• Ik heb vanmiddag dus gehoord dat er mensen uit mijn klas moeten:(. Ik vind dat dus zo genaaid >_<, er kwamen 5 mensen bij en nu moeten er 5 uit de originele klas weg¬¬. Met de leraren valt ook niet meer te praten. Ze zeggen allemaal dat we onze kans gehad hebben. Onze mentor doet ook niks, (hate her). Maar waar het op neerkomt. Niemand mag van mij weg(huil). Ik wil al mijn klasgenoten gwn houden^^.
    dit moest er ff uit.


    I am an idiot, I move.

    Staak. :Y)

    Staak. :Y)

    das een goede^^ we hadden ook al bedacht om ons allemaal aan elkaar te binden of om gwn als klas te blijven zitten (zodat een paar zeg maar illegaal in het lokaal zitten)


    I am an idiot, I move.

    (...)
    das een goede^^ we hadden ook al bedacht om ons allemaal aan elkaar te binden of om gwn als klas te blijven zitten (zodat een paar zeg maar illegaal in het lokaal zitten)

    Hiip, moeten jullie doen.

    Wij zouden eerst ook uit elkaar gaan, maar dat is gelukkig niet gebeurd.


    Think before you act.

    Staak. :Y)


    Helemaal mee eens :)


    So far away..

    Yeah staak >< ! Ik snap btw niet waarom er 5 nieuwe bij moeten en 5 weg --'! Dat ze die nieuwe is een andere klas plaatsten... o0


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik heb een hele nieuwe klas, ging van de 2e naar de 3e enja.. Maar gelukkig zijn er 3 mensen uit mijn oude klas mee deze richting op gegaan =D


    I don't need words to feel those lips.

    Staken. :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    das een goede^^ we hadden ook al bedacht om ons allemaal aan elkaar te binden of om gwn als klas te blijven zitten (zodat een paar zeg maar illegaal in het lokaal zitten)


    Doen ! :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Das K*t vr je x3.


    A. ikmisje.

    ik ga ook weg uit mijn klas =,=


    don't Worry...Be gay.

    ik ga ook weg uit mijn klas =,=


    fijn¬¬
    we hebben net gister gehoord wie er weg gaan. de hele klas was echt in zo'n begrafenisstemming.


    I am an idiot, I move.

    Waarom moeten er eigenlijk weg en komen er bij?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    das kut


    I see sunset in your eyes

    (...)

    fijn¬¬
    we hebben net gister gehoord wie er weg gaan. de hele klas was echt in zo'n begrafenisstemming.

    Blijf gwn op de speelplaats staan. Doe gezellig rebels.