• ( ik weet dat hier veel topics over zijn maarja )

    Ik heb dus zo''n serie ( a shot at love with bill kaulitz) en die is best vaak gedaan en daar ben ik heel blij mee enzo
    Maar vandaag deed ik zo'n quizlet serie, met precies hetzelfde verhaal erin -.-
    Ik werdt echt pissed ><

    Hebben jullie ook wel zoiets meegemaakt? :O


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Ja, helemaal hetzelfde.
    Er was een voetbalserie gemaakt, over CR.
    En, ik vond die leuk en wou iets zoals dat doen, maar met een totaal andere verhaallijn. Heb ik ook gedaan, die ging over Fernando Torres.
    Een dagje later stond er een quiz op Q. met hetzelfde verhaal als mij, alleen een klein beetje aangepast.
    Later heb ik er iets totaal anders van gemaakt...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Jaa, maar het ergste was dat er ook kleine stukjes tekst gekopiëerd werden. En ik heb eens voorgehad op netlog. Dat iemand mijn hele verhaal kopiëerde.

    helemaal hetzelfde.

    Er was een voetbalserie gemaakt, over CR.

    En, ik vond die leuk en wou iets zoals dat doen, maar met een totaal andere verhaallijn. Heb ik ook gedaan, die ging over Fernando Torres.

    Een dagje later stond er een quiz op Q. met hetzelfde verhaal als mij, alleen een klein beetje aangepast.

    Later heb ik er iets totaal anders van gemaakt...


    Omg >.< :O


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Nee, gelukkig niet...
    Maar dat is wel ontzettend lullig!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Jaa, maar het ergste was dat er ook kleine stukjes tekst gekopiëerd werden. En ik heb eens voorgehad op netlog. Dat iemand mijn hele verhaal kopiëerde.

    echt? xO Ik bedoel, Kopieëren, hoezo opvallend :P


    I'll Dry the tears You Hide :3

    (...)
    echt? xO Ik bedoel, Kopieëren, hoezo opvallend :P

    Echt.

    Ik snap niet waar die copycats het nu om doen. Een originele serie is naar mijn mening veel leuker en interessanter om te maken. Damn.. doet me eraan herinneren dat ik nodig eens verder moet schrijven met de mijne >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    jha,maar het kan ook zijn dat ze soms niet weten dan zo'n serie al bestaat.Je gaat natuurlijk niet eerst heel Quizlet afzoeken [/doe ik toch niet]


    The soul needs autumn.

    Ja,
    Jij de zus van Bill En Tom Kaulitz?
    Die was van mij, gewoon facking shit. want hij werd dus goed gemaakt, en met goed bedoel ik ook echt goed! 205x in éen dag! fzo :] [/hij was heel slecht, maar ik ben bezig met de herschreven versie. en nee, die is niet op dit account :]]
    en ik was toen echt vet pissig, want een dag later, zag je allemaal van die quizen nzo.
    x.x'
    Maar alleen die van mij is zo goed gemaakt! :]
    *hoezo eigendunk?*

    Nou ik denk het niet. (ik hoop het niet!)
    Als het mij zou gebeuren zou ik waarschijnlijk eerst vragen aan die persoon of ze wist of ik ook al zo'n serie had. Zegt ze nee, dan laat ik het zo als ze beloofd dat ze het toch veranderd. Zegt ze ja, dan ga ik haar voor eeuwig haten :P

    Nou heb ik mss een domme vraag : Als je een serie hebt en iemand aapt je na, en jij vraagt of ze dat liever niet wil doen. En ze antwoord dat ze dat wel wil doen (fzo) kun je daar toch - bijna - niets aan doen? Sorry voor de ingewikkeldheid :P


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja, helemaal hetzelfde.
    Er was een voetbalserie gemaakt, over CR.
    En, ik vond die leuk en wou iets zoals dat doen, maar met een totaal andere verhaallijn. Heb ik ook gedaan, die ging over Fernando Torres.
    Een dagje later stond er een quiz op Q. met hetzelfde verhaal als mij, alleen een klein beetje aangepast.
    Later heb ik er iets totaal anders van gemaakt...
    Nou ja ^^ Jij hebt dat dan toch ook een béetje gedaan, vind je ook niet?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Een beetje hetzelfde oke, maar helemaal hetzelfde is strafbaar. Hier kun je dus bezwaar tegen maken bij Rutger en dan wordt hij verwijderd.


    Life is hard and then we die

    Stel je toch niet zo aan mensen. Als iemand toevallig het zelfde idee heeft kan diegene daar toch ook niks aan doen? En als diegene nou ook zoiets wil doen doet hy/zy dat toch gewoon?
    Like, ik heb ook een verhaal dat daarna al velen malen na is geaapt en waar gewoon dingen in komen die ik helemaal heb moeten uitdenken. Als je het zo bekykt zyn in ieder geval al 4 van myn serie's nageaapt. Maar my hoor je toch ook niet klagen? Als jou serie écht zo goed is dan zullen mensen die van jou eerder doen dan die van de naaper.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Stel je toch niet zo aan mensen. Als iemand toevallig het zelfde idee heeft kan diegene daar toch ook niks aan doen? En als diegene nou ook zoiets wil doen doet hy/zy dat toch gewoon?
    Like, ik heb ook een verhaal dat daarna al velen malen na is geaapt en waar gewoon dingen in komen die ik helemaal heb moeten uitdenken. Als je het zo bekykt zyn in ieder geval al 4 van myn serie's nageaapt. Maar my hoor je toch ook niet klagen? Als jou serie écht zo goed is dan zullen mensen die van jou eerder doen dan die van de naaper.


    Dat vind ik ook wel, als het er een klein beetje op gelijk ofzo. Soms kun je gewoon dezelfde ideen hebben. Maar als je totaal helemaal nageaapt wordt :S


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)

    Dat vind ik ook wel, als het er een klein beetje op gelijk ofzo. Soms kun je gewoon dezelfde ideen hebben. Maar als je totaal helemaal nageaapt wordt :S

    Als diegene je kopie-paste en dan 1 á 2 dingen van zichzelf zet oké. Maar anders moet je er geen groot probleem van maken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3