• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

SPECS schreef:
    Weet je zeker dat je dit wilt lezen? Ja je wilt dit lezen, trust me *O*

Guys, I did it. I finally.fucking.did.it

Ik heb een huis *O*

Of ja zodra het contract officieel getekend is en alles maar dwabwAD931yd *O*

Ik heb zo gegrijnst en gehuild vandaag, niet normaal. Gewoon letterlijk geen eetlust van de opluchting. Gaaaaah!
    Wat een leuk nieuws! Proficiat! ^^

You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

arbeidsmedische keuring vandaag. i am a wreck of crawling anxiety

Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3

TW: softe warning hoor, maar vooral veel anxiety RIP
    technisch gezien de tweede pas, want in amsterdam was het alleen een normale medewerker die het moest inschatten omdat ik al een netjes recent rapport had, maar toch. ik blijf elke keer weer zo zenuwachtig. gaat deze volgende persoon inzien dat ik echt ziek ben? dat ik echt in de doelgroep voor deze toeslag val? of wuiven ze het weg en vinden ze dat ik overdrijf omdat ik jong ben en er oké genoeg uitzie, en geloven ze me gewoonweg niet? krijg ik straks de ondersteuning die ik nodig heb? wat als ze inderdaad zeggen "uh nee, doei". wat doe ik dan???
    jezus. de stakes zijn elke keer zo hoog. om misselijk van te worden.

en het helpt ook niet dat mijn traumarespons bij een onveilige/onprettige situatie is om de KlantenservicePersona aan te zetten en me als compleet neurotypisch en gewoon en normaal voor te doen, omdat dat in het verleden vaak de veiligste optie is gebleken. en dat zorgt er dus nu voor dat ik bewust moet gaan laten zien hoe moe en anxious ik ben en hoe dat ervoor zorgt dat ik niet kan werken, wat dan meteeeen weer aanvoelt als toneelspel en alsof ik de boel zit te flessen. wat niet zo is, maar ook weer wel, want ik "speel" mijn symptomen en problemen omdat de keurderdude anders alleen mn klantenservice glimlach gaat zien en netjes gaat opschrijven "neehoor alles is oké met deze chick, voldoet prima aan de norm, verzoek AFGEWEZEN". dus ik doe straks alles feitelijk "expres", ondanks dat ik me wel echt zo voel, maar de enige manier dat een judgy outsider (!) dat te zien krijgt is als ik het bewust ga vertonen. ik wil onder een steen kruipen en niet bestaan yo

ze komen deze keer hier thuis langs. wat aan de ene kant ontzettend considerate is, want het is voor mij inderdaad niet mogelijk om op een normale, gezonde manier naar locatie te komen, maar aan de andere kant is het ohmygod a stranger is going to be in my space, judging everything (because that's líterally their job) and don't perceive me plsplsplspls

oh and did i mention that when i know someone's coming over, i anxiety clean? which i am now not allowed to do, because this dude is supposed to get a real impression of me and the place i live, but now i have nothing to distract my anxiety with and AAAAAAAAAAAHHHHHH

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

School is zoo annoying dit laatste jaar.van half 1 tot kwart over 3 moeten wachten voor een half uur portfolio les. Serieus? Kan ik leuk nog een keer file rijden naar huis..
    En straks komt A. langs. Not sure what to feel about that. Want hij wil terug naar hoe iets was tussen ons, maar ik weet dus niet of dat nog kan. Hoe jammer ook.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Girl als je zegt dat alles klaarstaat zoals het moet klaarstaan - zorg dan ook dat alles klaarstaat zoals het moet klaarstaan. Seriously, the one time dat ik niet ZELF controleer of alles daadwerkelijk goed staat omdat ik denk "ik moet deze collega kunnen vertrouwen op haar woord", and this happens ffs.

hodie mecum eris in paradiso

En als je dan net de keurder weer hebt uitgezwaaid, en een poging gaat doen alle spanning in je lijf langzaam te laten bedaren door rustig op bed bridgerton te gaan kijken…. Dan kriebelt er ineens iets bij je arm en als je erheen gaat met je vingers? Dan vinden die iets crunchy’s en LEVENDS en DIK EN ZWART als je het in je angst van je vandaan yeet en alle pepernoten over je bed uitstrooit in je poging zo snel mogelijk weg te komen, cos did i mention i have a severe phobia?

That, dearest gentle readers, was the straw that broke the frouk’s back. Cue the panic attack

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

meh💔

[ bericht aangepast op 29 sep 2026 - 15:55 ]

Tijd voor koffie.

Tired af

Such a useless spell.

Lof lof lof mijn baas die even casual on the spot regelt dat ik binnenkort een dag mee mag lopen bij Ziggo Dome omfg

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Ik voel me de hele dag zo eenzaam

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Donderdag gaat een van de meest geliefde collega's met pensioen, sad ):

Let me in, let me in.

Knave schreef:
    (...)Wat een leuk nieuws! Proficiat! ^^

Danku danku! *O*

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Uggla schreef:
    (...)
    Wat fijn zeg!!

Dankkk! (bloos)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Aaah, dit kan ik dus niet gebruiken bij een drukke werkweek. Ergens in de sterren is nog nooit zo accurate geweest.
    Also, 2,5 uur op school blijven voor een les waar we niets nieuws bespraken, en dan 2,5 uur doen over een weg die normaal iets meer dan een uurtje duurt.. Ik ben blij als ik van school af ben.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik ga stuk om Stijn van het lab 😂😂

Bel ik gisteren naar het algemene nummer: "Hoi Loïs, met Stijn."
          Ik, na even twee keer knipperen: "Dat heb je snel door."
          "Ja, ik had je nummer opgeslagen."

Niet dat ik zo vaak het lab bel maar hij heeft mij zes keer gemaild in de afgelopen twee weken dat m'n analyses vertraging opliepen (RIP), dus ik denk dat hij daar wel een belletje over verwachtte. Nu net belde hij weer (want jawel, weer vertraging op m'n labopdracht) en sloot hij het gesprek af met: "dus ehh, joejoe!"

We doen allemaal wel stoer met onze grotemensenbanen maar diep vanbinnen zijn we allemaal stiekem wel een beetje dorky

Dramatic

Renna schreef:
    Ik ga stuk om Stijn van het lab 😂😂

Bel ik gisteren naar het algemene nummer: "Hoi Loïs, met Stijn."
          Ik, na even twee keer knipperen: "Dat heb je snel door."
          "Ja, ik had je nummer opgeslagen."

Niet dat ik zo vaak het lab bel maar hij heeft mij zes keer gemaild in de afgelopen twee weken dat m'n analyses vertraging opliepen (RIP), dus ik denk dat hij daar wel een belletje over verwachtte. Nu net belde hij weer (want jawel, weer vertraging op m'n labopdracht) en sloot hij het gesprek af met: "dus ehh, joejoe!"

We doen allemaal wel stoer met onze grotemensenbanen maar diep vanbinnen zijn we allemaal stiekem wel een beetje dorky

Ik sluit altijd af met Joeeee, ook met m'n manager. Ga echt niet 'fijne dag verder' zeggen tegen collega's die ik vaker zie dan m'n eigen partner. 'En dag hey' is ook leuk.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen