• liefjes,
    Ik wil niet zeuren, en als een kreng over komen ofso. Ik wil ook geen ruzie uitlokken. Ik wil gewoon even m'n mening kwijt. Ut gaat wel over Tokio Hotel.
    Maar ik wil dus even zeggen.. Ik zat net de nieuwe TH dvd te kijken. En ik zag hoe blij ze waren enzo. Enja ook in Amerika. Ik ben het echt zat dat iedereen TH altijd zo afkraakt, als het om Amerika gaat, of om weinig concerten etc. Ze zijn hartstikke blij en dolgelukkig. En tenslotte is het de droom van iedere artiest om door te breken in de wereld. En dan over die weinig concerten. Dat las ik namelijk vanochtend. Ik noem geen namen. Maar mensen die zeuren over weinig concerten in NL, dat slaat ook nergens op. Ze zijn in 1 jaar, 3 keer in NL geweest, en dat is voor een band best veel. Ze proberen hun best te doen om overal te zijn, maar ze kunnen niet alles tegelijk. Denk daar eens over na. En dan nog een ding.
    Als ze bijvoorbeeld een Award krijgen, bedanken ze niet hun manager ofso, nee ze bedanken altijd de fans en dat is echt zo!
    Maak nou aub geen rusie met me. Ik gaf alleen me mening.

    xje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    You know, kan je gelove dat ik die die-hards echt begin te haten?

    Indd, Die fans zijn nooit tevreden. Maar ik vind, wat ik in deze topic heb neer gezet. Dat dat gewoon de waarheid is [/ego]
    xje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)Idd, ik ben soms blij dat ik een nuchtere fan ben. Als hun door wilen breken in Amerika, mij best. Ze zijn al zo vaak gekomen naar Nederland.



    Als je het zo bekijkt zijn wij ongeveer de enige nuchtere fans, wil niet egoïstisch overkomen, maar het is zo!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    Denk nu eens aan de nieuwe cd die gaat uitkomen. Normaal ging die in april dit jaar uitkomen => uitstellen toen naar november dit jaar => uitstelling naar het voorjaar 2009 => uitstelling [ze gingen naar Amerika] en nu komt die pas uit in de zomer 2009
    ....
    Ik ken genoeg artiesten die er soms 3 jaar over doen om een cd te maken, dus dan hebben we nog geluk.

    (...)


    Als je het zo bekijkt zijn wij ongeveer de enige nuchtere fans, wil niet egoïstisch overkomen, maar het is zo!
    haha idd :P

    Maar Tokio Hotel verliest hoe dan ook fans, niet echt slim. Ik denk niet dat er een grootste toekomst voor ze aankomt.


    -

    (...)Ik ken genoeg artiesten die er soms 3 jaar over doen om een cd te maken, dus dan hebben we nog geluk.


    sosm zelfs langer dus..


    I need you like a heart needs a beat

    Like; ik weet niet eens of er wel een nieuwe CD+ concert gaat komen. You know, de jungs zijn echt volgens mij onder de stress verzopen en zijn super moe en zijn té mager= like levensgevaar.

    (...)Goed gezaag van mij hea?

    Amerika is niet wannabe. Zijn wij, omdat PATD uit Amerika komt ook wannabe? Zijn wij, omdat Katy Perry uit Amerika komt wannabe? Nee!

    Oké, ze mochten het niet laten gebeuren. Maar het is de probleem van de fans. Hun betalen wel de vliegkosten enz.

    Euuhm komt PATD of katy Peryy hier het half jaar zitten? Ik denk het niet hé, denk eens 5 keer na voordat je een statement wilt maken (lol)
    En wat hebben die vliegkosten er nu weer mee te maken,?

    @ BarbiiLove.

    Niet vergelijken! Ik ook. :Y)


    -

    Inderdaad, we hebben eigenlijk nog geluk, ja.


    -

    Maar Tokio Hotel verliest hoe dan ook fans, niet echt slim. Ik denk niet dat er een grootste toekomst voor ze aankomt.


    Ze hadden iets als Een grote toekomst hier in Europa. Maar er zijn veel vn die domme kinders die afhaken omdat ze "Ons verlaten hebben" ofsoo. Ik haak af omdat'k hun gewoon nietleuk meer vind.

    (...)Ik ken genoeg artiesten die er soms 3 jaar over doen om een cd te maken, dus dan hebben we nog geluk.

    ja, maar dan moeten ze niet zeggen dat de cd vroeger gaat uitkomen terwijl die maar uitgesteld wordt.. dat is gewoon valse hoop geven ..

    (...)
    Nee, het is niet op mij bedoelt, maar je zegt het wel tegen mij. Dat is dus hetzelfde...
    Je kan helemaal niet eens ontkennen dat ze fans aan het verliezen zijn door die hele situatie.
    En dat verbaast me niks, het enige waar ze momenteel oog voor hebben is Amerika, ja SOMS worden de andere fans eens vernoemd.
    & jaa dan mogen ze NOG zo beroemd zijn, maar zoo moeilijk is het toch niet om de tijd te verdelen. Denk nu eens aan de nieuwe cd die gaat uitkomen. Normaal ging die in april dit jaar uitkomen => uitstellen toen naar november dit jaar => uitstelling naar het voorjaar 2009 => uitstelling [ze gingen naar Amerika] en nu komt die pas uit in de zomer 2009
    ....


    de reden dat ik het bij jou zetten was omdat het een soort antwoord was, ze volgen hun neus én hun grote droom! Ik vind het niet erg als ze dan de cd uitstellen, ik wil dat ze gelukkig zijn en bereiken wat ze willen bereiken, oké ze verliezen fans maar iedere dag winnen ze er een paar bij in Amerika, en geloof me, volgens mij hebben ze er nu, met die fans van Amerika dat erbij zijn gekomen en die fans van Europa dat zijn afgehaakt, er meer dan voor hun succes in Amerika!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    Euuhm komt PATD of katy Peryy hier het half jaar zitten? Ik denk het niet hé, denk eens 5 keer na voordat je een statement wilt maken (lol)
    En wat hebben die vliegkosten er nu weer mee te maken,?
    Man, ik bedoel Europa algemeen. Hun moeten toch ook door Europa toeren? Amerikanen zijn daarin dan denk ik minder moeilijk als een Amerikaans artiest in Europa gaat toeren.

    Dat ze zichzelf er mee hebben als ze er heen gaan. Hun betalen veel om ff te feesten en wij weinig. Wat maakt het dan uit als het Amerikanen blut maakt?