• Dus ik zou heel graag een tongpiercing willen laten zetten, maar ik ben f*cking bang dat het massaz pijn gaat gaat doen. x3 Heeft der hier iemand op Q een tongpiercing? ik zou het heel graag willen weten of het pijn doet of niet. ^^,

    Eigenlijk wil ik een tongpiercing of snakebite :3

    Wat zouden jullie kiezen? ^^

    Love x


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik zou voor geen 1 van de twee gaan...
    Maar dat is mijn mening, en daar ben je vas took niet mee geholpen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik weet niet of het pijn doet.
    Mar ik zou een snakebite pakken.


    I need you like a heart needs a beat

    ik heb mensen horen zeggen dat het in de tong het minste pijn doet, als ze goed steken dan hea...
    maar ik zou voor tong gaan!
    doet mijn BFje ook!

    Ik denk da ook, want nu heb ik ook van iemand gehoord dat je er nog is verdoving voor kunt krijgen ook x3


    We'll never be as young as we are tonight

    verdoving??
    voor je tong??
    wat denk je zelf ;) dacht het niet..dan ken je tong zo voor je luchtpijp kome en stik je
    hijs fijn ;)
    tong is idd minst gevoelig ;) als ze goed prikken ofcourse :D
    geen verdoving bij nodig ;)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Snakebite heeft iedereen al.


    blame the bully.

    GEEN VERDOVING NEMEN? WAAROM TWEE KEER PIJN HEBBEN. en ik weet zelfs ni of da zo goed is, en dan zette ze denk ik veel sneller hem verkeerd. DOE ZONDER VERDOVING, anders lijkt het wel of je piercer er niets van kan. dus GEEN VERDOVING NEMEN, NOOIT.
    EN HET DOET GEEN PIJN!!!!
    de lippiercings doen het minste zeer, dan de tong, en dan de wenkbrauw vind ik. maar voor de pijn moet je GEEN bang hebben. echt waar, tis alof je op je tong bijt. en tis SNEL gedaan.

    GEEN VERDOVING NEMEN? WAAROM TWEE KEER PIJN HEBBEN. en ik weet zelfs ni of da zo goed is, en dan zette ze denk ik veel sneller hem verkeerd. DOE ZONDER VERDOVING, anders lijkt het wel of je piercer er niets van kan. dus GEEN VERDOVING NEMEN, NOOIT.
    EN HET DOET GEEN PIJN!!!!
    de lippiercings doen het minste zeer, dan de tong, en dan de wenkbrauw vind ik. maar voor de pijn moet je GEEN bang hebben. echt waar, tis alof je op je tong bijt. en tis SNEL gedaan.


    verdoving mag zowiezo niet in de tong ;)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    verdoving mag zowiezo niet in de tong ;)

    ja da dacht ik al, maar er zijn er die denken da da wel gaat. ma da zou ik toch ook nooit doen hoor. en dan nog, zoveel pijn deed het nu ook ni

    (...)
    ja da dacht ik al, maar er zijn er die denken da da wel gaat. ma da zou ik toch ook nooit doen hoor. en dan nog, zoveel pijn deed het nu ook ni


    nee idd.. ik heb het bij geen van alle piercing gdn..
    dit is mijn nieuwe aanwinst :D http://www.quizlet.nl/foto.php?id=97222
    maar back to the point..
    tis wat je zelf mooi vind ;)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik heb een tongpiercing. Het zetten doet even pijn en de dagen daarna is je tong een beetje dik, maar verder heb ik er helemaal geen pijn aan gehad :)
    Je moet gewoon naar een goede piercingshop gaan, dan kan er helemaal niet veel misgaan. Dat van je smaakpupillen doorboren is onzin, want die zitten overal op je tong.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    tongpiercing lieve sgat. en trouwns, je mag geen piercingn in imma, en tongpiercing zie je niet meteen nzu. =D


    Some people make the world special just by being in it

    TONGPIERCING.
    Das mijn mening natuurlijk ^^ :P
    Ik wil al superlang één! xO
    Maar mag niet :( Mss neem ik wel één op mijn achttiende verjaardag ;P (nog vijf maand!)
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ik heb een tongpiercing,, en voor pijn hoef je niet bang te zijn,, het doet echt bijna geen pijn !


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Géén snakebite.. dat is een soort van helemaal niet meer orgineel >.< .. Ik heb een lippiercing.. Maar dus.. nu iedereen dat zoon beetje heeft ga ik er maar gare dingen in hangen in de hoop dat het nog een beetje orgineel overkomt >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    Doe Beide ;3
    Wil ik ook ;3 [/maar het is jou keus]