• Ja sorry dat ik zoveel topics open maar ik zit hier met een hele boel vragen >.<
    Mijn vraag is dus;
    Ik wil een verhaal insturen op http://www.ikvertel.nl
    En mensen kunnen dat dan lezen.
    Maar je moet voor je een verhaal kan insturen je leeftijd zeggen.Je moet dan een leeftijdscategorie kiezen en er staat van 11-12 13-15 16-18 og 19 en ouder.Ik ben 10 >.< Zou het erg zijn moest ik me 11 verklaren?

    x


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    het is niet handig, maar als jij dat wilt...

    Waarom zou je dat doen/niet doen??

    ik zou het niet weten .. het tis tenslotte maar 1 jaartje .. ma ales ze er achter kome..


    Your Butt is Mine!

    Hmm, als je binnenkort jarig bent, ofzo?d:


    ok

    omdat ik m'n verhaal wil insturen >.<


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Hmm, als je binnenkort jarig bent, ofzo?d:

    Nee niet echt >.< Ik ben 24 juli jarig x'D


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Omg,ik weet echt niet wat ik moet doen.Maar hoe zouden ze er achter komen dan?


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Je moet je geboortedatom invoeren, niet meedoen dus.

    Hmm,wachten tot ik 11 ben?Dat duurt nog meer dan een jaar!Oke dat nu niet but ik wil nu meedoen.><


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Hmm,wachten tot ik 11 ben?Dat duurt nog meer dan een jaar!Oke dat nu niet but ik wil nu meedoen.><

    Tsjah, je bent gewoon niet oud genoeg. Er komen nog genoeg wedstrijden. Ik zou deze skippen, als ik jou was.


    Bored.

    (...)
    Tsjah, je bent gewoon niet oud genoeg. Er komen nog genoeg wedstrijden. Ik zou deze skippen, als ik jou was.

    Wat is skippen? xD


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    Wat is skippen? xD

    Overslaan.


    Bored.

    Oke,maar weet jij nog misschien een andere site waar je een verhaal kan insturen behalve quizlet?


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Oke,maar weet jij nog misschien een andere site waar je een verhaal kan insturen behalve quizlet?

    Er zijn er genoeg. Maar voor bijna allemaal moet je 12 of ouder zijn. Ik zal eens even voor je zoeken ^^


    Bored.