• Amber en Valerie hebben in feite niets met elkaar gemeen. Amber woont in hartje New York en is door haar zangcarriére bekend in Amerika. Valerie leidt eerder een rustig leventje in LA. Er is echter wel een vergelijking tussen de twee meiden: Ze lijken als twee druppels water op mekaar. Als ze elkaar bij toeval ontmoeten, zetten ze een plan op. Ze zouden wel eens 'van leven willen wisselen'. Valerie zou popster worden en Amber een gewone studente. Hun plan lijkt echter mis te lopen en de twee meisjes zijn gedwongen om langer dan voorzien hun rol te blijven spelen..


    Is dit wel een origineel idee? ö


    Listen to what we're not saying..

    ja doen das origineel, das zoiets als 'The Parent Trap' en da van de olsen twins vroeger
    ma doe maar, en verwittig me maar als deel 1 er is :P
    maar wordt het een lovestory vn iemand van TH? want eigelijk alleen dan wil k em doen ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    @ KARIMxLIEFDE

    Ja, dat is zo een beetje geïnspireerd op die film ^^ & ja, het wordt een lovestory met iemand vn TH, alleen moet ik nog bedenken met wie x'D


    Listen to what we're not saying..

    Ja! Super leuk? Er komt geen ToHo in toch? Zo ja zou ik adviseren dat niet te doen. Vind ik minder leuk.mooi.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja! Super leuk? Er komt geen ToHo in toch? Zo ja zou ik adviseren dat niet te doen. Vind ik minder leuk/mooi.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja
    Maar alleen ik vind het jammer dat TH Der in voorkomtxD
    Want ik maak geen th seriesxD

    super origineel...ik ga hem zeker maken...maakt niet uit of TH erin voorkomt of niet...:):):)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    wil je me dan wel even zeggen als deel 1 erop staat???


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zeg me maar als deel 1 online is. :Y)

    jhuaaaa :D leuwk!!