• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

betovering schreef:
    (...)

hallo jullie beiden STOP BEING A TEASE ik wil dit lezen

hodie mecum eris in paradiso

Zoya schreef:
    (...)

If you ain't gonna write Nash he ain't gonna stop Elijah, just saying

Nee maar even serieus, ik heb het idee dat het probleem bij RPGs altijd is dat men (including me ook!) het gevoel heeft dat anderen niet (gaan) schrijven, en mensen dan zelf dus ook niet meer de moeite willen doen om er even goed voor te gaan zitten (want ja, we hebben het allemaal al hartstikke druk, dus dat vergt toch altijd wat planning). Maar ja, als iedereen dat van elkaar blijft denken, gaat niemand posten.

[ bericht aangepast op 14 aug 2026 - 22:16 ]

Moriendi schreef:
    (...)

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Jongens morgen is het zover. Tijd om te verhuizen en dan ben ik weer Koos Kat-loos :c

Pray for me dat ik m’n oma weet te overtuigen dat het eigenlijk wel een heel kek idee is om er eentje bij ons in huis te halen✨🙏🏻

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

betovering schreef:
    (...)

:((((((( calling you @Dermot

Misschien verdient Vippie dan ook nog zijn HEA met een fantastische comeback in de arena

Misschien is het Coles lot om voor eeuwig in een soort purgatory-Arena te hangen?

[ bericht aangepast op 14 aug 2026 - 23:02 ]

Let me in, let me in.

Dermot schreef:
    (...)

Misschien is het Coles lot om voor eeuwig in een soort purgatory-Arena te hangen?

Noooooo write a better fate pls 😭😭

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Dermot schreef:
    (...)

einde vriendschap!!

Omnia mutantur, nihil interit

Oeh mijn nieuwe schoenen zijn rond 19:00 uur in Utrecht aangekomen, ik hoop stiekem dat ze morgen bezorgd worden 😁

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Sommige mensen brengen vibes, anderen ZIJN een vibe. Mijn collega-vriendin is zoiemand. Maar tbf, ze is muzikant en speelt bas, dus dan is het ook praktisch onmogelijk om niet een vibe zijn. Gewoon effortlessly cool, I could never. (cat)

Why do people piss me off so bad i dont wanna be a judgy bitch dhsjxjsjfjdhzh

Maybe i was hurt more than im willing to admit

help