• Dus ik zou heel graag een tongpiercing willen laten zetten, maar ik ben f*cking bang dat het massaz pijn gaat gaat doen. x3 Heeft der hier iemand op Q een tongpiercing? ik zou het heel graag willen weten of het pijn doet of niet. ^^,

    Eigenlijk wil ik een tongpiercing of snakebite :3

    Wat zouden jullie kiezen? ^^

    Love x


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik zou kiezen voor tong <3.
    Mijn nicht had ook tong en ze had niks ofzo (trouwens ze wou 'm niet meer dus nu heeft ze 'm ook niet meer) alleen het doet wel erg veel pijn heb ik gehoord..


    So far away..

    tongpiercing lieve sgat. en trouwns, je mag geen piercingn in imma, en tongpiercing zie je niet meteen nzu. =D

    Ja ik weet da da ni mag va van een tongpiercing gaan ze toch niks zeggen xd


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    Ja ik weet da da ni mag va van een tongpiercing gaan ze toch niks zeggen xd

    kzeg het toch, seutjee.
    mwhaaaaaa, da zegt gey ook alty tege my, terwyl ik geen seutje bn ö ,, ik mis simon (H)


    Some people make the world special just by being in it

    Geen tongpiercing in ieder geval, je maakt je tanden helemaal kapot! Ik ken iemand die hem eruit moest halen omdat haar tanden aan de binnenkant gewoon helemaal stuk gingen omdat die piercing er steeds tegenaan kwam.
    En als je er teveel mee speelt, word het gat in je tong steeds groter. Na een tijdje kan je die piercing er gewoon tussenuit trekken O.O


    Your make-up is terrible

    Geen tongpiercing in ieder geval, je maakt je tanden helemaal kapot! Ik ken iemand die hem eruit moest halen omdat haar tanden aan de binnenkant gewoon helemaal stuk gingen omdat die piercing er steeds tegenaan kwam.
    En als je er teveel mee speelt, word het gat in je tong steeds groter. Na een tijdje kan je die piercing er gewoon tussenuit trekken O.O


    daarom hebben ze ook een goeie uitvinding gedaan plastic balletjes
    en wat dacht je van snakebite??
    maakt je tandvlees kapot..
    maar daarvoor ook plastic piercings;)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ik zou voor de tongpiercing kiezen.Want nu heeft iedreen een snakebites of wil een snakebite.Oké een tongpiercing hebben ook veel mensen , maar bijna alle 'wannabe's' hebben snakebites of willen er één hebben.Het is wel mooi maar ik zou voor de tongpiercing kiezen.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)

    daarom hebben ze ook een goeie uitvinding gedaan plastic balletjes
    en wat dacht je van snakebite??
    maakt je tandvlees kapot..
    maar daarvoor ook plastic piercings;)

    Echt? Ow gewelig ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Mense niet nerveus !!
    DE TONGPIERCING doet het MINSTE pijn van alle piercings ..
    En als je het door een goed iemand laat schieten dan heb je maar zoooo weinig kans op dood ofzu ,

    Trouwens ! Ik ga er ook een laten zetten en heb me even laten informeren !

    Tongpiercing pakken dus. Als je die eruit haalt dan groeit je tong vanzelf weer dicht. de tong is een spier dus die groeit weer aan ! Stuk vel niet aan je lip. Ga maar na daar blijf je altijd een gaatje zien ! En dat je smaakpupillen weg gaan is ook onzin . Bill proeft niks meer ofzo, drrm eet hij nog hamburgers en snoep omdat hij het lekker vind XD Onzin :P


    Because Nobody Love's

    Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden. Maar wat heb jij liever: Snakebite of tongpiercing?
    Zelf heb ik er dus geen en weet ook niet hoe het dan zou moeten voelen.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    geen van beide.. xP


    We can only learn to love by loving.

    jij kiest, maar je hebt kans dat je tong word verlamt en dan kun je amer spreken!
    maar aan jou de keuze


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    jij kiest, maar je hebt kans dat je tong word verlamt en dan kun je amer spreken!
    maar aan jou de keuze

    Gosh, maar da ik toch maar een kleine kans xd Ni? Oo
    Nu maakte mij weer in een twijfelbui x3


    We'll never be as young as we are tonight

    beide xD ga ik later doen


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heb tongpiercing :)
    En dat is de minst pijnlijke piercing, ik kreeg zelfs verdoving ^^ en ik voelde helemaal niets. En dat je tanden er kapot van gaan dat ligt alleen maar aan jezelf. Je kan een plastiek staafje& bolletje nemen .. of er gewoon niet mee spelen. Het enige nadeel is dat je 2daagjes niets deftig kunt eten,maar dat gaat dan uiteindelijk toch over :).
    X

    Ik heb tongpiercing :)
    En dat is de minst pijnlijke piercing, ik kreeg zelfs verdoving ^^ en ik voelde helemaal niets. En dat je tanden er kapot van gaan dat ligt alleen maar aan jezelf. Je kan een plastiek staafje& bolletje nemen .. of er gewoon niet mee spelen. Het enige nadeel is dat je 2daagjes niets deftig kunt eten,maar dat gaat dan uiteindelijk toch over :).
    X

    Eigenlijk is dees wel een hele geruststelling :'D

    Ook die andere natuurlijk ^^,


    We'll never be as young as we are tonight