• Jah, ik zit met een probleem, ik ben nog nooit verliefd geweest dus heb ik vanzelfsprekend ook nog nooit een vriendje gehad, maar mijn (mannelijke) vrienden vinden dan dom, ze zeggen constand dat ik een lief moet zoeken, en dat ze niet begrijpen dat ik nog geen lief heb, aangezien ik toch wel mooi ben (YeaH right --')

    maar het verschil tussen die jongens en mij is dat zij van de ene griet op de andere zouden springen, en ik totaal niet, ik wacht op iemand die ik graag zie, maar dat willen ze maar niet begrijpen en nu blijven ze me maar puchen en willen ze me alsmaar aan iedereen koppelen, en echt waar, ik vind er niks aan, maar als ik hun dat uitleg luisteren ze niet ...

    Dan zeg ik tegen hun, 'jah ik ben wel niet verliefd hé', en dan beginnen ze zo van, 'jah je doet ook geen moeite om verliefd te worden', maar ik vind dat je verliefdheid niet moet forceren, als ik echt iemand graag zie, zal dat heus wel vanzelf komen

    [Dat vind ik er nu van]

    Wat vinden jullie?

    ik vind datje gelijk hebt hoor!!!

    je moet gewoon wachte tot je iemand leuk vind:P
    en dan zeg je maar tege je vriende: ja ik ga zelf wel op zoek dus jullie kunnen het nu wel laten:P

    mischien helpt dat:P


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik vind dat je gelijk hebt.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    ik vind datje gelijk hebt hoor!!!

    je moet gewoon wachte tot je iemand leuk vind:P
    en dan zeg je maar tege je vriende: ja ik ga zelf wel op zoek dus jullie kunnen het nu wel laten:P

    mischien helpt dat:P

    helpt niet .. Die denken echt dat ik een lief nodig heb --'

    En nee, het is niet alsof ik hun constand lastigval hoor xD

    Verliefdheid overkomt je gewoon. Gewoon lekker wachten. Niet ingaan op het gepush van die jongens.


    Think before you act.

    Ja vind ik ook (cool)

    Gewoon negeren die gasten x.x Verliefdheid komt inderdaad vanzelf o_ô Gewoon wachten.


    Mew <3

    Verliefdheid overkomt je gewoon. Gewoon lekker wachten. Niet ingaan op het gepush van die jongens.


    Idd, verliefdheid overkomt je gewoon ;) En bij mij meestal terwijl ik het dus niet wil xD

    Maar je kan niet gewoon verliefd worden, ookal wil je het zo graag ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks