• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 19 aug 2026 - 6:56 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2026 - 16:54 ]

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Brain pleasee let me sleep.. Ik trek dit echt niet zoveel nachten achter elkaar en dan weer vroeg op voor werk.. :/

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Blijkbaar ben ik tegenwoordig ook IT support op het werk :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Afgelopen maandag met een rood hoofd wakker geworden en hoewel het langzaamaan steeds iets minder wordt, vind ik het nog steeds kut en vooral omdat ik dinsdag een date heb - hem boeit het verder niet (big slay en green flag) en het is vooral mijn eigen gevoel van onzekerheid. Aan de andere kant, ik hoef er niet naar te kijken en hij wel, dus als hij er oké mee is, moet ik dat misschien ook maar gewoon zijn.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Hm, ik ben nog steeds niet erg overtuigd van deze keuze. Al heb ik wel toestemming / het besproken at least.
    En bv net, ging het eerste uur minder goed, maar het uur erna wel weer beter. Dus het is ook wennen aan werken I guess. Het voelt alleen nog steeds stom.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Mijn ouders toen straks tijdens het eten vertelt dat ik dinsdag een date heb en papa meteen 'met een man of een vrouw?'. I love to be seen < 3

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

RPNZL schreef:
    Mijn ouders toen straks tijdens het eten vertelt dat ik dinsdag een date heb en papa meteen 'met een man of een vrouw?'. I love to be seen < 3
    I love this for you ❤️

Let me in, let me in.

Schiphol en KLM. Vertraging...

Omnia mutantur, nihil interit

Huisdemoon nestelt zich op mijn sleutelbeen 🙃 mag natuurlijk niet meer bewegen of ademhalen nu want meneer slaapt.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Mijn vriend heeft mijn pudding meegenomen en nu ben ik boos.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Ryland schreef:
    Mijn vriend heeft mijn pudding meegenomen en nu ben ik boos.

oei. :W

Waarom is de APK ieder jaar 800+ euro (no_chears)

Dramatic

Replaying Hogwarts Legacy makes me miss writing my Hogwarts chars.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Hello again rock bottom. Did not miss you. :/

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Voelt nog steeds niet goed dit. Al gaat het wel per keer beter, maar als ik helemaal naar mezelf had geluisterd had ik nog langer gewacht voor ik weer zou gaan werken...
    Het is dat ik mijn ouders' advies op heb gevolgd en het tenminste wel bespreekbaar heb gemaakt, maar niet mijn proudest moments dit. Hopelijk gaat dit me niet forever haunten.
    De weg is wel heerlijk rustig in de vakantie en met avaonddiensten. Kan het niet altijd zoals dit zijn?

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Op de aro bingokaart: je hebt de juiste nog niet gevonden.

BINGO!

Historically, us queers have never asked for permission to exist. - Heartstopper