• Ik vind sommige mensen dus echt gevoelloos. En jaa nu doel ik vooral op mijn topic. Okay, ik overtrad een regel maar je moet als je iets zegt wel er een goed moment voor uitkiezen. Zeg het dan een halfuur later,fso. Maar nee, zeg het meteen nadat iemand zijn/haar hart heeft blootgelegt. Dat vind ik nu echt het toppunt van gevoelloosheid. Ik heb dus het hele jaar niet gehuild tot op vandaag. Nee, ik ben niet boos op de persoon in kwestie. Maar dit wou ik gewoon even kwijt.
    En nu in het algemeen. Als iemand zijn/haar ziel, hart blootlegt in een gedicht,sa, serie of topic dan vind ik toch dat je heel erg moet opletten op wat je zegt. Want op dat moment het kan één domme reactie iemand heel erg doen janken.

    daar heb je helemaal gelijk in


    I see sunset in your eyes

    Uhuu, je hebt gelijk.
    Dudes, dat ze in dezelfde situatie zitten, dan weten ze het pas ><

    Meisje, ik weet dat je op mij doelt. Zet gewoon meteen mijn naam in je topic.
    Maar ik snap jou niet. Het ene moment praat je gestoord over jou moeder. En dan bedoel ik niet van je gestoorde moeder, maar je manier van erover praten. En een moment later zet je zo'n gedichtje online? Dat vat ik niet helemaal, sorry.

    Meisje, ik weet dat je op mij doelt. Zet gewoon meteen mijn naam in je topic.
    Maar ik snap jou niet. Het ene moment praat je gestoord over jou moeder. En dan bedoel ik niet van je gestoorde moeder, maar je manier van erover praten. En een moment later zet je zo'n gedichtje online? Dat vat ik niet helemaal, sorry.

    Ga je haar nou blijven kwetsen en aanvallen? Jij snapt het echt niet hé.

    Meisje, ik weet dat je op mij doelt. Zet gewoon meteen mijn naam in je topic.
    Maar ik snap jou niet. Het ene moment praat je gestoord over jou moeder. En dan bedoel ik niet van je gestoorde moeder, maar je manier van erover praten. En een moment later zet je zo'n gedichtje online? Dat vat ik niet helemaal, sorry.

    eerlijk gezegt
    snap ik er ook vrij weinig van

    :(

    (...)
    Ga je haar nou blijven kwetsen en aanvallen? Jij snapt het echt niet hé.

    Dat was niet aanvallend bedoelt, en voor zover ik kan lezen is er ook niets aanvallends in gezegd? Mag ik nog even aankondigen dat ik dat niet snap, of niet?
    Er zijn meerdere mensen met een moeilijke thuissituatie. En daarmee bedoel ik niet dat haar situatie niet erg zou zijn. Maar wél dat ze niet de enige is.

    (...)
    Dat was niet aanvallend bedoelt, en voor zover ik kan lezen is er ook niets aanvallends in gezegd? Mag ik nog even aankondigen dat ik dat niet snap, of niet?
    Er zijn meerdere mensen met een moeilijke thuissituatie. En daarmee bedoel ik niet dat haar situatie niet erg zou zijn. Maar wél dat ze niet de enige is.

    Dat noem jij niet aanvallend?
    Leuk, zeg ><
    En daar kan zij niet aan doen dat er nog zo'n mensen zijn en dat zij in die situatie zit.
    Ze zou ook liever anders hebben, hoor.

    Meisje, ik weet dat je op mij doelt. Zet gewoon meteen mijn naam in je topic.
    Maar ik snap jou niet. Het ene moment praat je gestoord over jou moeder. En dan bedoel ik niet van je gestoorde moeder, maar je manier van erover praten. En een moment later zet je zo'n gedichtje online? Dat vat ik niet helemaal, sorry.

    luister ik snap der eigenlijk wel
    ze voelt zich rotslecht door wat ze allemaal heeft meegemaakt en ze probeert het aan jullie te vertellen. Sommige zetten nu niet zo'n lieve reactie neer. Dat kwetst haar. Om haar gevoelens te uiten gaat ze er een gedicht over schrijven & nog een mooi ook. En dan nog blijven ze haar kwetsen, snappen jullie dan niet, dat ze steun ofzo nodig heeft ?


    I see sunset in your eyes

    (...)
    Dat noem jij niet aanvallend?
    Leuk, zeg ><
    En daar kan zij niet aan doen dat er nog zo'n mensen zijn en dat zij in die situatie zit.
    Ze zou ook liever anders hebben, hoor.

    Wie niet?

    (...)
    Wie niet?

    Ja, inderdaad @ hierboven.
    Door een gedicht kan ze het misschien beter verwerken. En dan ben je beter vriendelijk dan kwetsende reacties te plaatsen.

    (...)
    luister ik snap der eigenlijk wel
    ze voelt zich rotslecht door wat ze allemaal heeft meegemaakt en ze probeert het aan jullie te vertellen. Sommige zetten nu niet zo'n lieve reactie neer. Dat kwetst haar. Om haar gevoelens te uiten gaat ze er een gedicht over schrijven & nog een mooi ook. En dan nog blijven ze haar kwetsen, snappen jullie dan niet, dat ze steun ofzo nodig heeft ?

    Ik wéét dat die reactie gevoelloos was. En dat wist ik ook op het moment dat ik hem plaatste. The point is, hoe vaak heb ik haar niet hetzelfde zien doen? Gevoelloze reacties zetten.
    En door erover te blijven zeiken, drijf je me alleen maar verder.
    Ik heb dat gedichtje gelezen, en ik vind het prachgtig geschreven. Ik krijg er tranen in mijn ogen door.

    (...)
    Ja, inderdaad @ hierboven.
    Door een gedicht kan ze het misschien beter verwerken. En dan ben je beter vriendelijk dan kwetsende reacties te plaatsen.

    Sorry, aan haar dan.

    mjuah dat is wel zow juah ..... ik geef je groot gelijk.... het is best naaiend


    A Noble was Born in Chaos

    Meisje, ik weet dat je op mij doelt. Zet gewoon meteen mijn naam in je topic.
    Maar ik snap jou niet. Het ene moment praat je gestoord over jou moeder. En dan bedoel ik niet van je gestoorde moeder, maar je manier van erover praten. En een moment later zet je zo'n gedichtje online? Dat vat ik niet helemaal, sorry.

    Nou, ik wou gewoon je naam niet in mijn topic zetten omdat ik gewoon vind dat dat niet kan.
    Misschien vatte jij dat wel gestoord op hoe ik over mijn moeder aan het praten was maar ik heb mijn moeder gaan haten bijna. Jaa, dat klinkt hard en dat weet ik maar mijn moeder heeft me een depressie gegeven, ze heeft me bijna de dood ingejaagd. En ik kan toch niet alles poetisch gaan zeggen. Ookal haat ik haar praktisch ik blijf toch nog van haar houden.