele Scene/Emo gedoe is echt alleen maar gezeik. De een zegt: 'Oh, kyk my, ik ben emo' en dan komt de ander weer met zo'n reactie van:'Blablabla.. nee dat ben je niet, je bent Wemo'. Jezus, je kan geen emo zyn, dus waarom wel wemo? Emo is een muziekstyl. Je bent hoe je bent (: Maar in ieder geval niet emo.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3