• liefjes,
    Ik wil niet zeuren, en als een kreng over komen ofso. Ik wil ook geen ruzie uitlokken. Ik wil gewoon even m'n mening kwijt. Ut gaat wel over Tokio Hotel.
    Maar ik wil dus even zeggen.. Ik zat net de nieuwe TH dvd te kijken. En ik zag hoe blij ze waren enzo. Enja ook in Amerika. Ik ben het echt zat dat iedereen TH altijd zo afkraakt, als het om Amerika gaat, of om weinig concerten etc. Ze zijn hartstikke blij en dolgelukkig. En tenslotte is het de droom van iedere artiest om door te breken in de wereld. En dan over die weinig concerten. Dat las ik namelijk vanochtend. Ik noem geen namen. Maar mensen die zeuren over weinig concerten in NL, dat slaat ook nergens op. Ze zijn in 1 jaar, 3 keer in NL geweest, en dat is voor een band best veel. Ze proberen hun best te doen om overal te zijn, maar ze kunnen niet alles tegelijk. Denk daar eens over na. En dan nog een ding.
    Als ze bijvoorbeeld een Award krijgen, bedanken ze niet hun manager ofso, nee ze bedanken altijd de fans en dat is echt zo!
    Maak nou aub geen rusie met me. Ik gaf alleen me mening.

    xje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)
    Goed doen voor alle fans.. ja dat doen ze dan toch wel duidelijk niet hé, & dan heb ik het niet over Europa of ons,
    dan heb ik het over de Duitse fans 0..


    Mens, ze proberen goed te doen voor iedereen, ze willen doorbreken in Amerika, dat wil iedere Eurpeese artiest, weet je dat dan niet? Ze kunnen niet overal tegelijk zijn! Serieus, ik erger me eraan dat sommige fans er zó over denken, en ja nu heb ik het ergens in een hoekje van mijn kamer wel over jou!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Amen;)
    Groot gelijk ik ben het met je eens

    xx C


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    (...)


    Logisch als je heel vroeg gaat, en het expres wordt afgesloten. En dan nog, dat is toch niet gelijk voor heeeeel Amerika?


    Het was niet afgesloten hoor, dat zou nog meer opvallen! Er liepen toch mensen rond, hoe kan het dan afgesloten zijn?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    C'mon, in Amerika kon Bill toch nog makkelijk naar de supermarkt gaan? >.o' 1 fan had hem opgemerkt? Als ze hier gaan moeten ze de winkel al afhuren of zo omdat ze anders een horde fans op hun dak hebben!

    niet waar,
    op de afl. op youtube mss maar 1
    maar op d dvd zie je er toch meer hoor.


    I need you like a heart needs a beat

    Laten we TH anders klonen en voor elk landje 1 THkloonband maken. Dan hebben we geen ruzie meer >.<

    (A)

    (...)
    niet waar,
    op de afl. op youtube mss maar 1
    maar op d dvd zie je er toch meer hoor.


    >< heb de dvd in avant-première gezien schat, 1 fan maar liefst 1 fan dat een handtekening vroeg!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Mens, ze proberen goed te doen voor iedereen, ze willen doorbreken in Amerika, dat wil iedere Eurpeese artiest, weet je dat dan niet? Ze kunnen niet overal tegelijk zijn! Serieus, ik erger me eraan dat sommige fans er zó over denken, en ja nu heb ik het ergens in een hoekje van mijn kamer wel over jou!

    IK ZEI TOCH DAT IK HET HAD OVER DE DUITSE FANS!! Shit joh, leer lezen, kind!
    Ze willen uitbreken in Amerika, dat is het enige wat telt momenteel ...
    Op tmf awards hebben ze 2 awards gewonne, hebben ze de fans daarvoor bedankt? Neen helemaal niet, ahnee, DUUH niet we zin amerika niet ofzoo !
    En weet je, mij BOEIT het niet eens dat je het over mij hebt, als maak je er een apart topic over over hoe hypocriet ik ben of whatever. Dan zou het ùmij nog neit boeien ...

    (...)

    Mens, ze proberen goed te doen voor iedereen, ze willen doorbreken in Amerika, dat wil iedere Eurpeese artiest, weet je dat dan niet? Ze kunnen niet overal tegelijk zijn! Serieus, ik erger me eraan dat sommige fans er zó over denken, en ja nu heb ik het ergens in een hoekje van mijn kamer wel over jou!

    IK ZEI TOCH DAT IK HET HAD OVER DE DUITSE FANS!! Shit joh, leer lezen, kind!
    Ze willen uitbreken in Amerika, dat is het enige wat telt momenteel ...
    Op tmf awards hebben ze 2 awards gewonne, hebben ze de fans daarvoor bedankt? Neen helemaal niet, ahnee, DUUH niet we zin amerika niet ofzoo !
    En weet je, mij BOEIT het niet eens dat je het over mij hebt, als maak je er een apart topic over over hoe hypocriet ik ben of whatever. Dan zou het ùmij nog neit boeien ...

    Laten we TH anders klonen en voor elk landje 1 THkloonband maken. Dan hebben we geen ruzie meer >.<

    (A)



    XD dan klonen we ze toch meteen voor iedere fan?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)


    XD dan klonen we ze toch meteen voor iedere fan?
    Idd, dan is het gelijk wat rustiger op het forum en zijn de fans eindelijk blij

    (...)
    IK ZEI TOCH DAT IK HET HAD OVER DE DUITSE FANS!! Shit joh, leer lezen, kind!
    Ze willen uitbreken in Amerika, dat is het enige wat telt momenteel ...
    Op tmf awards hebben ze 2 awards gewonne, hebben ze de fans daarvoor bedankt? Neen helemaal niet, ahnee, DUUH niet we zin amerika niet ofzoo !
    En weet je, mij BOEIT het niet eens dat je het over mij hebt, als maak je er een apart topic over over hoe hypocriet ik ben of whatever. Dan zou het ùmij nog neit boeien ...


    Ik ben nou nog net niet zó laf om te gaan klagen over andere users, alleen als ze op me beginnen te schelden enz.

    Oké hoe klinkt dit;
    ze kunnen niet in Amerika en Duitsland tegelijk zijn dan!

    By the way; ik ben niet schijnheilig!

    Jup, dat zit me dik tegen dat je me zo noemde!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Het was niet afgesloten hoor, dat zou nog meer opvallen! Er liepen toch mensen rond, hoe kan het dan afgesloten zijn?



    Ja, maar niet veel. Je hoeft niet zo aanvallend te verdedigen, hoor.


    -

    (...)Idd, dan is het gelijk wat rustiger op het forum en zijn de fans eindelijk blij


    Jup, gaan we ze halen kunnen we meteen beginnen >< XD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mensen, relax. Kap met die ruzie. Ik ben het met Kathy eens.


    -

    (...)

    What the fack, kind leer de beteknis van schijnheilig! Like, seriously, ik doe niet schijnheilig, ik zou ze wel aankijken so what? Ik ben niet zo'n hysterische fan dat meteen op hun afvliegt voor een foto, een handteking en een huwelijksaanzoek hoor! Ik zou misschien nog normaal blijven, weet je, ik kan dat in zo'n omstandigheden, ik ben 100% zeker dat het me bij Tokio Hotel ook zou lukken, normaal en kalm te blijven!

    Ik ken de betekenis van schijnheilig, ik ben niet LOMP ofzo !!! Jeezes!!!
    En oooh nee tuurlijk zou ge niet naar hun toegaan voor een handtekening tegen die tijd ligt ge allang op de grond [Flauw gevallen OEpS]