• Heey
    Ik bedacht me vandaag ineens dat het mij wel handig lijkt als je reacties van andere ook kan 'quoten' in stories en quizen. Nu kan dat namelijk alleen in het forum.
    Misschien is het een shit idee, maar ik dacht ik zet gewoon de suggestie neer en zie wel wat jullie vinden :P

    Jullie mogen ook het topic verwijderen als dit het domste idee ooit is.... xD


    The Fairytale Happened

    Niet mee eens, bij een verhaal krijg je nu al alleen "verder" dan zou dat het al helemaal worden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mwhua... de reacties zijn nu al niet orgineel..
    Dus nee, vind het overbodig


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    JamesPotter schreef:
    Niet mee eens, bij een verhaal krijg je nu al alleen "verder" dan zou dat het al helemaal worden


    Oh, ik krijg zelden 'verder' of 'snel verder' xD
    Ik waardeer je mening wel haha. Voor luie lezers zou het nog makkelijker worden ja... hmmm


    The Fairytale Happened

    Nee. Dat vind ik echt nergens voor nodig. Een forum is om met elkaar te kunnen praten /discussiëren Dat geldt niet voor de stores of de quizzen. Dan kopieer je maar gewoon wat iemand zei.
    De quote-knop is er naar mijn idee namelijk niet, omdat men te lui is om iets over te typen of zelf iets te bedenken. Maar om in te gaan op wat een ander zei.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben tegen. Ik vind het nu al erg als mensen heel simpele dingetjes quoten. Ik vind het leuker als mensen zelf de moeite nemen ergens op te reageren dan op een dom knopje te drukken ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Al een voorgesteld. Afgewezen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Javier schreef:
    Mwhua... de reacties zijn nu al niet orgineel..
    Dus nee, vind het overbodig


    Ex astris, sciencia

    Javier schreef:
    Mwhua... de reacties zijn nu al niet orgineel..
    Dus nee, vind het overbodig

    Hier ben ik het mee eens.

    Ik vertel liever iets van mezelf als reactie. Ik vind een eigen reactie veel leuker overkomen dan een quote.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Serendipia schreef:
    Ik ben tegen. Ik vind het nu al erg als mensen heel simpele dingetjes quoten. Ik vind het leuker als mensen zelf de moeite nemen ergens op te reageren dan op een dom knopje te drukken ^^


    26 - 02 - '16

    Oke, dit was een domme suggestie. Laat maar xD


    The Fairytale Happened

    LiamPaynator schreef:
    (...)

    Oh, ik krijg zelden 'verder' of 'snel verder' xD
    Ik waardeer je mening wel haha. Voor luie lezers zou het nog makkelijker worden ja... hmmm


    Dan heb ik alleen luie lezers.... Gelukkig ben ik ook een luie schrijver xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Dan heb ik alleen luie lezers.... Gelukkig ben ik ook een luie schrijver xd


    Haha, dat verklaart het xD


    The Fairytale Happened