technisch gezien de tweede pas, want in amsterdam was het alleen een normale medewerker die het moest inschatten omdat ik al een netjes recent rapport had, maar toch. ik blijf elke keer weer zo zenuwachtig. gaat deze volgende persoon inzien dat ik echt ziek ben? dat ik echt in de doelgroep voor deze toeslag val? of wuiven ze het weg en vinden ze dat ik overdrijf omdat ik jong ben en er oké genoeg uitzie, en geloven ze me gewoonweg niet? krijg ik straks de ondersteuning die ik nodig heb? wat als ze inderdaad zeggen "uh nee, doei". wat doe ik dan???
jezus. de stakes zijn elke keer zo hoog. om misselijk van te worden.
en het helpt ook niet dat mijn traumarespons bij een onveilige/onprettige situatie is om de KlantenservicePersona aan te zetten en me als compleet neurotypisch en gewoon en normaal voor te doen, omdat dat in het verleden vaak de veiligste optie is gebleken. en dat zorgt er dus nu voor dat ik bewust moet gaan laten zien hoe moe en anxious ik ben en hoe dat ervoor zorgt dat ik niet kan werken, wat dan meteeeen weer aanvoelt als toneelspel en alsof ik de boel zit te flessen. wat niet zo is, maar ook weer wel, want ik "speel" mijn symptomen en problemen omdat de keurderdude anders alleen mn klantenservice glimlach gaat zien en netjes gaat opschrijven "neehoor alles is oké met deze chick, voldoet prima aan de norm, verzoek AFGEWEZEN". dus ik doe straks alles feitelijk "expres", ondanks dat ik me wel echt zo voel, maar de enige manier dat een judgy outsider (!) dat te zien krijgt is als ik het bewust ga vertonen. ik wil onder een steen kruipen en niet bestaan yo
ze komen deze keer hier thuis langs. wat aan de ene kant ontzettend considerate is, want het is voor mij inderdaad niet mogelijk om op een normale, gezonde manier naar locatie te komen, maar aan de andere kant is het ohmygod a stranger is going to be in my space, judging everything (because that's líterally their job) and don't perceive me plsplsplspls
oh and did i mention that when i know someone's coming over, i anxiety clean? which i am now not allowed to do, because this dude is supposed to get a real impression of me and the place i live, but now i have nothing to distract my anxiety with and AAAAAAAAAAAHHHHHH