• liefjes,
    Ik wil niet zeuren, en als een kreng over komen ofso. Ik wil ook geen ruzie uitlokken. Ik wil gewoon even m'n mening kwijt. Ut gaat wel over Tokio Hotel.
    Maar ik wil dus even zeggen.. Ik zat net de nieuwe TH dvd te kijken. En ik zag hoe blij ze waren enzo. Enja ook in Amerika. Ik ben het echt zat dat iedereen TH altijd zo afkraakt, als het om Amerika gaat, of om weinig concerten etc. Ze zijn hartstikke blij en dolgelukkig. En tenslotte is het de droom van iedere artiest om door te breken in de wereld. En dan over die weinig concerten. Dat las ik namelijk vanochtend. Ik noem geen namen. Maar mensen die zeuren over weinig concerten in NL, dat slaat ook nergens op. Ze zijn in 1 jaar, 3 keer in NL geweest, en dat is voor een band best veel. Ze proberen hun best te doen om overal te zijn, maar ze kunnen niet alles tegelijk. Denk daar eens over na. En dan nog een ding.
    Als ze bijvoorbeeld een Award krijgen, bedanken ze niet hun manager ofso, nee ze bedanken altijd de fans en dat is echt zo!
    Maak nou aub geen rusie met me. Ik gaf alleen me mening.

xje.

She is waiting for you, so don't break her heart.

(...)

de reden dat ik het bij jou zetten was omdat het een soort antwoord was, ze volgen hun neus én hun grote droom! Ik vind het niet erg als ze dan de cd uitstellen, ik wil dat ze gelukkig zijn en bereiken wat ze willen bereiken, oké ze verliezen fans maar iedere dag winnen ze er een paar bij in Amerika, en geloof me, volgens mij hebben ze er nu, met die fans van Amerika dat erbij zijn gekomen en die fans van Europa dat zijn afgehaakt, er meer dan voor hun succes in Amerika!

och, ze gaan zo dikwijls naar Amerika omdat ze moeite hebben met het uitbreken in amerika. jaa natuurlijk de concerten zijn wel indrukwekkend? Maarja wat wil je als ze optreden in zaaltjes waar 1000 man in kan
    ze kunnen gewoon over straat lopen in Amerika zonder lastig gevallen te worden ..

(...)
    ja, maar dan moeten ze niet zeggen dat de cd vroeger gaat uitkomen terwijl die maar uitgesteld wordt.. dat is gewoon valse hoop geven ..
    Oké, maar als jij een artiest bent en je bent druk bezig met je cd en je moet naar Amerika voor een award uitreiking(waar je meestal al 2 dagen van te voren heen gaat + reistijd) dan ga je ook. Als je met geluk wint blijf je daar langer om jezelf te promoten. Ben je weer terug en denk je dat het beter is al je de tijd een maandje of 2 verschuifd voor de media die nu aankomt. Dan ga je weer verder, maar meer op je gemakje. Staat je plaat op nummer 1 of wilt een bekende radiozender je interviewen, je vliegt weer naar dat land. Je bent blij dat je de datum hebt verzet, zodat je op tijd klaar bent. Je vliegt na een paar dagen terug en dan werk je verder. Een week later willen ze je bij een premiére of je moet iets promoten. Helaas helaas, je moet de datum een maand verzetten.

Je gaat vast zeggen: "wat heeft dit er mee te maken?" Maar zo is het wel voor artiesten.

(...)
    och, ze gaan zo dikwijls naar Amerika omdat ze moeite hebben met het uitbreken in amerika. jaa natuurlijk de concerten zijn wel indrukwekkend? Maarja wat wil je als ze optreden in zaaltjes waar 1000 man in kan
    ze kunnen gewoon over straat lopen in Amerika zonder lastig gevallen te worden ..

>< Misschien dat ze daarom zo vaak in Amerika zijn? Daar worden ze nog een beetje metrust gelaten, misschien moeten de Eruopeese fans dat ook eens overwegen!

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

(...)

>< Misschien dat ze daarom zo vaak in Amerika zijn? Daar worden ze nog een beetje metrust gelaten, misschien moeten de Eruopeese fans dat ook eens overwegen!
    Je hebt een... punt =]

(...)Man, ik bedoel Europa algemeen. Hun moeten toch ook door Europa toeren? Amerikanen zijn daarin dan denk ik minder moeilijk als een Amerikaans artiest in Europa gaat toeren.

Dat ze zichzelf er mee hebben als ze er heen gaan. Hun betalen veel om ff te feesten en wij weinig. Wat maakt het dan uit als het Amerikanen blut maakt?

Man?? Euuhm vrouw zult ge bedoelen...
    Katy perry gaat geen 50 keer per jaar naar Europa komen [Bij wijze van spreken]

Het boeit mij toch niet dat die amerikanen veel betalen om naar hier te komen ,dat is hun probleem. Maar het was een EUROPESE fanparty, bij mijn weten hoort Amerika nog steeds niet tot europa
    dat TH dan een apart feestje gaf in amerika hééééé

(...)Je hebt een... punt =]

Weet ik. Als ik geen punt zou hebben zou ik dat niet neer typen, ik typ alleen iets dat ik zeker weet dat het ergens in een hoekje van mijn kamer wel klopt!

(...)

Het boeit mij toch niet dat die amerikanen veel betalen om naar hier te komen ,dat is hun probleem. Maar het was een EUROPESE fanparty, bij mijn weten hoort Amerika nog steeds niet tot europa

VROUW, ze willen goed doen voor alle fans, wees blij dat het is door gegaan, ze hadden het hele spel ook kunnen afblazen omdat die Amerikanen het oneerlijk vonden, maar neen, ze hebben het laten door gaan voor de fans, zij doen alles voor ons het enige dat de meeste fans onder ons doen is zeuren dat ze ons niet genoeg aandacht geven, damn, waar zitten ze met hun gedachten die fans! ><

(...)

Hier ben ik het niet mee eens.
    Amerika is groter en barst van de fans. Ze kunnen nieteens normaal ergens heen gaan of het moet afgezet worden anders kunnen ze niet door de fans heen.
    Maar Europa kan er inderdaad ook wat van, dat wel ja.

-

(...)

Lise, ik ben het met je eens.

-

(...)

Weet ik. Als ik geen punt zou hebben zou ik dat niet neer typen, ik typ alleen iets dat ik zeker weet dat het ergens in een hoekje van mijn kamer wel klopt!

sarcasme. 8)

-

(...)

Doe niet zo schijnheilig joh, serieus, als tokio hotel u voorbij zou lopen zou gy gewoon staan kijken , net alsof je niet naar hun toe zou gaan voor een foto of whatever...
    En in Amerika zijn de fans net hetzelfde als europa, ze zouden TH ook lastig vallen voor een foto of whatever
    wat ik bedoel is dat ze helmaal niet zo 'beroemd' zijn in Amerika & dat ze daarom zo over straat kunnen lopen...

(...)

Hier ben ik het niet mee eens.
    Amerika is groter en barst van de fans. Ze kunnen nieteens normaal ergens heen gaan of het moet afgezet worden anders kunnen ze niet door de fans heen.
    Maar Europa kan er inderdaad ook wat van, dat wel ja.

C'mon, in Amerika kon Bill toch nog makkelijk naar de supermarkt gaan? >.o' 1 fan had hem opgemerkt? Als ze hier gaan moeten ze de winkel al afhuren of zo omdat ze anders een horde fans op hun dak hebben!

(...)

VROUW, ze willen goed doen voor alle fans, wees blij dat het is door gegaan, ze hadden het hele spel ook kunnen afblazen omdat die Amerikanen het oneerlijk vonden, maar neen, ze hebben het laten door gaan voor de fans, zij doen alles voor ons het enige dat de meeste fans onder ons doen is zeuren dat ze ons niet genoeg aandacht geven, damn, waar zitten ze met hun gedachten die fans! ><

Goed doen voor alle fans.. ja dat doen ze dan toch wel duidelijk niet hé, & dan heb ik het niet over Europa of ons,
    dan heb ik het over de Duitse fans 0..

(...)
    Doe niet zo schijnheilig joh, serieus, als tokio hotel u voorbij zou lopen zou gy gewoon staan kijken , net alsof je niet naar hun toe zou gaan voor een foto of whatever...
    En in Amerika zijn de fans net hetzelfde als europa, ze zouden TH ook lastig vallen voor een foto of whatever
    wat ik bedoel is dat ze helmaal niet zo 'beroemd' zijn in Amerika & dat ze daarom zo over straat kunnen lopen...

What the fack, kind leer de beteknis van schijnheilig! Like, seriously, ik doe niet schijnheilig, ik zou ze wel aankijken so what? Ik ben niet zo'n hysterische fan dat meteen op hun afvliegt voor een foto, een handteking en een huwelijksaanzoek hoor! Ik zou misschien nog normaal blijven, weet je, ik kan dat in zo'n omstandigheden, ik ben 100% zeker dat het me bij Tokio Hotel ook zou lukken, normaal en kalm te blijven!

(...)

C'mon, in Amerika kon Bill toch nog makkelijk naar de supermarkt gaan? >.o' 1 fan had hem opgemerkt? Als ze hier gaan moeten ze de winkel al afhuren of zo omdat ze anders een horde fans op hun dak hebben!

Logisch als je heel vroeg gaat, en het expres wordt afgesloten. En dan nog, dat is toch niet gelijk voor heeeeel Amerika?

-