• Hoi mensjes ! (flower)
    Nou, wat ik dus eens wou weten, is of iemand van jullie die de joepie leest, Al iets heeft gewonnen met dat "joepie (H) you" gedoe... en wat dan x'D
    && Het zou leuk zijn moest dit topic 4 weken openblijven (dus tot je niks meer kùnt winnen^^) :Y)

    slotje als zo'n topic al bestond


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik vat het niet XD


    -

    Ik lees 'm niet, in NL krijg je hem niet echt en vind ook niet dat er iets leuks instaat.

    Ik heb nog niks gewonnen. Waarschijnlijk win ik zo'n stomme cd of balpen ofzo. Da's altijd bij mij. --'

    Ik wel:Y) Ik heb nog niets gewonnen want ik heb hem nog niet gaan kopen x3

    ShellysANUS schreef:
    Ik vat het niet XD

    Bij joepie van deze week zat zo'n papiertje bij ofzo, en daar staan 4 figuurtjes op, en die wijzen elk naar een prijs die je kunt winnen^^ zoals Gsm, I-pod, scooter, cd's,..
    Als je de joepie hebt gelezen snap je het wel^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik heb nog niets gewonnen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Er staat wel bij dat dat volgende week is ofzo dat je kan zien wat je hebt gewonnen??


    Stop wishing, Start doing..

    OutFromUnder schreef:
    Er staat wel bij dat dat volgende week is ofzo dat je kan zien wat je hebt gewonnen??

    deze week ook al^^ nu heb je zo'n 4 figuurtjes op dat papier staan, en in de joepie zelfs staan nu al 2 pagina's met prijzen, en bij iedere prijs staat zo'n figuurtje, en als je geluk hebt is 1 van die figuurtjes ook 1 van die 4 figuurtjes op je blad^^
    Maar volgende week en de week daarop en blabla..staan der nog prijzen in met andere figuurtjes x'D snappie? :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik lees m niet want bij mij kun je alleen bravo's krijgen :O (huil)
    Xx. (K)(H)


    She said: I gotta find out for myself

    AvrilTomxMii schreef:
    ik lees m niet want bij mij kun je alleen bravo's krijgen :O (huil)
    Xx. (K)(H)

    Ö Oké..raar Ö


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Maar ze zeiden toch op voorhand dat je sowieso een prijs kreeg?


    Tanya is de beste.

    Ik heb nog niets gewonnen.


    I need you like a heart needs a beat

    Imperd schreef:
    Maar ze zeiden toch op voorhand dat je sowieso een prijs kreeg?

    Ja, maar da's op 4 weken uitgespreid dat je iets kan winnen -_- Dus het kan zijn dat iemand nu al iets heeft gewonnen wat deze week in de joepie stond, maar je kan ook volgende week nog iets winnen, en dat 4 weken lang, maar je figuurtje die op je kaart staat hoort zowieso bij een prijs^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Oeh hip, ik ga meedoen. :'D


    Tanya is de beste.

    Ik wil meedoen! :Y)