• liefjes,
    Ik wil niet zeuren, en als een kreng over komen ofso. Ik wil ook geen ruzie uitlokken. Ik wil gewoon even m'n mening kwijt. Ut gaat wel over Tokio Hotel.
    Maar ik wil dus even zeggen.. Ik zat net de nieuwe TH dvd te kijken. En ik zag hoe blij ze waren enzo. Enja ook in Amerika. Ik ben het echt zat dat iedereen TH altijd zo afkraakt, als het om Amerika gaat, of om weinig concerten etc. Ze zijn hartstikke blij en dolgelukkig. En tenslotte is het de droom van iedere artiest om door te breken in de wereld. En dan over die weinig concerten. Dat las ik namelijk vanochtend. Ik noem geen namen. Maar mensen die zeuren over weinig concerten in NL, dat slaat ook nergens op. Ze zijn in 1 jaar, 3 keer in NL geweest, en dat is voor een band best veel. Ze proberen hun best te doen om overal te zijn, maar ze kunnen niet alles tegelijk. Denk daar eens over na. En dan nog een ding.
    Als ze bijvoorbeeld een Award krijgen, bedanken ze niet hun manager ofso, nee ze bedanken altijd de fans en dat is echt zo!
    Maak nou aub geen rusie met me. Ik gaf alleen me mening.

    xje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)

    Jup, gaan we ze halen kunnen we meteen beginnen >< XD
    Je plukt gewoon 100 haren van ze, stopt ze in je kloonmachientje en dan heb je honderd TH's. Genoeg toch? :P

    (...)


    Ja, maar niet veel. Je hoeft niet zo aanvallend te verdedigen, hoor.


    Verdedigde ik me aanvallend? Neen toch? Ik zeg enkel, dat als het afgesloten zou zijn er dan geen peep'z binnen zouden zijn! Daarvoor dient een afsluiting!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)Je plukt gewoon 100 haren van ze, stopt ze in je kloonmachientje en dan heb je honderd TH's. Genoeg toch? :P


    Ik denk...dat we er net iets meer nodig hebben, we kunnen ze ook kaal scheren, kunnen ze meteen beginnen aan dat 'auto's kapot slaan met een paraplu' gebeuren, en aangezien ik ze ging helpen moet iemand anders dat kloongebeuren maar doen met jou! XD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Verdedigde ik me aanvallend? Neen toch? Ik zeg enkel, dat als het afgesloten zou zijn er dan geen peep'z binnen zouden zijn! Daarvoor dient een afsluiting!


    Je hoeft me geen taal te geven, schat. Ik weet het allemaal al, hoor. ;)


    -

    (...)

    Ik ben nou nog net niet zó laf om te gaan klagen over andere users, alleen als ze op me beginnen te schelden enz.

    Oké hoe klinkt dit;
    ze kunnen niet in Amerika en Duitsland tegelijk zijn dan!

    By the way; ik ben niet schijnheilig!

    Jup, dat zit me dik tegen dat je me zo noemde!

    Nee ze kunnen dat zeker niet!! Ze gaan toch zoveel keer naart Amerika, kunnen ze toch tenminste 1 keertje naar Duitsland gaan, ze gaan er niet dood van gaan ofzoo ...
    By the way: Wat boeit het mij nu dat het jou dik tegen zit dat ik je schijnheilig noemde? Het is niet dat ik bang ben voor jou ofzo!!

    (...)
    Ik ken de betekenis van schijnheilig, ik ben niet LOMP ofzo !!! Jeezes!!!
    En oooh nee tuurlijk zou ge niet naar hun toegaan voor een handtekening tegen die tijd ligt ge allang op de grond [Flauw gevallen OEpS]


    >< ik zeg niet dat ik er niet heen zou gaan, ik zou niet hysterisch beginnen doen!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    >< heb de dvd in avant-première gezien schat, 1 fan maar liefst 1 fan dat een handtekening vroeg!

    niks te schat.

    Wrijf dan maar eens goed in je ogen,der waren ook nog mensen die met Bill op de foto gingen.


    I need you like a heart needs a beat

    I'm out.


    -

    Amen._O_
    TH is en blijft me favo band.Waar ze ook zijn,ik mag toch niet naar concerten dus xD


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)

    Je hoeft me geen taal te geven, schat. Ik weet het allemaal al, hoor. ;)


    Sorry als ik overeact, but, het zit me gewoon allemaal dik tegen vadaag >< Dus vandaar dat ik vandaag slecht omga met commentaar!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    >< ik zeg niet dat ik er niet heen zou gaan, ik zou niet hysterisch beginnen doen!

    Jawel je hebt wel gezegd dat je er neit naartoe zou gaan
    en net alsof ik wel gans hysterisch naar hun toe zou gaan,

    Malou opende dit topic, ging daarna even weg, is weer terug, ziet dit opeens ^^'
    waar of niet, Malou?


    -

    (...)

    Sorry als ik overeact, but, het zit me gewoon allemaal dik tegen vadaag >< Dus vandaar dat ik vandaag slecht omga met commentaar!


    It doesn't matter, i don't care. x)
    Het boeit niet, ben altijd chagrijnig dusja. x)


    -

    (...)
    Jawel je hebt wel gezegd dat je er neit naartoe zou gaan
    en net alsof ik wel gans hysterisch naar hun toe zou gaan,


    >< ik zei enkel dat ik niet ysterisch ging doen! Nergens staat letterlijk dat ik er niet heen zou gaan!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mensen, kap ff met ruzie maken >.<
    We hebben allemaal een mening OUT! It's a free country(ofzo) en nu begint het me te bont worden(vloeken enz).