• Dus ik zou heel graag een tongpiercing willen laten zetten, maar ik ben f*cking bang dat het massaz pijn gaat gaat doen. x3 Heeft der hier iemand op Q een tongpiercing? ik zou het heel graag willen weten of het pijn doet of niet. ^^,

    Eigenlijk wil ik een tongpiercing of snakebite :3

    Wat zouden jullie kiezen? ^^

    Love x


    We'll never be as young as we are tonight

    Nouja.. ik heb een lippiercing én een tongpiercing.. dus laat ik eens wat zeggen x']

    Het is echt Bullshit dat een tongpiercing meer pijn doet..
    Ze doen allebei geen pijn en tong dan nog wat minder ! Mn beste uitleg is; bij je tong voelt het alsof je met een stokje door een schepijsbolletje heen gaat.. je voelt alleen wat druk, maar totaal geen pijn!
    En dat is ook bij je lip.. misschien 'ietsje' pijnlijker.. maar dat kan je gewoon geen pijn meer noemen o.o

    En dan mn mening welke je zou moeten nemen; ik vind ze allebei leuk,, maar een snakebite? Hoe ga je dat in Godsnaam combineren met je werk? Ik word al moeilijk aangenomen met één piercing in mn lip!

    Je moet écht goed nadenken daarover.. en tong zie je niet echt en ik ben er DIK tevreden mee [=

    TWINcest


    ×Bury all your secrets in my skin×

    allebei (A)


    Love the way you hate me.

    Als ik jou was zal ik gaan voor wat je zelf het mooist vind, een tongpiercing.. erg gevoelig met eten enzo.. maar later is het ook wel mooie nzo.. en beter bij het zoenenzeg maar x'D LOL... en bij een lippiercing gaat het wel beter omdat het niet gelijk je hele mond in beslag neemt.. een lippiercing is zelf 60 euro en een tongpiercing iets duurder... maar omdat je een snakebite wil.. is het wel duurder.. als het daar ook om gaat.. als ik jou was zal ik niet GELIJK een snakebite nemen maar eerst 1 lipiercing.. anders is het ook erg gevoelig met eten enzo..en kan je bijv. niet aan 1 kant kauwen omdat het dan gevoelig is.. dus ik zou wachten na 1 lipiercing


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Pijngrens ligt bij iedereen anders.

    ik zou zo ie zo nooit een piercing nemen.
    omdat je rond je 30ste al niet meer er mee rond loopt, en zo wel, vind ik het soms een beetje ordinair. maar ja smaken verschillen.
    Maar om 'piercings' te nemen, waarvan bij sommige het altijd zichtbaar blijft, of het niet meer dichtgroeit(als het al kan.), in een vrij korte periode van je leven. (hoelang hou je het in, geheel je hele leven?)

    dus tja.

    ik vind het zonde.

    Een vriendin van me, heeft een wenkbrauwpiercing, en een tongpiercing.

    En bij de eerste,
    Deed de klem, meer pijn dan het naald-gedeelte.

    En tong deed weer wel pijn.

    joh, je kan er alleen achterkomen als je er zelf 1 laat zetten x'D

    Snakebites


    love is dead and dead is love

    Tong : )


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Snakebite.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!