• hallo ik ben haike(doeg)



    ik heb lang geleden een foto geplaatst van mezelf maar ik heb voor het laast gezecht dat ik emo was maar ik ben dat nu niet meer maar eigelijk de klacht is dat ik 13 paginas vol zit van scheld berichten ze zeggen dat ik fake ben en zo'n dingen en ik heb al en paar keer gezecht dat ik geen emo meer was maar ze negeren het gewoon dus ik vindt het echt niet meer leuk!!!!!als je wilt weten wat ik bedoel moet je maar eens naar men fotoboek gaan en naar het mapje 'ik' gaan dan zie je derekt dat er 13 paginas vol gemene berichten staan!!!


    Amen!!!xD



    xHelloKitty


    F*ck off !

    ^^ en jij hebt dat topic 3x staan


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    En om dat duidelijk te maken maak je ff 3 topics.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nu heeft ze geen 3 topics meer ^^

    Emo wordt je niet op één, twee, drie en leer je dan af.
    Dat noemt men wemo.

    ik vind dat echt te ver gaan...dan kunnen ze je beter met rust laten, alleen maar verspilde moeite...jij mag je eigen stijl hebben en iedereen hier moet dat accepteren...

    --> en diegene die zich aangesproken voelen...ik wil graag geen ruzie, ben er namelijk ook niet op uit <--


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    sorry maar je zegt dat er 13 paginas vol zeikdingen in staan, ik heb ze nagetelt en het zijn er maar 10.
    en trouwens, trek je er niks van aan joh ;)
    als jji weet dat je emo ben,laat ze dan zeggen.


    So far away..

    Laat jou lekker zijn wie je wil zijn en jezelf noemen hoe je jezelf wil noemen. Die mensen zijn gewoon zielig en hebben niks beters te doen dan een ander afkraken, daar sta jij boven.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Emo wordt je niet op één, twee, drie en leer je dan af.
    Dat noemt men wemo.

    Agree.


    Mew <3

    wees gewoon lekker jezelf.
    bij mij op school word ik vanalles genoemd..
    - emo
    - gothic
    - skater

    Like I care! Ik ben gewoon lekker mezelf ^^

    xx


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    (...)
    Agree.

    Me2

    (...)
    Me2

    Me3

    Bij mij is het hetzelfde verhaal.Min of meer.
    Op school werd ik steeds emo of gothic genoemd,ookal was ik dat niet.Heb ik wel geprobeer,hoe het voelt om goth te zijn,maar kwam achter dat k da nie benxD.
    Hen ik ook 1000000000000x gezegd,maar geen reactie,bleef hetzelfd.
    Ik proeerde van stijl te veranderen,maar toen wer ik hippie genoemd,blehxD(ik rook geen wieries).
    Maar het hield vanzelf op toen ik gwm lekker mezelf bleef,maar wel op gothic/emo-achtig iets leek.
    Ik gaf vaak een mond teug als iemand me uit scheldde en toen hielden sommigen al op.


    Ik vind dat soort scheldpartijtjes nergens op slaan ook.Je moet jezelf blijven en niets van aantrekken: ze zijn gewoonweg DOM,want je kunt net zo goed hun uitschelden om hun stijl.

    Hehe,ben klaarxD.

    Ik wens je veel succes ermee,meid.

    xMM

    Emo wordt je niet op één, twee, drie en leer je dan af.
    Dat noemt men wemo.

    Dat kan goed zijn he, maar laat haar dan toch gewoon. Ik denk trouwens niet da ze zich er iets van aantrekt..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    hier gaan we weer. het is tegen woordig te moeilijk om en persoon die zich zelf uit in hun waarde te laten,en dan ook nog en kansloos te zijn om gaan af te zeiken 10 paginas vol. oke? hallo? we zitten op Quizlet niet in groep 3


    Some angels have no wings.

    Emo wordt je niet op één, twee, drie en leer je dan af.
    Dat noemt men wemo.


    Amen <3
    Kind je bent 11. En je noemd(e) jezelf emo. En dan zeg je dat je geen emo meer bent. Ik ben het helemaal met Jolien eens.


    a figment of your imagination