• hallo ik ben haike(doeg)



    ik heb lang geleden een foto geplaatst van mezelf maar ik heb voor het laast gezecht dat ik emo was maar ik ben dat nu niet meer maar eigelijk de klacht is dat ik 13 paginas vol zit van scheld berichten ze zeggen dat ik fake ben en zo'n dingen en ik heb al en paar keer gezecht dat ik geen emo meer was maar ze negeren het gewoon dus ik vindt het echt niet meer leuk!!!!!als je wilt weten wat ik bedoel moet je maar eens naar men fotoboek gaan en naar het mapje 'ik' gaan dan zie je derekt dat er 13 paginas vol gemene berichten staan!!!


    Amen!!!xD



    xHelloKitty


    F*ck off !

    emo, is geen styl het komt gewoon van het word emotioneel. of terwijl het is gewoon een gevoel at je hebt. gewoon depri zijn niks kleding styl gewoon gevoel


    Some angels have no wings.

    Wie noemt zichzelf nou weer emo =.= serieus. "Jippie ik ben trots want ik ben eeeeemoooooo."

    de gene die me helpen danj je vreseljk!!!!(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)


    F*ck off !

    en de gene die het nog erger hebben gemaakt



    Laat Mij Gewoon Gerust!!!!!!

    en trouwens dat zijn wel 13 paginas!!!!


    F*ck off !

    Wie noemt zichzelf nou weer emo =.= serieus. "Jippie ik ben trots want ik ben eeeeemoooooo."
    Inderdaad ><

    Volgens mij heeft ze zelf nu door dat ze een wannabe is/was. Als je daarmee ophoud vind ik het oke. n_n


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    Volgens mij ben jy meer wemo dan emo. God.. Je bent 11 jaar , volgens mij weet je niet eens wat emo betekent , Je zoekt gwn aandacht want emo word je niet vn de ene op de andere dag. Zoek gwn een leven. x3.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Laat ze allemaal maar lullen! Jij bent wie je bent en je noemt jezelf hoe jij de zelf wilt. Die anderen hebben daar niets mee te maken, helemaal niets! Ik snap niet dat er over zoiets kleins al een probleem wordt gemaakt --'


    Listen to what we're not saying..

    hier gaan we weer. het is tegen woordig te moeilijk om en persoon die zich zelf uit in hun waarde te laten,en dan ook nog en kansloos te zijn om gaan af te zeiken 10 paginas vol. oke? hallo? we zitten op Quizlet niet in groep 3

    Helemaal mee eens.
    Dat word de laatste tijd steeds vaker gedaan op Quizlet.
    Of ligt dat aan mij?


    You move me ......... Kurt

    emo, is geen styl het komt gewoon van het word emotioneel. of terwijl het is gewoon een gevoel at je hebt. gewoon depri zijn niks kleding styl gewoon gevoel

    &Emo komt niet van emotioneel, maar van Emocore, een muziek stijl dus.


    You move me ......... Kurt

    Heb het al gevonden, had alleen de andere 12 pagina's over het hoofd gezien -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    &Emo komt niet van emotioneel, maar van Emocore, een muziek stijl dus.


    Idd.
    En dan nog,, hoe kunnen andere mensen , dat jou niet eens kennen bepalen hoe je wel of niet bent? Moet je wachten tot je een etiket op je kop krijgt geplakt met emo of wemo? Oké jezelf emo noemen is niet direct de beste actie maar komop zeg als jij jezelf punk of gothic gaat noemen heb jij niet zo een heel drama. En wat maakt het uit hoe oud ze is? Er zijn honderden mensen die al "anders" zijn als ze klein waren, mensen worden niet allemaal op de zelfde leeftijd puber of volwassen hoor >.<

    Helemaal mee eens.

    Dat word de laatste tijd steeds vaker gedaan op Quizlet.

    Of ligt dat aan mij?


    het ligt niet aan jou, mensen hebben tegen woordig te wienig rexpect voor elkaar, laat lekker dat meisje zich zelf emo vinden waarom maken mensen er zoo een probleem van? wees slim en reageer er niet op!!


    Some angels have no wings.

    Een wemo is een wannabee-emo. En jij want to be Emo dus dan ben je best wel wemo 8D Wat een logischheid deze vreoge morgen.
    Maar nu mijn mening, Als of mensen nou ineens aardig tegen je gaan doen, dude. Mensen op Q hebben een eigen mening [Nouja, de meesten.] dus ze gaan echt niet ineens een andere mening krijgen omdat jij dat zo vreselijk vind.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    waarom maakt iedereen hier er zoo een groot punt van, dat zij izch zelf emo vind??

    hallo? jij hoeft het niet te dragen een niet in e lopen. en laat haar gewoon lekker zich zelf zoo vindn!


    Some angels have no wings.