• liefjes,
    Ik wil niet zeuren, en als een kreng over komen ofso. Ik wil ook geen ruzie uitlokken. Ik wil gewoon even m'n mening kwijt. Ut gaat wel over Tokio Hotel.
    Maar ik wil dus even zeggen.. Ik zat net de nieuwe TH dvd te kijken. En ik zag hoe blij ze waren enzo. Enja ook in Amerika. Ik ben het echt zat dat iedereen TH altijd zo afkraakt, als het om Amerika gaat, of om weinig concerten etc. Ze zijn hartstikke blij en dolgelukkig. En tenslotte is het de droom van iedere artiest om door te breken in de wereld. En dan over die weinig concerten. Dat las ik namelijk vanochtend. Ik noem geen namen. Maar mensen die zeuren over weinig concerten in NL, dat slaat ook nergens op. Ze zijn in 1 jaar, 3 keer in NL geweest, en dat is voor een band best veel. Ze proberen hun best te doen om overal te zijn, maar ze kunnen niet alles tegelijk. Denk daar eens over na. En dan nog een ding.
    Als ze bijvoorbeeld een Award krijgen, bedanken ze niet hun manager ofso, nee ze bedanken altijd de fans en dat is echt zo!
    Maak nou aub geen rusie met me. Ik gaf alleen me mening.

    xje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)
    niks te schat.

    Wrijf dan maar eens goed in je ogen,der waren ook nog mensen die met Bill op de foto gingen.


    goh dan moet ik toch een tijdje blind zijn geweest hoor >< want ik heb maar 1 iemand gezien dat met hem op de foto ging en om een handtekening vroeg!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mensen, kap ff met ruzie maken >.<
    We hebben allemaal een mening OUT! It's a free country(ofzo) en nu begint het me te bont worden(vloeken enz).

    kben het met je eens xD

    Kathy heeft gelijk. x)


    -

    Kathy heeft gelijk. x)
    haha x']

    Eva, Lise, BarbiiLove (weetniethoejeheet:'$)

    Relax, take a break.


    -

    (...)
    kben het met je eens xD


    Huneypoep, sorry maar je weet, als ze zo tegen me beginnen, ik heb altijd mijn woordje klaar en zeg het ook!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    >< ik zei enkel dat ik niet ysterisch ging doen! Nergens staat letterlijk dat ik er niet heen zou gaan!
    $
    Ja & ik ga dat echt gaan rieken,
    misschien moet je in het vervolg zeggen wat je bedoelt ipv het te denken

    Eva, Lise, BarbiiLove (weetniethoejeheet:'$)

    Relax, take a break.


    My name is not importend >< My name is Barbii! sorry moest effe Oké, ik ga nu enkel nog normaal reageren, niet overeageren, gewoon relax! Goed?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)$
    Ja & ik ga dat echt gaan rieken,
    misschien moet je in het vervolg zeggen wat je bedoelt ipv het te denken


    Ik zei wat ik dacht, ik zei dat ik in zulke omstandigheden, normaal en kalm kan blijven, dat ik niet meteen op hun afvlieg voor een foto, een handtekening en een huwelijksaanzoek, er staat nergens, maar dan ook nergens dat ik er niet heen zou gaan.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ik zei wat ik dacht, ik zei dat ik in zulke omstandigheden, normaal en kalm kan blijven, dat ik niet meteen op hun afvlieg voor een foto, een handtekening en een huwelijksaanzoek, er staat nergens, maar dan ook nergens dat ik er niet heen zou gaan.

    Ik interpreteer anders ..

    I take a break byee!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    Ik interpreteer anders ..


    Precies wel ja, weet je, alles wat ik zeg denk ik, ik zeg altijd wat er me van het hart moet wat er op mijn lever ligt, als het mensen raakt, kwetst, aanvallend overkomt, dat kan me geen ene reet schelen, ik zeg enkel mijn mening, achteraf, achteraf ja, dan kunnen ze misschien een verontschuldiging verwachten, maar niet meteen, misschien ben ik morgen weer poeslief tegen iedereen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Precies wel ja, weet je, alles wat ik zeg denk ik, ik zeg altijd wat er me van het hart moet wat er op mijn lever ligt, als het mensen raakt, kwetst, aanvallend overkomt, dat kan me geen ene reet schelen, ik zeg enkel mijn mening, achteraf, achteraf ja, dan kunnen ze misschien een verontschuldiging verwachten, maar niet meteen, misschien ben ik morgen weer poeslief tegen iedereen.

    Mij boeit het niet eens wat mensen over me denken, dus waarom zou ik niet zeggen wat ik denk of wil ... ik ben ook zo ..

    Misschien heb je wel gelijk. Maar ik blijf bij mijn standpunt: Tokio Hotel is like dit= Just fake a smile and everybody thinks your happy. Maar eigenlijk gaan ze ergens vanbinnen dood, door al die stress, té weinig slaap enzo. Snapje?

    Dan kan je van iedere artiest zeggen dat ze van binnen dood gaan. Té weinig slaap, al die stress enzo. Dan kunnen we wel gaan rouwen om elke artiest die ook maar een beetje beroemd is en naar Amerika gaat. Malou, je hebt helemaal gelijk, en ik sta helemaal achter je! <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    idd!^^


    If music be the food of love, play on!